自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 433


21#
發表於 12-8-18 18:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tiktiklam+於+12-08-18+發表

原帖由 moonjeong 於 12-08-18 發表
一年前八百蚊到,我尼緊得閒都要再整下
我之前睇好似5~600,係咪轉左藥水所以加錢?




子爵府

積分: 10888


22#
發表於 12-8-18 18:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moonjeong+於+12-08-18+發表

原帖由 tiktiklam 於 12-08-18 發表
我之前睇好似5~600,係咪轉左藥水所以加錢?
佢叫我用靚啲果隻,資生堂,真係幾好,上年六月整到而家仲頂得住




複式洋房

積分: 433


23#
發表於 12-8-18 18:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tiktiklam+於+12-08-18+發表

原帖由 moonjeong 於 12-08-18 發表
佢叫我用靚啲果隻,資生堂,真係幾好,上年六月整到而家仲頂得住
係keep到好耐^ ^我同學電曲過左好耐仲好曲,佢都話係呢間整




子爵府

積分: 11815

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-8-18 19:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tiktiklam+於+12-08-18+發表

原帖由 momo豬 於 12-08-18 發表
你肯去大埔400有找,都係資生堂,阿女正完
大埔邊度呀,可否pm我多些資料呀?





男爵府

積分: 8051

畀面勳章


25#
發表於 12-8-18 19:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+momo豬+於+12-08-18+發表你肯

原帖由 nicole1981 於 12-08-18 發表
大埔邊度呀,可否pm我多些資料呀?
我返屋企搵吓張咭片,其實係寶湖出面電梯一上地產隔離個間.係個女人幫阿女整幾好....




男爵府

積分: 9521

醒目開學勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-8-21 00:04 |只看該作者

回覆:tiktiklam 的帖子

唔記得叫乜名,不過係正街巿門口咋,超易搵。



http://jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0047102.gif


公爵府

積分: 25853

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-8-21 00:16 |只看該作者
本帖最後由 lingwu 於 12-8-21 00:16 編輯

天水圍新北江叫做街坊剪髮...睇落個鋪面係唔多想去
好落後咁......但我朋友介紹我去整,佢有分$150(短髮)
$200長髮,唔知而家有冇加到價,我上年整的
跟住我想再好少少就加d靚少少既藥水加埋就$250蚊.好抵,好平
整完之後好直...好滿意.以前我去d高級d既地方整...訓醒都唔直既
但今次整完之後訓醒都好直,到而家都仲可以keep到
念住凍天再去整多次......真係最滿意係今次

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo