carey_mum 寫道:
Hi FloliMom and other mamas,
I didn't join the birthday party because I knew about the party late, so i have no chance to join. Just about the presents, where to get the 搖鈴 and 神奇畫板, which brand and how much, can anybody pm me or tell all mamas. Thanks![]()
carey_mum
我地一家都睇得好開心!songbird 寫道:
多謝晒Jenny, Queenie, szeszes, Eva, 珮珮媽咪同埋咁多位靚女靚仔司儀,攝影師,場務(仲有緊係要多謝Gillian專程運送番o黎既得意禮物,真係辛苦晒)!! 感謝你地o係百忙中抽出寶貴既時間聯絡酒店及花心思度橋,安排左一個咁開心既生日party比大家;
其實昨日party陣容咁鼎盛, 各位義工們已經處理得極之有效率及細心,你地真係好幫得手, I really want to say “THANK YOU VERY MUCH” to you all!!!
由于今次食自助餐&各家庭坐得比較分散的關係,的確係少左媽媽同寶寶之間的接觸,希望時下一次聚會可以有更多机會同時間同各位媽咪傾多d呢!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
funbabyhk 寫道:
多謝晒咁多位工作人員同各位媽咪!
果日玩得好開心, 尤其是我個大仔, 全場周圍走, 都冇理個細佬 B及父母.![]()
![]()
BB 佢最鐘意既禮物是餅餅, 因為佢好 '慰' 食![]()
今次活動攬得唔錯, 只是不夠時間去認識各位同埋去傾計, 唯有等下一次啦!
另外想問問果日之攝影師所影果 d 相, 可唔可以提供給我地看看及 download 來晒呀? (因為他們總會比我地影得多 d又靚 d)![]()
![]()

timma 寫道:
hello all
知唔知我是邊個呀?我就是在"世界之最"中有十隻牙仔的媽咪呀!![]()
我覺得今次party運作好暢順,每個環節的時間有唔會過長或過短,無甚麼悶場
而且,場地都好free,小朋友夠活力又可到門外行下,坐下,喜歡幾時食o野就食o野,![]()
這都有頼一班工作人員及義工的悉心安排,小朋友又有點小禮物,個個都咁開心
當然,我都認同沒時間或機會認識各位媽咪,小朋友,希望日後多些機會同大家見面,傾下計啦
funbabyhk 寫道:
多謝晒咁多位工作人員同各位媽咪!
果日玩得好開心, 尤其是我個大仔, 全場周圍走, 都冇理個細佬 B及父母.![]()
![]()
BB 佢最鐘意既禮物是餅餅, 因為佢好 '慰' 食![]()
今次活動攬得唔錯, 只是不夠時間去認識各位同埋去傾計, 唯有等下一次啦!
另外想問問果日之攝影師所影果 d 相, 可唔可以提供給我地看看及 download 來晒呀? (因為他們總會比我地影得多 d又靚 d)![]()
![]()