跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4749


21#
發表於 06-3-14 16:13 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~


大宅

積分: 4749


22#
發表於 06-3-14 16:15 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

carey_mum 寫道:
Hi FloliMom and other mamas,

I didn't join the birthday party because I knew about the party late, so i have no chance to join. Just about the presents, where to get the 搖鈴 and 神奇畫板, which brand and how much, can anybody pm me or tell all mamas. Thanks

carey_mum


Hello! Carey_mum

嗰d搖鈴係gillian媽咪係大陸買返黎ka!至於神奇畫版你可以去玩具反斗城睇吓!佢地有好多款ka!你如果搵唔到可以問吓個d staff! 有平有貴,我地嗰款就$19.9仲可以禁掣發出動物聲


男爵府

積分: 7438


23#
發表於 06-3-14 16:47 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

Dear nganga,

Pls chech pm. Thanks.

Hi, there are 2 happy bbs in our happy family. Let's become good friends!!! :-P :-) :-P :-P


別墅

積分: 742


24#
發表於 06-3-14 19:40 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

Queenie,Jenny,Gillian,szeszes,珮珮媽咪,Eva, Queenie既同事老師等義工, 真係好多謝你地啊!真係唔講唔知,你地背後所付出的努力 --捱更抵夜、長途拔涉運貨、仲要完左攰到一躺下便睡著、細心買到d咁好既玩具同埋禮物(如果比著我都買唔到咁有用咁有心思的 )、design印制poster、籌備郵票的、遊戲設計、歌仔powerpoint.... 。[size=medium]嘩~講唔哂!令到我真係好感動!多謝你地的付出,讓整個聚會充滿著一份份的心意。下次睇o下可以起邊度幫o下手,向大家學習一o下先

其實原本囡囡無乜好表演,又未可以放手行,無乜技能,只係識得拍腳同拍手,仲有一聽到“豬咀”就會扮豬咀,不過佢昨天很累,什麼也不想作,但本於體育精神,我都要她走兩步的。但藉著呢個cute cute show, 真係可以睇到同年齡的bb的發展,真係大開眼界! 我地一家都睇得好開心!

我都讚成有互相介紹的時間,可以對媽咪們加深印像!casual的傾談也好,因為可以多點交流


男爵府

積分: 5663


25#
發表於 06-3-14 20:33 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

songbird 寫道:
多謝晒Jenny, Queenie, szeszes, Eva, 珮珮媽咪同埋咁多位靚女靚仔司儀,攝影師,場務(仲有緊係要多謝Gillian專程運送番o黎既得意禮物,真係辛苦晒)!! 感謝你地o係百忙中抽出寶貴既時間聯絡酒店及花心思度橋,安排左一個咁開心既生日party比大家;
其實昨日party陣容咁鼎盛, 各位義工們已經處理得極之有效率及細心,你地真係好幫得手, I really want to say “THANK YOU VERY MUCH” to you all!!!

由于今次食自助餐&各家庭坐得比較分散的關係,的確係少左媽媽同寶寶之間的接觸,希望時下一次聚會可以有更多机會同時間同各位媽咪傾多d呢!


Me too

由於我係第一次參加聚會, 所以未見過各位BB同媽咪,只係靠bK既bb大頭相,認得幾位BB同媽咪, 希望下次聚會可以互相認識同有多D時間比BB一齊玩!
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


大宅

積分: 2026


26#
發表於 06-3-14 21:50 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

我都係第一次參加gathering, 只係認得幾個bb(如Vincent仔, Karl仔, Kalda, Nga Nga個女同QQ個女), 如果下次可以既話, 媽媽都貼番個label寫番個login name係心口, 咁會容易D打開話題呀~
不過, 大家都已經玩得好開心, 我個仔未試過去咁多小朋友既地方玩, 佢都玩到好high. 果個世界之最都好好玩吖~ 又有表演睇, 又有禮物收, 點會唔happy先~
多謝所有工作人員, 多謝!!!


大宅

積分: 3191


27#
發表於 06-3-14 23:09 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

dear nganga,

thanks for your information, I will go there and check it out!


carey_mum


大宅

積分: 3131


28#
發表於 06-3-14 23:32 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

sorry, 我真係大懵!
我唔記得多謝做birthday card o既 szeszes, print label o既 eva, 重有做powerpoint o既媽咪. 你地真係好有心思呀!
重有成日rundown 都好smooth, 多謝你地出o既每一分力!

希望下次有多d時間可以認識每位bb & 媽咪.

vincent 仔自從上次party 之後, 行路真係有好大進步 :mrgreen:
*********************************************************************************************************************************************


珍珠宮

積分: 37478

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 06-3-14 23:55 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

多謝晒咁多位工作人員同各位媽咪!

果日玩得好開心, 尤其是我個大仔, 全場周圍走, 都冇理個細佬 B及父母.
BB 佢最鐘意既禮物是餅餅, 因為佢好 '慰' 食
今次活動攬得唔錯, 只是不夠時間去認識各位同埋去傾計, 唯有等下一次啦!

另外想問問果日之攝影師所影果 d 相, 可唔可以提供給我地看看及 download 來晒呀? (因為他們總會比我地影得多 d又靚 d)


男爵府

積分: 7034


30#
發表於 06-3-15 00:12 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

hello all
知唔知我是邊個呀?我就是在"世界之最"中有十隻牙仔的媽咪呀!

我覺得今次party運作好暢順,每個環節的時間有唔會過長或過短,無甚麼悶場

而且,場地都好free,小朋友夠活力又可到門外行下,坐下,喜歡幾時食o野就食o野,

這都有頼一班工作人員及義工的悉心安排,小朋友又有點小禮物,個個都咁開心

當然,我都認同沒時間或機會認識各位媽咪,小朋友,希望日後多些機會同大家見面,傾下計啦
[img align=left]http://ad94.no-ip.com/boss/image/signature.gif[/img]


別墅

積分: 525


31#
發表於 06-3-15 01:00 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

(since my typed Chinese disappeared suddenly, I have to type in English as my Chinese typing is so slow... sorry)

carmen99 ~
I have walked around the venue looking for some moms/babies that I met in X'mas party, I also wanted to meet you & "HimHim", but I couldn't recognise you ar... hope we can meet next time!!

Queenie ~
I have noticed you were so busy on that day, and sorry to hear you couldn't enjoy the food so much! Really thank you very much!

szeszes ~
May I ask for your help? I found the beautiful birthday card was wrinkled & got a long line on it... since this is the 1st birthday card with so many cute babies, I really want to keep this memorable card. Is it possible for you to send me the file, so that I can print it at fotomax by myself? I'm so sorry to cause you inconvenience ~ hope that you can help it. A million thanks in advance !!!


別墅

積分: 630


32#
發表於 06-3-15 08:45 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

funbabyhk 寫道:
多謝晒咁多位工作人員同各位媽咪!

果日玩得好開心, 尤其是我個大仔, 全場周圍走, 都冇理個細佬 B及父母.
BB 佢最鐘意既禮物是餅餅, 因為佢好 '慰' 食
今次活動攬得唔錯, 只是不夠時間去認識各位同埋去傾計, 唯有等下一次啦!

另外想問問果日之攝影師所影果 d 相, 可唔可以提供給我地看看及 download 來晒呀? (因為他們總會比我地影得多 d又靚 d)


funbaby,
Please take a look on


生日派對相片-PART 1/3

生日派對相片-PART 2/3

Part 3 will be distributed tomorrow.


大宅

積分: 3131


33#
發表於 06-3-15 11:44 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

timma,

我緊係記得你啦. 我地一樣係7號檯, "十隻牙仔"令到我地有禮物, vincent 仔有餅餅食. 多謝喎.
不過, 我唔知邊一家同我地同檯估中"成語", 令到我地又有一份禮物.
timma 寫道:
hello all
知唔知我是邊個呀?我就是在"世界之最"中有十隻牙仔的媽咪呀!

我覺得今次party運作好暢順,每個環節的時間有唔會過長或過短,無甚麼悶場

而且,場地都好free,小朋友夠活力又可到門外行下,坐下,喜歡幾時食o野就食o野,

這都有頼一班工作人員及義工的悉心安排,小朋友又有點小禮物,個個都咁開心

當然,我都認同沒時間或機會認識各位媽咪,小朋友,希望日後多些機會同大家見面,傾下計啦
*********************************************************************************************************************************************


男爵府

積分: 7034


34#
發表於 06-3-15 11:57 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

agnesbibi
re:我唔知邊一家同我地同檯估中"成語",
o個個就是我啦
[img align=left]http://ad94.no-ip.com/boss/image/signature.gif[/img]


別墅

積分: 716


35#
發表於 06-3-15 12:00 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

funbabyhk:
請問你大仔幾多歲同埋叫mut名?有個哥哥同我仔仔玩佐好耐.個哥哥玩到躲係枱下面等我細仔搵佢.我初初以為佢係珮珮媽咪既大仔樂浠.但個哥哥話自己有個細佬,所以應該唔係樂浠.唔知係唔係你大仔呢?

funbabyhk 寫道:
多謝晒咁多位工作人員同各位媽咪!

果日玩得好開心, 尤其是我個大仔, 全場周圍走, 都冇理個細佬 B及父母.
BB 佢最鐘意既禮物是餅餅, 因為佢好 '慰' 食
今次活動攬得唔錯, 只是不夠時間去認識各位同埋去傾計, 唯有等下一次啦!

另外想問問果日之攝影師所影果 d 相, 可唔可以提供給我地看看及 download 來晒呀? (因為他們總會比我地影得多 d又靚 d)


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 06-3-15 12:10 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

songbird:
我 email 左之前果 8R file 比你, 唔知你收唔收到?
你想我怎樣幫你?? 要唔要 resize 果 file 來 match 你既 birthday card?? 但係如果 resize 得太細的話, 每個 bb 既 face 就會好細呀.


大宅

積分: 3131


37#
發表於 06-3-15 12:18 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

timma,

你一家人都好叻叻!
你地又要揍2個小朋友, 又要食野, 重可以玩遊戲, 重可以聽到問題, 又答中喎! 真係犀利!
我地一家都要向你學習下.
一句講晒: 好勁呀!
*********************************************************************************************************************************************


別墅

積分: 529


38#
發表於 06-3-15 12:59 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

今天才有空上來睇message,

多謝晒咁多位工作人員, 義工同各位媽咪! 12/3 BD Party玩得好開心,雖然未能同其他媽咪交流,但看見滿場bb走
該用戶已被刪除

39#
發表於 06-3-15 14:30 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

40#
發表於 06-3-15 14:32 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo