跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3489


1#
發表於 06-3-13 20:30 |只看該作者

生日會感想分享,檢討~

多謝晒Jenny~ Queenie~ szeszes~ Eva~ MC們~ 攝影師~ 場務~....當然仲有出左少少力既我喇! (真係要出力山長水遠咁運兩箱禮物落黎架!仲搞到俾海關以為我'拎貨去賣'添!我幾驚要報關呀!)

今次生日會已經完滿結束喇!我好希望大家可以講下對今次一歲生日會既感想,最鍾意既 '環節' ,禮物, 遊戲. 覺得生日會有乜野好,有乜野唔係咁好,下次可以改善下,等其他媽咪 / 下年我地可以再做得好D

--------------------------------------------------------

我覺得今次生日會,都搞得唔錯呀! 氣氛好好,好熱鬧,好開心,過程都幾流暢,進行得都幾順利.我同穜穜~都玩得好開心. 不過大家顧住食野同玩,都冇乜時間傾計添!如果下次再搞活動,希望有多D時間大家傾下計,分享下

環節方面,我覺得自己諗既cute cute show都幾好丫!雖然唔夠踴躍,不過都幾開心,幾好笑呀!我相信等BB們大個D,多D人'表演'應該會更開心. 另外我都要多謝幾位參加既媽咪同BB,當然仲有'哥哥們'喇! 我都有投左Matthew Chiu~ 同哥哥一票架!所以佢地勝出我都好開心,佢地真係好叻好可愛呀!兄弟同心,果然勁呀! 仲有我叫vincent仔~去表演,都冇叫錯丫!佢腳法真係好犀利哦! 可惜穜穜豬~上到台唔多合作喇!可能佢'怕醜'o卦!叫佢做乜都唔肯做,返到落台,唔叫佢,佢又自己做晒出黎,真係俾佢激死

不過有D美中不足,就係地方細左少少,有D'迫',尤其係台前位置,同D檯好近,小朋友走來走去有D危險,而且影大合照都要搬檯,又企唔晒.

另外影大合照時,我知道仲有D媽咪同BB冇影到,以我為例,因為婆婆話太多人太迫,影左都睇唔到,本來我都覺得咁有紀念性應該迫出去影下,但穜穜~又有D扭計,所以最終婆婆帶左佢出去大堂玩'爬地下'. 我知道仲有D 媽咪同BB係大堂玩緊,可能佢地聽唔到影合照喇! / 太多人唔想影.

仲有個舞台細左少少,而個台既高度就好壞處都有,好既就係唔係咁高,大D既小朋友自己上檯玩都冇咁危險.高度又剛剛好俾BB扶住行,唔好就係遠D既家長睇得唔夠清楚BB玩/表演,要企晒出黎台邊,令到更加迫,後面既人更加睇唔到.下次要諗下計先得!

最後我想叫大家唔好掉左'歡迎禮物'果2個搖鈴呀!因為好有用架!除左可以戴係手/腳度搖下唱下歌仔,拍下手腳之外,仲可以扣係床欄/床上吊飾,如果BB醒左就會爬起身,整到個搖鈴發出鈴聲,咁我地就知道BB醒左喇!
我自己之前已經買左2個,有一晚有意中試左尼個方法,覺得幾有用,所以介紹俾大家,而家我好多時都係俾穜穜~尼D鈴聲嘈醒架!尤其係半夜,聽到聲我就會起身拍下佢,等佢再訓過,而朝早聽到,就知穜穜~醒左,我要起身開奶 所以我今次專乘買俾你地架!希望你地都鍾意喇!

不過要提下你地,唔好俾BB自己一個人玩搖鈴,因為賣既時候包裝袋寫住 3+(建議3歲以上既小朋友玩) 但係我覺得$3 兩個(多D先有8折) 我覺得幾扺玩囉!而且有家長陪住戴黎唱下歌仔拍下手,都冇乜危險性既,如果大家想再要多D既可以PM話我知喇!


大宅

積分: 1121


2#
發表於 06-3-13 21:54 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

多謝晒咁多位工作人員, 我昨天同屋企人都只是坐埋一邊, 因為我地比較慢熱, 都無咩參與, 不過都幾開心 :lol:
我bb都未同過咁多bb一劥膂玩, 不過個場真係細左dd

其實d相可否取得番個底呢


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 06-3-13 22:50 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

我覺得今次生日會 party, 比起上次 xmas party 少左 group playing...... 今次注重在大人上, 有野食; 因為有一圍圍既台, 就變成地方細了, 而變成 bb 無得圍在一起玩.


伯爵府

積分: 16090


4#
發表於 06-3-13 23:29 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

gillianchan,
bb玩"搖鈴"時要小心, 昨日唱歌時, jedi仔"咬"個鈴, 仲俾佢"咬"左出嚟.

畫板就最啱我, 因為想買又未買. (不過, 阿囝都係想"食"支筆 )


別墅

積分: 694


5#
發表於 06-3-14 00:27 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

szeszes 寫道:
我覺得今次生日會 party, 比起上次 xmas party 少左 group playing...... 今次注重在大人上, 有野食; 因為有一圍圍既台, 就變成地方細了, 而變成 bb 無得圍在一起玩.


Yes! agree wtih szeszes idea!
I just want our BBs have more time to play together!
Maybe next time...


別墅

積分: 694


6#
發表於 06-3-14 00:33 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

[quote]
gillianchan 寫道:
多謝晒Jenny~ Queenie~ szeszes~ Eva~ MC們~ 攝影師~ 場務~....當然仲有出左少少力既我喇! (真係要出力山長水遠咁運兩箱禮物落黎架!仲搞到俾海關以為我'拎貨去賣'添!我幾驚要報關呀!)

[size=medium]Thanks a lot the above people's great effort & contribution! [size=medium]
Of course thanks for Gillian, Szeszes, 珮珮媽咪's thoughtful idea & big effort 2!

[size=medium]Special thanks to Gillian "真係要出力山長水遠咁運兩箱禮物落黎架"



[size=medium]My Husband, BB & I had a really very good time!![size=large]MANY MANY THANKS!
:wink: :-P :lol:

[size=xx-large]HAPPY BIRTHDAY TO ALL Babies!


別墅

積分: 525


7#
發表於 06-3-14 01:48 |只看該作者

生日會感想分享,檢討~

多謝晒Jenny, Queenie, szeszes, Eva, 珮珮媽咪同埋咁多位靚女靚仔司儀,攝影師,場務(仲有緊係要多謝Gillian專程運送番o黎既得意禮物,真係辛苦晒)!! 感謝你地o係百忙中抽出寶貴既時間聯絡酒店及花心思度橋,安排左一個咁開心既生日party比大家;
其實昨日party陣容咁鼎盛, 各位義工們已經處理得極之有效率及細心,你地真係好幫得手, I really want to say “THANK YOU VERY MUCH” to you all!!!

由于今次食自助餐&各家庭坐得比較分散的關係,的確係少左媽媽同寶寶之間的接觸,希望時下一次聚會可以有更多机會同時間同各位媽咪傾多d呢!


別墅

積分: 630


8#
發表於 06-3-14 01:53 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

籌備工作真係唔易..要整個powerpoint 唱歌啦, 要排schedule啦, 要排位啦, 要夾下時間啦, 要計下要幾多遊戲同禮物啦~~~所以同Gillian 和Jenny 都傾左好多次電話...因為d 當日工作人員都係我d 同事..唔想佢地太多workload, 要連講詞要準備...那個禮拜有3晚都做到3點幾..又驚個日攪得唔好~~好大壓力, 都訓唔著~~

成班同事係公司brief左一次..佢地真係好好同好叻~~我下星期會請佢地食飯..因為個個事後成個人都好累..我一返屋企就攤左係地下就訓著左...慈慈就由老公睇住....

其實3個小時唔係好夠用,又想有時間大家家長傾計..又想玩下遊戲....有好多野想做....所以最後發覺時間唔夠...要give up 其中一個唱歌section....

我最鐘意係cute cute show, 但係慈慈就bad performance啦..但係見到其他bb都咁叻~~大開眼界...我記得pauline仔仔識講單字...我個女仲係叫阿”爹”.

不過,我覺得如果今次係媽媽做當天工作人員既話,就會好辛苦∼∼又要湊bb,又要做野∼∼我個日其實都冇乜食到野∼∼因為要同酒店夾schedule..又要提下佢呢樣..提下佢個樣∼∼都冇哂時間食..我d同事話d野食好好食...
:-( :-( :-(

點樣都好∼∼我好開心,因為見到好多bb..乜野辛苦都放在腦後..

carmen,希望你個女快d好番啦..


大宅

積分: 4749


9#
發表於 06-3-14 10:02 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

真係好多謝qq同埋所有工作人員幫手,仲有就係我個hubby,雖然佢好似冇乜點樣幫手,但其實冇咗佢ge支持同埋協助,我諗我會好辛苦!尤其係叫佢幫手拎禮物買禮物,佢當日唔舒服都毫冇怨言咁幫我車d禮物,真係好感激hubby

Queenie,

唔好意思丫!當日我都冇乜點樣幫手,攪到你好忙,所以係度同你講聲對唔住

講到禮物,嗰份神奇畫版我之前買咗俾囡囡玩,見佢好鐘意攞住支筆畫吓畫吓,所以諗住都會適合俾大家個小朋友,希望大家會鐘意la!

另外提一提大家,所有玩具都係for 3歲以上,如果俾小朋友玩就真係要睇住佢玩,尤其係個搖鈴,因為當日晴晴已經咬咗個鈴出黎

最後,好多謝大家參與這個party


大宅

積分: 1599


10#
發表於 06-3-14 11:15 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

真係好多謝咁位媽咪,義工.果日d節目真係好豐富
好開心.多謝晒你地
我果日都食左好少野 因為掛住同bb影相同玩

我覺得美中不足既地方係我地冇介紹時間
好似我咁第一次joy大家既function
所以一個媽媽都唔識 :-(
如果下次有function可以介紹自己同bb一下
或者講下自己login name係邊個
咁我諗大家會容易熟絡d..因為我見到d熟口熟面既bb
但又唔知媽媽係邊個..想問又有d唔好意思咁

另外我好鐘意果兩個搖鈴
顏色鮮艷又輕身 而且仲搖得好


別墅

積分: 630


11#
發表於 06-3-14 11:30 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

係wor..下次一定要放個section去介紹大家mammy先..


大宅

積分: 3297


12#
發表於 06-3-14 11:43 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

Queenie、Jenny、Gillian、szeszes、珮珮媽咪、所有工作人員同義工哥哥姐姐,相信還有不為人知的幕後功臣,很多謝你地戮力為我


大宅

積分: 3297


13#
發表於 06-3-14 11:49 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

rebecfung:
你寫


大宅

積分: 4749


14#
發表於 06-3-14 12:04 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

哈......哈........我選神奇畫版同餅餅做禮物,就係因為晴晴豬兩樣都勁鐘意,佢最鐘意玩玩吓就攞返畫版出黎畫幾畫,然後就
拍哂手,讚自己好野ka la!!!!而且又可以方便
該用戶已被刪除

15#
發表於 06-3-14 12:40 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 716


16#
發表於 06-3-14 12:43 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

Queenie/Jenny/Gillian/szeszes/珮珮媽咪/Eva, Queenie既同事老師等義工, 以及參與今次party既爸爸媽媽BB及所有人:真係好多謝你地.我地一家玩得好開心.

係度仲要多謝你地支持瑋瑋(Matthew)同埋佢哥哥.我地上台影相時,司儀哥哥用"幸福既家庭"來形容我地,搞到我同爸爸都好感恩.爸爸話好難得有D咁熱心既媽咪搞佐個咁好既聚會.

尋晚放工返屋企,就聽到搖鈴響.原來我個印印將個搖鈴戴佐係瑋瑋隻腳度,仲話咁樣容易知道瑋瑋去佐邊 所以gillanchan,你既禮物真係揀得好好.

至於神奇畫板,已經成為瑋瑋哥哥既用具.但等哥哥一擺低,瑋瑋就會走過去拿來玩.

好同意rebecfung講既,如果下次有function,可以俾媽咪介紹自己同bb就會最好.我其實好想搵珮珮媽咪同埋carmen99,等我地既大仔大女可以一齊玩,但見無從入手都give up佐.

珮珮媽咪,雖然冇見到你,但應該見到樂浠.因為佢好鍾意小朋友.佢同瑋瑋係出面玩佐好耐,搞到瑋瑋都唔知幾開心.


大宅

積分: 3131


17#
發表於 06-3-14 13:58 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

各位媽咪,

我覺得今次生日會攪得好好, 地方, 安排, 禮品都好有心思, 真係萬2分多謝各位攪手&義工, 奈何我近日工作太忙都未能夠盡自己一份力幫大家手, 真係很抱歉. 如果下次有function, 我都希望盡力可以幫到下.

gillianchan - 你揀o既手銬搖鈴真係好好, 真係辛苦你啦.
重有vincent 收到o既禮物 - 玩具船(cute cute show 第二), 2盒餅餅, 魔術畫板(我都好想買比佢好耐, 又未睇o岩), 全部都好有心思, 我同vincent 仔都好鍾意. 真係好多謝籌備禮物o既人員!

其實, 個場都唔細o家啦, 不過係我地d 小朋友太活躍, 地方好似唔見駛.
不過, 如果下次可以大家介紹一下重好, 因為我地有好多媽咪加入, 有時真係分唔到邊一個bb. 雖然我係由有左7個星期已經長駐bk依度, 我都未能全部認識所有bb, 真係有d差勁.

今次生日會, 我地一家真係好開心, 好難忘, 真係好期待下次function, 不過唔知要等幾時.
*********************************************************************************************************************************************


大宅

積分: 3191


18#
發表於 06-3-14 13:59 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

Hi FloliMom and other mamas,

I didn't join the birthday party because I knew about the party late, so i have no chance to join. Just about the presents, where to get the 搖鈴 and 神奇畫板, which brand and how much, can anybody pm me or tell all mamas. Thanks

carey_mum


等待驗證會員

積分: 58


19#
發表於 06-3-14 15:37 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

好多謝各位攪手同義工, 我地一家人玩得好開心,我囝囝展弘都好開心,佢比起你地d bb學野較遲,同埋佢依家認人認得好犀利,我地初時都擔心佢見咁多人會喊,點知佢唔單止無喊,仲學人拍掌,個人第一次拍掌。真係好多謝大家。

仲有要多謝一位親善哥哥,佢同展弘玩左一陣,展弘好鐘意佢,佢都好鐘意小朋友,仲錫左展弘一啖,但唔記得佢嘅名。佢有一個細佬,但係佢想要妹妹,但媽媽話唔生啦!可唔可以話我知呢位可愛嘅哥哥叫乜名?
該用戶已被刪除

20#
發表於 06-3-14 15:47 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo