Re: 生日會感想分享,檢討~
各位媽咪,
我覺得今次生日會攪得好好, 地方, 安排, 禮品都好有心思, 真係萬2分多謝各位攪手&義工, 奈何我近日工作太忙都未能夠盡自己一份力幫大家手, 真係很抱歉. 如果下次有function, 我都希望盡力可以幫到下.
gillianchan - 你揀o既手銬搖鈴真係好好, 真係辛苦你啦.
重有vincent 收到o既禮物 - 玩具船(cute cute show 第二), 2盒餅餅, 魔術畫板(我都好想買比佢好耐, 又未睇o岩), 全部都好有心思, 我同vincent 仔都好鍾意. 真係好多謝籌備禮物o既人員!
其實, 個場都唔細o家啦, 不過係我地d 小朋友太活躍, 地方好似唔見駛.
不過, 如果下次可以大家介紹一下重好, 因為我地有好多媽咪加入, 有時真係分唔到邊一個bb. 雖然我係由有左7個星期已經長駐bk依度, 我都未能全部認識所有bb, 真係有d差勁.
今次生日會, 我地一家真係好開心, 好難忘, 真係好期待下次function, 不過唔知要等幾時.
*********************************************************************************************************************************************