烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   33


大宅

積分: 4320


21#
發表於 12-9-13 22:42 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。

又來酵一樽黑提子檸檬。
同場加影我家大公子做背景板。
1347547123792.jpg




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 12-9-14 01:57 |只看該作者
回覆 doggiemama01 的帖子
點評 smallwitch24 乜蕃茄都得咩@@..我以為只係生果!!

係呀,只要有酵素成份都可以,我都係見朋友整咗蕃茄,我又試下,
遲D會試下木瓜,酵素更多,當然有人會選擇就咁食木瓜唔等兩個星期。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


大宅

積分: 1867


23#
發表於 12-9-14 09:30 |只看該作者

引用:又來酵一樽黑提子檸檬。 同場加影我家大公

原帖由 doggiemama01 於 12-09-13 發表
又來酵一樽黑提子檸檬。
同場加影我家大公子做背景板。
我想問小朋友飲得嗎?




大宅

積分: 4320


24#
發表於 12-9-14 09:42 |只看該作者
回覆 Babysiu 的帖子

我是新手不敢亂答jm的問題, 不如大家參考下呢個blog:

http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U7GZILEJBEBSMAWJHI/category/%E9%85%B5%E7%B4%A0%E4%B9%8B%E6%97%85+Enzyme+Diary




伯爵府

積分: 19003

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 大廚勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-9-14 13:41 |只看該作者


大宅

積分: 4320


26#
發表於 12-9-14 19:57 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。

黑提檸檬day2.
係底部約有一吋汁~
1347623661428.jpg




大宅

積分: 4320


27#
發表於 12-9-15 17:39 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。

酵素:菠蘿+奇異果day3.
多泡泡了。
1347701762855.jpg




大宅

積分: 2475


28#
發表於 12-9-15 23:49 |只看該作者

回覆:rose-mag 的帖子

我第一次整木瓜酵素,要放醋嗎?




大宅

積分: 4320


29#
發表於 12-9-16 10:47 |只看該作者

回覆:anniek0918 的帖子

應該不用放醋的。




大宅

積分: 4320


30#
發表於 12-9-16 17:20 |只看該作者

回覆:doggiemama01 的帖子

又酵一樽:豐水梨+桃+檸檬+蜜糖。
1347787134818.jpg




大宅

積分: 3007

育兒性格勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-9-18 11:40 |只看該作者
(初試)

點評

doggiemama01  放心, 好快會出水~~兩星期後有收成~~  發表於 12-9-18 12:32


大宅

積分: 1867


32#
發表於 12-9-18 23:43 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。

我想有白色mo,正唔正常架!



點評

doggiemama01  只要唔係黑毛都係正常~  發表於 12-9-21 09:37


大宅

積分: 4320


33#
發表於 12-9-19 00:11 |只看該作者

回覆:Babysiu 的帖子

請參考:http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U7GZILEJBEBSMAWJHI/category/酵素之旅+Enzyme+Diary






男爵府

積分: 6924


34#
發表於 12-9-19 15:42 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。

睇到好想整,對肝藏好既整咪好?



點評

doggiemama01  對腸道有益, 有助排毒喎~ 我要下星期三先有得收成呀~  發表於 12-9-19 17:51


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


35#
發表於 12-9-20 20:05 |只看該作者
smallwitch24 發表於 12-9-18 11:40
(初試)


伯爵府

積分: 19885


36#
發表於 12-9-20 20:22 |只看該作者


公爵府

積分: 29459

畀面勳章


37#
發表於 12-9-20 20:44 |只看該作者
係咪唔使落水?生果+檸檬+冰糖?浸幾耐?飲個陣要唔要溝水?


大宅

積分: 4320


38#
發表於 12-9-20 20:48 |只看該作者

回覆:Debbie媽 的帖子

浸時會自己出水的不用落水,詳情可看以下:

http://blog.yahoo.com/iamtaisiu9/articles/650639/category/我的酵素








大宅

積分: 4320


39#
發表於 12-9-20 21:18 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。

等待下星期收成的B B。
1348146997778.jpg


大宅

積分: 2475


40#
發表於 12-9-21 08:07 |只看該作者

引用:等待下星期收成的B+B。+

原帖由 doggiemama01 於 12-09-20 發表
等待下星期收成的B B。
好正,浸左幾耐?



點評

doggiemama01  12/9 開始浸的, 兩星期後收成~~  發表於 12-9-21 09:28

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo