烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   102


大宅

積分: 1485


21#
發表於 12-10-6 18:24 |只看該作者

回覆:SandyCPS 的帖子

我都整左樽,唔知可以放幾耐呢?



點評

SandyCPS  我都係上網睇話可以擺成年,但我唔會,盡快食晒佢,又可以沖水飲。  發表於 12-10-6 22:31


男爵府

積分: 7227


22#
發表於 12-10-6 18:26 |只看該作者
果實煮一到二分鍾,水會唔會開,會出味嗎?

點評

SandyCPS  果實放在滾水中煮後變得漿漿地,我無試味直接放入花瓣同煮再加糖。  發表於 12-10-6 22:33
我要勤力D


男爵府

積分: 7227


23#
發表於 12-10-6 22:56 |只看該作者
回覆 xiaohua2001 的帖子

多謝
我要勤力D


大宅

積分: 1869


24#
發表於 12-10-7 09:25 |只看該作者

回覆:洛神花果醬DIY

我買了一磅淨花瓣無核的,$60大元!曬乾谷水飲。上午做了蜜餞,放了雪櫃,忘記了,現在才記起,很好吃呵!



點評

SandyCPS  我都想做蜜餞。而家買都係十幾廿蚊磅,下次我幫您meet瓣,俾錢我賺下。  發表於 12-10-7 21:51


複式洋房

積分: 284


25#
發表於 12-10-7 11:08 |只看該作者

回覆:洛神花果醬DIY

我呢排都見到街市有得賣,但就係唔知點整。
見到呢個post就好喇

點評

SandyCPS    發表於 12-10-7 21:49


伯爵府

積分: 19320

熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 12-10-7 11:13 |只看該作者

回覆:洛神花果醬DIY




珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


27#
發表於 12-10-7 17:29 |只看該作者

回覆:洛神花果醬DIY

D核好多毛啊!用來滾水唔會甩毛嗎?我早幾日分開花瓣同核時比d核既毛毛插到成隻手指都係毛毛,要用夾夾番出來mouth:



點評

SandyCPS  我果D無毛架!點解有毛既??  發表於 12-10-7 21:49


大宅

積分: 3590


28#
發表於 12-10-24 16:57 |只看該作者

可以擺幾耐

點評

SandyCPS  有D網寫1年,唔知信唔信,我諗食1-2個月OK既。  發表於 12-10-24 17:17


大宅

積分: 3590


29#
發表於 12-10-24 17:20 |只看該作者

點評

SandyCPS    發表於 12-10-24 17:22

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo