自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23914


21#
發表於 12-10-18 10:26 |只看該作者

引用:我公司基本上請一日SL唔洗醫生紙 不過而家

原帖由 mirandalaw 於 12-10-18 發表
我公司基本上請一日SL唔洗醫生紙
不過而家人大左唔會好似以前咁成日扮病



...
我公司有SL cert放幾耐都得,最多180日!




子爵府

積分: 11397

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-10-18 10:29 |只看該作者
本帖最後由 herbalcandy 於 12-10-18 10:35 編輯
我想生三個 發表於 12-10-18 10:23
甘咪放成個禮拜

仲有..我公司得7日大假, 老細自己過年想放長d, 就年年扣起我地4日大假一齊放~ 攪到個個要放假都係no pay~ 所以個個同事話放假就放假~ 有時病假都唔會拎醫生紙返黎~ 拎黎有咩用…都無得claim~ 我公司孤寒..所以唔會出聲~ 所以真係好病而已經放左兩日, 盡可能都會請足4日~ 計下條數..請4日著數過比佢扣兩日錢…兩日人工+睇醫生錢都過千~ 拎足4日起碼慳左70%...


大宅

積分: 3873


23#
發表於 12-10-18 10:30 |只看該作者
好多~好憎d人擺明SL去廸廸尼~
我公司有一個~


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 12-10-18 10:31 |只看該作者

回覆:你地間公司多唔多人SL?

每星期有⋯





侯爵府

積分: 23914


25#
發表於 12-10-18 10:33 |只看該作者

引用:好多~好憎d人擺明SL去廸廸尼~我公司有一個~

原帖由 Finnachichi 於 12-10-18 發表
好多~好憎d人擺明SL去廸廸尼~
我公司有一個~
你又知佢去既




伯爵府

積分: 16074


26#
發表於 12-10-18 10:34 |只看該作者

回覆:你地間公司多唔多人SL?

某個老seafood専SL 星期五同星期一!




侯爵府

積分: 23914


27#
發表於 12-10-18 10:36 |只看該作者

引用:某個老seafood専SL+星期五同星期一! +

原帖由 nrsemi 於 12-10-18 發表
某個老seafood専SL 星期五同星期一!
Every week?




男爵府

積分: 6179

親子王國15週年勳章


28#
發表於 12-10-18 10:40 |只看該作者


大宅

積分: 3873


29#
發表於 12-10-18 10:40 |只看該作者
-Athena- 發表於 12-10-18 10:33
你又知佢去既
佢擺明去既, 驚咩比人知...第日upload哂上fb, 驚住晒唔切


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


30#
發表於 12-10-18 10:41 |只看該作者
我做大公司... 我部門95%人病到死死下都返工,有時我真係寧願佢地 SL 或 work from home,唔好返黎"野"病埋我...

不過佢地真係好勤力,連公眾假期都返工做嘢... 抵佢地揾咁多錢!


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


31#
發表於 12-10-18 10:41 |只看該作者
mirandalaw 發表於 12-10-18 10:19
我公司基本上請一日SL唔洗醫生紙
不過而家人大左唔會好似以前咁成日扮病...

我公司都係一日SL唔洗醫生紙...


伯爵府

積分: 16074


32#
發表於 12-10-18 10:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nrsemi+於+12-10-18+發表某個

原帖由 -Athena- 於 12-10-18 發表
Every week?
一個月最低消息SL三四日,再加埋返工時間成日睇醫生,去物理治療去睇中醫去唔知咩,仲多年假(舊制公務員),一星期返三日半工,人工個個月差唔多三萬




伯爵府

積分: 17307


33#
發表於 12-10-18 10:43 |只看該作者
同部門既同事真係少之有少... 我地好少 S/L 架~~
不過我知其他部門有D同事係抱住例假咁一個月放一次囉~
   每日都咁開心!!!


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 12-10-18 10:49 |只看該作者
一般好少,除了個別人士,做幾份工都有哩d個別人士,其實唔好養成射波習慣,對人對己都不好(不同的負面影響)


伯爵府

積分: 15357


35#
發表於 12-10-18 11:00 |只看該作者

回覆:你地間公司多唔多人SL?

當有"獲"氣野時就一定有人SL




侯爵府

積分: 23979


36#
發表於 12-10-18 11:13 |只看該作者

回覆:你地間公司多唔多人SL

以前返萬X,好多




子爵府

積分: 10562


37#
發表於 12-10-18 11:28 |只看該作者

回覆:你地間公司多唔多人SL

我呢度秘書放假多過老闆。


男爵府

積分: 7911


38#
發表於 12-10-18 11:32 |只看該作者

引用:我公司係跟勞工法例~+病假係no+pay,+連4日

原帖由 herbalcandy 於 12-10-18 發表
我公司係跟勞工法例~ 病假係no pay, 連4日先有4/5~ 所以有時真係連病兩日覺得唔抵, 因為要扣兩日人工之餘仲 ...
我公司都係sl無錢有病就用AL頂 不過公司有醫療睇醫生唔駛錢


男爵府

積分: 6707


39#
發表於 12-10-18 11:41 |只看該作者

回覆:你地間公司多唔多人SL




子爵府

積分: 11610

醒目開學勳章


40#
發表於 12-10-18 11:43 |只看該作者

回覆:你地間公司多唔多人SL?

我公司超多人Monday sick架!
每星期總有2日dr appointment,遲返幾個中或早走幾個中,死未!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo