樓市動向

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6237

2018復活節勳章


21#
發表於 12-10-28 18:51 |只看該作者
我而家住緊4-6人既公屋, 我一家3口都申請緊公屋, 若果我地搬走,
6299超過60歲房署唔駛佢地換細單位, 我又見有d街坊, 一家四口,
搬剩兩老, 後走剩1個60歲以上養隻狗, 1人1狗住三百幾呎, 咁有無
問題? 點解房署只同積金局有聯繫, 但同生死註冊署就無呢?


珍珠宮

積分: 32559

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


22#
發表於 12-10-28 19:01 |只看該作者
本帖最後由 靚靚老婆 於 12-10-28 19:02 編輯
尼古丁 發表於 12-10-27 21:11
又錯唔晒, 公屋係補貼住房, 錢從可來?

唔賣咁d 地比有錢佬, 要你學老外咁納一半收入做稅, 你都瓜瓜叫啦

係應該OUT走D B6,南亞人,公屋富戶仲有果D住公屋既議員先O岩,而家D屋好多都俾果D人霸左,果D年青人申請就只係得申請,有幾多個真係上到樓,青年都需要自立,如果唔係D樓貴到唔係人買,根本唔洗個個都走去申請埋一份


珍珠宮

積分: 32559

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


23#
發表於 12-10-28 19:03 |只看該作者
本帖最後由 靚靚老婆 於 12-10-28 19:04 編輯

回覆 _candy_ 的帖子

直情啦,見到果班議員既嘴臉,真係想"中"佢


珍珠宮

積分: 30270

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 笑得好勳章


24#
發表於 12-10-29 00:35 |只看該作者

回覆:fiona_k 的帖子







珍珠宮

積分: 30270

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 笑得好勳章


25#
發表於 12-10-29 00:38 |只看該作者

引用:+本帖最後由+靚靚老婆+於+12-10-28+19:02+

原帖由 靚靚老婆 於 12-10-28 發表
本帖最後由 靚靚老婆 於 12-10-28 19:02 編輯
講得岩,依家每個村都比南亞,強國人居住了!連上次交表成個辦事處都是他們!我三十出頭,搵埋要留一半租劏房




珍珠宮

積分: 32559

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


26#
發表於 12-10-29 01:03 |只看該作者
我之前咪一樣,而家搬左村屋先叫租果方面平返少少...好希望快D上到公屋唔洗再好似遊牧民族年幾兩年搬一次


子爵府

積分: 11833


27#
發表於 12-10-29 08:38 |只看該作者
住緊或者住過公屋嘅人都反對

咁又係,過咗海就係神仙,
上咗岸理得你地死,最好唔好同佢爭設施資源


大宅

積分: 2515


28#
發表於 12-10-29 11:48 |只看該作者


大宅

積分: 2303


29#
發表於 12-10-29 14:38 |只看該作者
大B仔媽媽 發表於 12-10-29 08:38
住緊或者住過公屋嘅人都反對

咁又係,過咗海就係神仙,


禁止發言

積分: 55904


30#
發表於 12-10-29 20:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 42056


31#
發表於 12-10-29 20:49 |只看該作者

引用:Quote:華富邨可住多十五年,重見,我都死了

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 55904


32#
發表於 12-10-29 20:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8149


33#
發表於 12-10-31 02:51 |只看該作者

回覆:有地吾比人起公屋都有

:;pppp::;pppp::;pppp::;pppp:




男爵府

積分: 5599


34#
發表於 13-1-27 19:19 |只看該作者

引用:+本帖最後由+靚靚老婆+於+12-10-28+19:02+

原帖由 靚靚老婆 於 12-10-28 發表
本帖最後由 靚靚老婆 於 12-10-28 19:02 編輯
咪係!最應該Out走D大6人啦!大6人冇屋住就自己租啦!冇$就返大6生活啦!成日扮咸扮可憐,想上樓,我最想中佢哋




珍珠宮

積分: 32559

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


35#
發表於 13-1-27 19:34 |只看該作者
Samforgetme 發表於 13-1-27 19:19
咪係!最應該Out走D大6人啦!大6人冇屋住就自己租啦!冇$就返大6生活啦!成日扮咸扮可憐,想上樓,我最想中佢哋 ...


禁止訪問

積分: 54592


36#
發表於 13-1-27 21:06 |只看該作者

回覆:有地吾比人起公屋都有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8527


37#
發表於 13-1-27 21:45 |只看該作者

回覆:有地吾比人起公屋都有

因為佢地有屋住


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


38#
發表於 13-1-28 17:30 |只看該作者

引用:東涌果位議員講到幾自私! +

原帖由 cyhin 於 12-10-27 發表
東涌果位議員講到幾自私!
係咪海皮果塊地?如是我都反對


伯爵府

積分: 15428

畀面勳章


39#
發表於 13-1-28 18:28 |只看該作者

回覆:有地吾比人起公屋都有

佢地心目中佢地先係人,我地等待上樓同上左樓果D唔係人。

峰巒如聚,波濤如怒,山河表裏潼關路。望西都,意躊躇。傷心秦漢經行處,宮闕萬間都做了土。興,百姓苦;亡,百姓苦。
城池俱壞,英雄安在?雲龍幾度相交代?想興衰,苦為懷。漢家才起秦廷敗,世態有如雲變改。疾,也是天地差!遲,也是天地差!
天津橋上,憑欄遙望,舂陵王氣都凋喪。樹蒼蒼,水茫茫,雲臺不見中興將,千古轉頭歸滅亡。功,也不久長!名,也不久長!
青山相待,白雲互賴,夢不到紫羅袍共黃金帶。一茅齋,野花開,管甚誰家興廢誰成敗?陋巷單瓢亦樂哉。貧,氣不改!達,志不改!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo