樓市動向

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 42056


1#
發表於 12-10-27 19:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8347

畀面勳章


2#
發表於 12-10-27 20:02 |只看該作者


大宅

積分: 2900


3#
發表於 12-10-27 20:16 |只看該作者
真係乜人都有。大埔塊地政府起公屋,D保育團體反對,宜家長X起緊樓...


男爵府

積分: 8529


4#
發表於 12-10-27 20:19 |只看該作者

回覆:有地吾比人起公屋都有

東涌果位議員講到幾自私!



點評

kwan0603    發表於 12-10-27 20:41


禁止訪問

積分: 42056


5#
發表於 12-10-27 20:21 |只看該作者

回覆:有地吾比人起公屋都有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 42056


6#
發表於 12-10-27 20:23 |只看該作者

回覆:有地吾比人起公屋都有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2392


7#
發表於 12-10-27 20:38 |只看該作者

引用:華富邨可住多十五年,重見,我都死了!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 42056


8#
發表於 12-10-27 20:39 |只看該作者

引用:Quote:華富邨可住多十五年,重見,我都死了

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 42056


9#
發表於 12-10-27 20:40 |只看該作者

引用:Quote:点會呀?15年姐佢講

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 12-10-27 20:42 |只看該作者
回覆 channba31 的帖子

見到都驚,點住!


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 12-10-27 20:43 |只看該作者
D有錢人好自 私


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 12-10-27 20:45 |只看該作者
回覆 cyhin 的帖子

咪係~


禁止訪問

積分: 24499


13#
發表於 12-10-27 21:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31974


14#
發表於 12-10-27 23:56 |只看該作者
channba31 發表於 12-10-27 19:49
有D人驚影響樓價,有D人話要圖書館吾要公屋,見到可悲!
私樓o既人住個個都話要起公屋,但唔好起係佢附近自私:;pppp:


大宅

積分: 4264


15#
發表於 12-10-28 00:27 |只看該作者
我自己都申請緊公屋。
但有時又真係唔怪得私樓業主
咁唔鐘意身邊起公屋。

社署一向有公佈公屋戶長期領取
綜援人士嘅數量。

現時超過七份之一公屋戶長期
領取綜援,比例每年不斷微升。

相反全港失業綜援,總宗數下降
速度及幅度十分之理想。

唔可以一支竹打晒一船人。
但數據上真係睇得到,
素質上確係有很大分別。


大宅

積分: 1350


16#
發表於 12-10-28 01:19 |只看該作者
唉, 好多人等公屋等佐好多年, 捱貴租, 都喺希望有個安樂窩, 點解唔可以有D同理心呢...


珍珠宮

積分: 31671


17#
發表於 12-10-28 03:34 |只看該作者

引用:華富邨可住多十五年,重見,我都死了!

原帖由 channba31 於 12-10-27 發表
華富邨可住多十五年,重見,我都死了!
華富點解會話結構冇問題既??如果冇問題,就唔旨有一座既其中一層全層冇人住,要用工字鐵頂住


禁止訪問

積分: 2392


18#
發表於 12-10-28 17:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9548


19#
發表於 12-10-28 17:48 |只看該作者
區議員成日都反對, 咁好應該由佢地搵屋黎起樓! 確保市民有屋住, 係政府既責任, 而佢地都係政府既一份子!

個個都話私樓旁邊唔起得公屋, 又話驚人既質素差, 唔通要整個貧民區先安樂?


水晶宮

積分: 55804


20#
發表於 12-10-28 18:10 |只看該作者

回覆:fiona_k 的帖子






首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo