自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   2


子爵府

積分: 14092


21#
發表於 12-10-29 23:55 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

支持下你家姐,鑽牛角尖,幫佢過心理關口,照顧住小朋友先




伯爵府

積分: 18474


22#
發表於 12-10-30 00:00 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

你家姐可能自己都面對唔到


侯爵府

積分: 23665


23#
發表於 12-10-30 00:10 |只看該作者

引用:但最後姐姐依然故我!更將我地對佢的所有指

原帖由 林小虎 於 12-10-29 發表
但最後姐姐依然故我!更將我地對佢的所有指責,發洩在孩子身上!縱使我抱著他,他仍不停的發抖! ...
可憐的孩子,一歲半,同我仔差不多大


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


24#
發表於 12-10-30 00:11 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

稚子何辜




The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


珍珠宮

積分: 42535


25#
發表於 12-10-30 00:11 |只看該作者
為何不離婚?小孩子在這種環境下生活不是太好吧!


伯爵府

積分: 19621


26#
發表於 12-10-30 00:14 |只看該作者

引用:但最後姐姐依然故我!更將我地對佢的所有指

原帖由 林小虎 於 12-10-29 發表
但最後姐姐依然故我!更將我地對佢的所有指責,發洩在孩子身上!縱使我抱著他,他仍不停的發抖! ...
我覺得如果你真係想個小朋友好,下次你家姐再打佢你就應該報警。




珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


27#
發表於 12-10-30 00:19 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

你家姐幾大? 仲未識諗? 係咪應該正視下佢有咩問題先?


珍珠宮

積分: 38391


28#
發表於 12-10-30 00:22 |只看該作者
好可憐的bb,如果我係你,環境許可的話我會忍唔住收養左佢,佢都叫你同c6爸爸媽媽…
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珍珠宮

積分: 38391


29#
發表於 12-10-30 00:23 |只看該作者
乜你個家姐咁九唔搭八架!
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 12-10-30 00:29 |只看該作者
其實你家姐都係一時想唔通,可唔可以想個辦法幫下個小朋友,搵社工幫下手。


男爵府

積分: 6431

wyeth冷知識勳章


31#
發表於 12-10-30 00:31 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

小朋友最可憐



最近大少迷上鳥THOMAS...


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


32#
發表於 12-10-30 00:32 |只看該作者
現在唔討論佢岩唔岩,如果樓主想幫個小朋友,
應該幫左個大人先,
母愛本身係女人都有,環境既轉變另佢轉牛角尖,唔理個仔


男爵府

積分: 7715


33#
發表於 12-10-30 00:36 |只看該作者

引用:小朋友好慘啊 +

原帖由 cyco 於 12-10-29 發表
小朋友好慘啊
x2,鼓勵吓你家姐去面對啦,係大人選擇生佢出嚟,小朋友都無得揀


子爵府

積分: 10469

陪月勳章


34#
發表於 12-10-30 00:39 |只看該作者

引用:你愛這小孩嗎?可以正式收養他把他視如己出

原帖由 onebadfish 於 12-10-29 發表
你愛這小孩嗎?可以正式收養他把他視如己出嗎?如果係我,我同c6都會要他的。



...
我唸我也會接佢返屋企住




珍珠宮

積分: 36239

畀面勳章


35#
發表於 12-10-30 00:46 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

同家姐傾計,唔好用鬧,可能佢會受落d。




子爵府

積分: 13887


36#
發表於 12-10-30 00:47 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

不如你收養佢喇


大宅

積分: 1552


37#
發表於 12-10-30 00:49 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

真心痛


珍珠宮

積分: 47280


38#
發表於 12-10-30 00:55 |只看該作者
she is a piece of rubbish.....


珍珠宮

積分: 47280


39#
發表於 12-10-30 00:56 |只看該作者
sorry.....i just feel heart broken for the poor baby


禁止訪問

積分: 8076


40#
發表於 12-10-30 00:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo