自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   2


大宅

積分: 3623


1#
發表於 12-10-29 23:33 |只看該作者
我家姐同姐夫,因為那虛無的網絡異地戀認識,相戀不久,之後奉子成婚,姐姐不顧家中所有人的反對,結了婚,生了孩子,但兩人仍然分隔兩地,一個月才見一次,近這半年更是斷絕聯絡...

最近,不知姐姐發什麼神經,經常晚上很晚才回來,我媽媽身體不好,由早到晚要照顧一個1歲半的孩子真的很辛苦,但姐姐不幫忙不特止,有時小孩調皮,她什至體罰及打罵他,可憐的他只有歲半,沒必要那麼嚴重的去打罵他吧!就算放假,她只會上網,唔會理個仔,幾次差d出意外,媽媽現在連去大便都要帶住個孫,驚佢有意外~

今日我忍唔住上左娘家去鬧佢,希望可以鬧醒佢!但換來竟是冷冷的一句:你地好煩丫!我好憎佢丫(指個仔)我咩都唔想知、唔想理!我地話個小朋友無老豆已經好可憐,成日跟我個女叫我老公做爸爸,叫我做媽媽,你當可憐下佢,比心機湊大佢啦!唔好將你對你老公的怨恨投放係個仔身上,個仔無錯,錯的是你地兩個!

點評

banbanmm    發表於 12-10-30 23:07
pigpigyy    發表於 12-10-30 22:46
BB200200    發表於 12-10-30 16:23
Cutemom0808  so sad  發表於 12-10-30 13:48
Jan2010  poor baby   發表於 12-10-30 13:08
TheeLui  好可憐  發表於 12-10-30 12:38
超級特務    發表於 12-10-30 12:26
焦糖媽  生左出黎點解唔好好愛佢  發表於 12-10-30 12:18
kawai120  sad  發表於 12-10-30 12:14
chatterbox_mom    發表於 12-10-30 10:27
wcpcelia    發表於 12-10-30 10:09
luck_tang    發表於 12-10-30 09:29
Sumyeema1    發表於 12-10-29 23:52


子爵府

積分: 10459

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-10-29 23:36 |只看該作者
回覆 林小虎 的帖子



大宅

積分: 3623


3#
發表於 12-10-29 23:36 |只看該作者
但最後姐姐依然故我!更將我地對佢的所有指責,發洩在孩子身上!縱使我抱著他,他仍不停的發抖!

點評

banbanmm    發表於 12-10-30 23:08
pigpigyy    發表於 12-10-30 22:47
smallbowlland    發表於 12-10-30 15:36
vickyching817    發表於 12-10-30 14:31
kawai120  poor kid  發表於 12-10-30 12:14
chatterbox_mom    發表於 12-10-30 10:28
ms.aeroplane    發表於 12-10-30 09:28


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-29 23:37 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

不負責任




我為貓狂


男爵府

積分: 9727

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-10-29 23:37 |只看該作者
講得一d都無錯~~


子爵府

積分: 12952


6#
發表於 12-10-29 23:37 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

試下搵社工幫手,可以去寄養家庭,對小朋友應該會好D



點評

(^00^)  搵社工再比寄養家庭湊啦,又唔洗你媽辛苦同洗$  發表於 12-10-30 12:52
Rabbit-horse  agrea  發表於 12-10-30 12:40
焦糖媽  同意  發表於 12-10-30 12:19
Ocean11  同意! 跟住你家姐都係死路一條  發表於 12-10-30 11:35
YY@home  同意  發表於 12-10-30 09:18


禁止訪問

積分: 67964


7#
發表於 12-10-29 23:38 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2560


8#
發表於 12-10-29 23:39 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

小朋友好慘啊




水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-10-29 23:42 |只看該作者
一家人打開心扉傾下, 同家姐傾下計啦!! 我估家姐都有不少壓力及不開心


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 12-10-29 23:42 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

會發抖,平時應該打駡好厲害




大宅

積分: 2932


11#
發表於 12-10-29 23:43 |只看該作者

引用:我家姐同姐夫,因為那虛無的網絡異地戀認識

原帖由 林小虎 於 12-10-29 發表
我家姐同姐夫,因為那虛無的網絡異地戀認識,相戀不久,之後奉子成婚,姐姐不顧家中所有人的反對,結了婚, ...
妳家姐諗唔通,我估佢依家好大壓力,好需要家人支持,家人的愛,
唔錯都錯咗,一家人一起面對,做得親人,有今生無來世,幫吓佢啦




水晶宮

積分: 61357

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 陪月勳章


12#
發表於 12-10-29 23:44 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

小朋友真係好慘,你可唔可以幫倒個小朋友




琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


13#
發表於 12-10-29 23:45 |只看該作者


男爵府

積分: 6383

+3金熱血


14#
發表於 12-10-29 23:46 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

你愛這小孩嗎?可以正式收養他把他視如己出嗎?如果係我,我同c6都會要他的。



點評

malimalihum  係LOR, 收養佢啦.  發表於 12-10-30 06:26


男爵府

積分: 5702


15#
發表於 12-10-29 23:49 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受






公爵府

積分: 26044


16#
發表於 12-10-29 23:49 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受






大宅

積分: 3379


17#
發表於 12-10-29 23:51 |只看該作者

引用:但最後姐姐依然故我!更將我地對佢的所有指

原帖由 林小虎 於 12-10-29 發表
但最後姐姐依然故我!更將我地對佢的所有指責,發洩在孩子身上!縱使我抱著他,他仍不停的發抖! ...
稚子無辜




大宅

積分: 1643


18#
發表於 12-10-29 23:51 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受




大宅

積分: 2359


19#
發表於 12-10-29 23:52 |只看該作者
叫佢送比人領養,大把人想要。


子爵府

積分: 11428

畀面勳章


20#
發表於 12-10-29 23:53 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

有老公等如冇gei日子係好難過、好傷心,果份心傷、孤獨係會令人抑鬱/逃避現實,你姐姐逃避現實,佢反而比小朋友需要你地去愛同support ga!佢受傷了,家人幫下佢療傷,只有佢傷好了,才能做個有愛gei媽媽!



點評

krauterweiblein    發表於 12-10-30 09:53

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo