烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   9


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-10-30 13:13 |只看該作者


公爵府

積分: 27148


22#
發表於 12-10-30 13:34 |只看該作者

回覆:是但求其煮 之 好味juicy自家雞~






男爵府

積分: 5187


23#
發表於 12-10-30 13:47 |只看該作者

引用:好耐好耐無出帖,+琴晚手痕之作,+純分享~

原帖由 uhtcl2006 於 12-10-30 發表
好耐好耐無出帖, 琴晚手痕之作, 純分享~
咦!我都係,焗2隻
myphoto.jpg




大宅

積分: 1924


24#
發表於 12-10-30 13:49 |只看該作者

引用:好耐好耐無出帖,+琴晚手痕之作,+純分享~

原帖由 uhtcl2006 於 12-10-30 發表
好耐好耐無出帖, 琴晚手痕之作, 純分享~
一啲都唔求其啦



點評

uhtcl2006  真係求其架咋, 我無跟足本cookbook做架~  發表於 12-10-30 13:59


子爵府

積分: 12132

畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-10-30 13:49 |只看該作者
求其都咁靚

點評

uhtcl2006  客氣客氣~  發表於 12-10-30 14:00


子爵府

積分: 10053


26#
發表於 12-10-30 13:56 |只看該作者

引用:好耐好耐無出帖,+琴晚手痕之作,+純分享~

原帖由 uhtcl2006 於 12-10-30 發表
好耐好耐無出帖, 琴晚手痕之作, 純分享~
要焗幾耐同幾度呀


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 12-10-30 13:58 |只看該作者
Sze_hang828 發表於 12-10-30 13:47
咦!我都係,焗2隻

你用咩雞焗呀, 好正咁喎


子爵府

積分: 13756


28#
發表於 12-10-30 14:01 |只看該作者


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 12-10-30 14:03 |只看該作者
少爺威威 發表於 12-10-30 13:56
要焗幾耐同幾度呀

度數同時間, 真係好難答到你, 要睇雞大細.....
我琴日買既雞, 因為係冰鮮, 其實5知佢幾重.....
我用左150度先焗15mins, 有jm話咁焗係防止太高溫令隻雞爆皮.....
之後轉用200度焗左30mins, 不過我切開先發現有一邊脾位5太熟, 所以後尾再補多~10mins.......
最後我上左一層轉化糖漿係雞皮位, 再焗多5mins~


伯爵府

積分: 18584


30#
發表於 12-10-30 14:12 |只看該作者


水晶宮

積分: 72793

虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


31#
發表於 12-10-30 14:16 |只看該作者


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


32#
發表於 12-10-30 14:45 |只看該作者
uhtcl2006 發表於 12-10-29 18:18
呢樣野我無研究喎, 琴晚我買左清遠雞, 唸住貪佢5太肥, 點知返到屋企洗雞, 隻衰雞勁多肥膏囉
有d人 ...
我呢度多數買雪藏雞,焗出嚟一樣嫩滑,好多時同焗D配料仲好味,
因為吸晒D汁,要個雞皮脆就將D醃料搽埋入雞皮同雞肉中間,
焗完D皮係脆肉係嫩滑。你下次試吓塞D西芹絲紅蘿蔔絲入隻雞裡面,
會好香D料又好食。你搽轉化糖漿上面個色超靚,一定好食啦。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 12-10-30 14:55 |只看該作者
rose-mag 發表於 12-10-30 14:45
我呢度多數買雪藏雞,焗出嚟一樣嫩滑,好多時同焗D配料仲好味,
因為吸晒D汁,要個雞皮脆就將D醃料搽埋入雞 ...

好, 我下次試下將醃料搽埋入雞皮同雞肉中間先.....
配料我係預早用橄欖油炒香再加雞湯燴左一陣, 跟住連埋隻雞一齊入焗爐架.......
其實隻雞未上轉化糖漿已經色水好靚, 上左糖漿只不過係令到隻雞有honey, 同埋再香d~
jessie教左我焗雞前將雞放入雪柜雪一陣, 焗既時候雞皮就會脆, 我琴晚都係咁做, d雞皮脆到呢


子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


34#
發表於 12-10-30 14:56 |只看該作者
回覆 uhtcl2006 的帖子

嘩!靚到好似假咁!


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


35#
發表於 12-10-30 14:59 |只看該作者
uhtcl2006 發表於 12-10-29 22:55
好, 我下次試下將醃料搽埋入雞皮同雞肉中間先.....
配料我係預早用橄欖油炒香再加雞湯燴左一陣, 跟住連埋 ...
我冇炒過配料,多數都係薯仔紅蘿蔔西芥,因為我用低D溫度焗長時間,
所以D配料都十定熟,炒過加雞湯應該會往香D。
係呀,我媽都係蒸好雞之後就搽鹽再包好放雪櫃,第二日食都仲好正。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


複式洋房

積分: 183


36#
發表於 12-10-30 15:00 |只看該作者


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 12-10-30 15:01 |只看該作者
mickychow 發表於 12-10-30 14:56
回覆 uhtcl2006 的帖子

嘩!靚到好似假咁!

你咁講, 我真係爆笑喎, 點樣靚到好似假既咁......


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 12-10-30 15:03 |只看該作者
rose-mag 發表於 12-10-30 14:59
我冇炒過配料,多數都係薯仔紅蘿蔔西芥,因為我用低D溫度焗長時間,
所以D配料都十定熟,炒過加雞湯應該會 ...

其實焗雞都好多方法喎, 我下次又轉下第2種做法先......


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


39#
發表於 12-10-30 15:07 |只看該作者
uhtcl2006 發表於 12-10-29 23:03
其實焗雞都好多方法喎, 我下次又轉下第2種做法先......
其實咩菜都係,100個人做都有100個方法,我都次次搵D新方法試下。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


40#
發表於 12-10-30 15:17 |只看該作者
rose-mag 發表於 12-10-30 15:07
其實咩菜都係,100個人做都有100個方法,我都次次搵D新方法試下。

你講得啱, 所以我都係買d cookbook嚟攞靈感架咋, 好小會跟足cookbook去煮~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo