烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   9


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 12-10-30 09:05 |只看該作者
好耐好耐無出帖, 琴晚手痕之作, 純分享~



點評

tempooo    發表於 12-10-31 00:46
INHIM    發表於 12-10-30 15:50
alfreday    發表於 12-10-30 15:12
屏姐姐    發表於 12-10-30 15:07
曾高    發表於 12-10-30 14:11
newchun    發表於 12-10-30 13:52


琥珀宮

積分: 174213

親子達人勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-10-30 09:08 |只看該作者

回覆:是但求其煮 之 好味juicy自家雞~






男爵府

積分: 5947

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-10-30 09:54 |只看該作者
嘩~~ 真羡慕你有個大焗爐!


水晶宮

積分: 50566


4#
發表於 12-10-30 09:58 |只看該作者


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 12-10-30 10:03 |只看該作者
小B媽咪 發表於 12-10-30 09:54
嘩~~ 真羡慕你有個大焗爐!

吓, 我個焗爐5大架, 得28L咋


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 12-10-30 10:04 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-30 09:58

好耐無見啦, tammy大師

點評

tammy2008  好耐無見, 掛死人咩...  發表於 12-10-30 10:05


侯爵府

積分: 23395


7#
發表於 12-10-30 10:05 |只看該作者
其實焗雞有無話買咩雞好食?要唔要新鮮雞??


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 12-10-30 10:15 |只看該作者
tammy2008 好耐無見, 掛死人咩...


而家去左group度吹水多呀, 叫左你入group架, 你又5入嚟, 重話掛字人, 呃人既

點評

fitfish  乜野係group?  發表於 12-10-30 10:47


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


9#
發表於 12-10-30 10:16 |只看該作者
回覆 littlelittlepra 的帖子


新鮮雞,白切好味啲。
燒雞求其用冰鮮得啦, 不過唔好買超市果啲,硬係有陣味。去街市買好味啲,仲有多啲款式選擇

點評

fitfish  是不是街市冰鮮雞好過超市貨?  發表於 12-10-30 10:48
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 12-10-30 10:18 |只看該作者
littlelittlepra 發表於 12-10-30 10:05
其實焗雞有無話買咩雞好食?要唔要新鮮雞??

呢樣野我無研究喎, 琴晚我買左清遠雞, 唸住貪佢5太肥, 點知返到屋企洗雞, 隻衰雞勁多肥膏囉
有d人焗雞會用春雞, 貪佢細細隻易熟d, 同埋肉會嫰d~
不過我琴晚隻雞都超滑超juicy架, 勁多肉汁, 因為第一次整, 我都無唸過會滑成咁.....
我成日以為焗既肉會好嚡口添


侯爵府

積分: 23395


11#
發表於 12-10-30 10:20 |只看該作者
uhtcl2006 發表於 12-10-30 10:18
呢樣野我無研究喎, 琴晚我買左清遠雞, 唸住貪佢5太肥, 點知返到屋企洗雞, 隻衰雞勁多肥膏囉
有d人 ...

咁我試下春雞先...第一次細細地玩下先,而且兩口子食唔到咁大隻雞


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 12-10-30 10:24 |只看該作者
littlelittlepra 發表於 12-10-30 10:20
咁我試下春雞先...第一次細細地玩下先,而且兩口子食唔到咁大隻雞

買到鶕春可以試下, 應該都好正架~


男爵府

積分: 5947

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-30 10:37 |只看該作者
回覆 uhtcl2006 的帖子

我屋企廚房就冇位放啦! 多啲分享下你o既傑作啦!


侯爵府

積分: 24760


14#
發表於 12-10-30 10:39 |只看該作者


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


15#
發表於 12-10-30 10:42 |只看該作者

回覆:是但求其煮 之 好味juicy自家雞~

好得



點評

uhtcl2006  thanks you  發表於 12-10-30 10:45
The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 12-10-30 10:47 |只看該作者
小B媽咪 發表於 12-10-30 10:37
回覆 uhtcl2006 的帖子

我屋企廚房就冇位放啦! 多啲分享下你o既傑作啦! ...

其實細細個焗爐都已經焗到野 (如果你要求不高的話), 焗雞有大小小既焗爐當然最好, 無既咪改焗雞翼, 雞脾, 雞扒, 羊架呢d面積5太大既食材囉, 反正只要烹調得法, 都一樣好食


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


17#
發表於 12-10-30 10:57 |只看該作者
好正吖,D配料好似都好好味,有冬菇,西蘭花,胡蘿蔔。


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 12-10-30 10:58 |只看該作者
haha748494 發表於 12-10-30 10:57
好正吖,D配料好似都好好味,有冬菇,西蘭花,胡蘿蔔。

5係冬菇呀, 係白菌


大宅

積分: 4028


19#
發表於 12-10-30 11:02 |只看該作者

回覆:uhtcl2006 的帖子




子爵府

積分: 11722


20#
發表於 12-10-30 11:22 |只看該作者

回覆:uhtcl2006 的帖子






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo