2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   4


禁止訪問

積分: 5124


21#
發表於 12-11-17 16:58 |只看該作者

引用:我個仔仔係526bb,+要準備食糊仔啦,+想咁多

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 47


22#
發表於 12-11-23 15:51 |只看該作者
回覆 net168 的帖子

正如net168所講,我都想知"佢食幾多先當一餐唔駛再補奶粉? 同埋係由一餐變兩餐先, 定係試咗加菜俾佢食先?"


複式洋房

積分: 460


23#
發表於 12-12-2 17:26 |只看該作者

回覆:分享每日食奶&食糊仔時間表

其實個個BB唔同份量架,就好似大人咁有人食多有人食少。最初比小小固體佢試食,有DBB會補奶有D唔洗,循序漸進咁加份量,最緊要係佢唔食唔好迫佢食,免得佢討厭吃東西。我B516,不定時埋身食,我會中午12點零+6點零餵粥仔,有時要補埋身(我覺得係佢心理需要)。我睇過健康院比嘅指引光碟話,時間可以盡量安排在我們嘅食飯時間,比佢有一同食飯嘅感覺。而我就無比米糊,因我覺得米糊同奶粉無乜分別,不如乾脆煲瘦肉粥,佢食得仲滋味。雖然食咗個幾禮拜瘦肉粥,但係我唔心忍,我會每樣試一個禮拜先試其他。歡迎交換心得




男爵府

積分: 5584


24#
發表於 12-12-4 15:45 |只看該作者
回覆 DJ924 的帖子

我女 512, 同你個bb o既時間表一樣,
不過只食 5oz, 所以比較細粒.

o依家有個問題... ...
之前一早同佢換片就起身食奶,
但係佢o依家朝早唔係好願起身,
諗緊好唔好俾佢瞓到自然醒先餵,
但好大機會會小o左一餐.

佢已經咁細粒, 再小一餐驚佢唔夠營養.

--- 我是P牌爸! ---
--- 爸爸o既自尊心係建基於囡囡o既關注度 ---


大宅

積分: 1664


25#
發表於 12-12-5 00:16 |只看該作者

引用:回覆+DJ924+的帖子 我女+512,+同你個bb+o

原帖由 mikona 於 12-12-04 發表
回覆 DJ924 的帖子

我女 512, 同你個bb o既時間表一樣,
如果朝早佢未起身,我都會由得佢瞓先,最多之後餐與餐之間調返D時間,除非你囡囡瞓住都可以食奶,或者之後好易再瞓返啦。我個仔好少瞓到miss咗一餐,所以唔知幫唔幫到你。不過唔駛擔心嘅,老人家都話睡眠都會令BB長肉嘅!




複式洋房

積分: 330


26#
發表於 12-12-7 11:29 |只看該作者
我個仔超鍾意食粥仔(加菜蓉, 南瓜蓉, 薯蓉, Carrot蓉, Apple蓉 (pick three)), 可以食1.5 大人碗. 但係就唔多肯飲奶。
而家每天俾兩餐粥


大宅

積分: 1505


27#
發表於 12-12-10 03:14 |只看該作者

回覆:SC512 的帖子

伱仔好叻啊。食甘多。几大啊。


大宅

積分: 1505


28#
發表於 12-12-10 03:16 |只看該作者

回覆:分享每日食奶&食糊仔時間表

中午12-1时 糊仔or粥仔,半小时后饮人奶训觉。下午3-4点 生果蓉。5-6点 糊仔or粥仔。


複式洋房

積分: 146


29#
發表於 12-12-14 12:27 |只看該作者
我個B女510,唔鍾意食奶...超鍾意食粥仔(一日3餐粥,每次大半碗大人飯碗), 再加1餐水果蓉(約半個apple), 及3餐人奶 (@100ml)........

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo