
Adrian爸爸 寫道:
clpapa,
I usually feel that my camera's auto white balance (i.e. 'shot') is better than than 'pre-defined' one... unless it's a 'cloudy' day. I tried 'day light / sun light' but the color is not too accurate...

sydneydaddy 寫道:
SO LOK B,
用DC來影周圍走既BB, 會比較難對焦. 好多時會相片模糊
要影BB周圍走, 要大光圈, 高iso配合高快門及對焦快.
防震係重要, 多影遠景, 唔夠光同慢快門就合用.(不過個拍攝主體要靜態)
你想買咩機, 同現在用緊咩機先.
話回頭......本人以前用MINOLTA菲林單反, 一出數碼單反時貴到無輪. 只係買左部SONY F717(銀色大砲), 用來影BB, 717係合乎唔倒要求, 有DC共通點, 對焦慢, 跟住見350D那時賣7-8K都可接受, 買左350D就放F717, CANON又出高一級30D, 跟住又追.
其實,好多父母買好多好貴用品比小孩, 但有無真的想把小朋友的天真一面留住, 現在出去買一部好dc都使上4k左右, 但不到半年又趺價, 新的又來臨. 本人見過身邊用dc的朋友, 多使用1年半至兩年就換新dc.
當然dslr都會有舊的一天, 但其壽命長過dc.
況且現在入門dslr好經濟, 如NIKON D50, D70, CANON 350D等, 連KIT LENS都差不多5-6K左右.
講明呀, 用用下, 玩玩下, 中左毒就神仙難救. 會月買月多, 月玩月高級.
sydneydaddy 寫道:
鴨仔蛋
350d / 30d,
350d是一部入門dslr, 但佢已有很好及足夠的function比我地影bb. 7點自動對焦, 每秒3張快拍, iso高至1600, 快門最快1/4000秒,但部機size太細, 完全唔好jar手.
30d是一部半專業dslr, 9點自動對焦. iso高至3200, 1-1600iso重可以每半級為單位. 有2.5吋大mon, 有點測光(在高反差即極貝光下)都可測出正確光度,每秒5張快拍, 快門最快1/8000秒, 外型同以前20d和10d 差不多, 手感十足, 無咁易手震. noise control及白平衡好過350d.
有picture style調教, 可選不同模式拍攝.
http://web.canon.jp/Imaging/picturestyle/shooting/index.html
但價錢相差$3000. (我都係350d上30d) 因無錢買機皇
其實用dslr, 機唔係太貴, 最多米5k-10k左右, 可以話一兩部手機價錢. 但周邊產品就...........
1gb CF CARD = $350 , 2GB = $700 (有D買機送)
閃光燈 = CANON 430EX = $2000, 580EX = $3000
但閃燈可買副廠, 如SIGMA由$900-$1500, 當然市面重有D更平.
鏡頭就參考 : http://www.ygdragon.net/index.php?page=photo/cameraprice.htm
當然唔買原廠, 可選TAMRON / SIGMA副廠鏡.
腳架(可有可無) = 由鴨記 $200到$4000都有
30D玩在BODY就$9000左右, 連EFS 17-85IS就$12800(聽聞最平) 有好多可做24個月分期.
350D就約$6000左右.
希望可以暫時解答你, 如有其他問題, 可再提出, 我知的就盡量答.
http://www.canon.com.hk/tc/Consumer/Product/default.aspx?cat_id=6&series_id=15