興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1689


21#
發表於 06-5-16 22:31 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

jellybaby & sydneydaddy,

Thanks for your info! It seems that it's quite good. May I ask who is iphoto阿sam?

Do you have any sample picture using it? Thanks!


複式洋房

積分: 429


22#
發表於 06-5-16 22:42 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

你可去dchome search, 我就要抄下d sample再比你看.
iphoto sam在dchome係特約商戶
http://www.dchome.net/forumdisplay.php?fid=84

你可去dchome search, 我就要抄下d sample再比你看.
iphoto sam在dchome係特約商戶
http://www.dchome.net/forumdisplay.php?fid=84


adrian爸爸, 我都想問個whibal有咩用, 佢係電腦software來的???或是一張灰卡, 比你在現場環境拍完, 再set自訂白平衡????
因佢個video 卒下卒下好慢, 應該看邊段先你whibal用途


大宅

積分: 1689


23#
發表於 06-5-16 23:19 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

sydneydaddy, whibal 是一張灰卡 and can help you to set自訂白平衡... which can set accurate color regardless of lighting conditions.

Here is an example:

http://www.whibal.com/products/whibal/Inauguration.html

Actually, there is a setting in Photoshop or C1PRO which can point to the gray area and then it can set the correct white balance.


複式洋房

積分: 429


24#
發表於 06-5-17 00:07 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

唔好意思, 想再問多小小, 因重有d唔明
咁佢只係一張灰卡, 咁用法是否對住張灰卡影完, 再在機內自己set自訂白平衡, 咁同出市面買的灰卡有咩分別????
你話佢係setting in photoshop, 咁係米送隻software比你執相, 但我見佢(purchase欄)內寫住 cd is not included


大宅

積分: 1689


25#
發表於 06-5-17 07:24 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

sydneydaddy, yes, you're right but do not need to set 自訂白平衡在機內.

1) 對住張灰卡影完 (such as Pic1)
2) start to take pictures in a similar environment (such as Pic2, Pic3 and Pic4)

You may use Photoshop (CS) or Captre One Pro (C1PRO) to check the white balance value using Pic1 (point to the card)... and then apply the same value to Pic2, Pic3 and Pic4.

No additional software is required. You can either use PS or C1PRO to handle it. It's a built-in function.


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 06-5-17 11:53 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

其實好多文章同專業攝影師都會建議唔好用auto white balance, 想簡單啲set梗sunlight 就得,唔滿意就做後期加工轉色温。
如果你用Canon DSLR(其他牌子唔清楚)你可以set包圍white Balance ,你影一張相,部機自動會出三張唔同的white balance(自己set定)的相。
至於閃光燈用的配件,初學無需買的,只需買配合相機測光,燈頭可以向上同可270度水平轉的閃燈就得,之前提過的配件主要是將閃光燈的光打散令光線柔和啲,其實用張白咭都可以做到。
攝影用的"補品"多到你用晒你副身家都買唔晒,到你有一定技術先决定買啦。


大宅

積分: 1689


27#
發表於 06-5-17 12:17 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...


大宅

積分: 1689


28#
發表於 06-5-17 12:27 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...


clpapa,

I usually feel that my camera's auto white balance (i.e. 'shot') is better than than 'pre-defined' one... unless it's a 'cloudy' day. I tried 'day light / sun light' but the color is not too accurate...


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 06-5-17 12:39 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

部部機都可能有啲唔同,亦可能受其他因素影響(filter,顯示器,藥水或墨水,冲機或printer設定),所以要多試多用先知。


Adrian爸爸 寫道:

clpapa,

I usually feel that my camera's auto white balance (i.e. 'shot') is better than than 'pre-defined' one... unless it's a 'cloudy' day. I tried 'day light / sun light' but the color is not too accurate...


大宅

積分: 1689


30#
發表於 06-5-17 18:16 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...


sydneydaddy,

Please check PM. Thanks!


大宅

積分: 4528


31#
發表於 06-5-17 20:04 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

sydneydaddy 寫道:
SO LOK B,

用DC來影周圍走既BB, 會比較難對焦. 好多時會相片模糊
要影BB周圍走, 要大光圈, 高iso配合高快門及對焦快.
防震係重要, 多影遠景, 唔夠光同慢快門就合用.(不過個拍攝主體要靜態)

你想買咩機, 同現在用緊咩機先.

話回頭......本人以前用MINOLTA菲林單反, 一出數碼單反時貴到無輪. 只係買左部SONY F717(銀色大砲), 用來影BB, 717係合乎唔倒要求, 有DC共通點, 對焦慢, 跟住見350D那時賣7-8K都可接受, 買左350D就放F717, CANON又出高一級30D, 跟住又追.
其實,好多父母買好多好貴用品比小孩, 但有無真的想把小朋友的天真一面留住, 現在出去買一部好dc都使上4k左右, 但不到半年又趺價, 新的又來臨. 本人見過身邊用dc的朋友, 多使用1年半至兩年就換新dc.
當然dslr都會有舊的一天, 但其壽命長過dc.
況且現在入門dslr好經濟, 如NIKON D50, D70, CANON 350D等, 連KIT LENS都差不多5-6K左右.
講明呀, 用用下, 玩玩下, 中左毒就神仙難救. 會月買月多, 月玩月高級.


sydneydaddy ~

SORRY...想問CANON350D同CANON30D分別大嗎...
我用開CANONIXUS700...而家想換單反DC~...
唔該哂...


大宅

積分: 2122


32#
發表於 06-5-17 21:26 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

you can try them out http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/


複式洋房

積分: 429


33#
發表於 06-5-17 21:49 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

鴨仔蛋
350d / 30d,
350d是一部入門dslr, 但佢已有很好及足夠的function比我地影bb. 7點自動對焦, 每秒3張快拍, iso高至1600, 快門最快1/4000秒,但部機size太細, 完全唔好jar手.
30d是一部半專業dslr, 9點自動對焦. iso高至3200, 1-1600iso重可以每半級為單位. 有2.5吋大mon, 有點測光(在高反差即極貝光下)都可測出正確光度,每秒5張快拍, 快門最快1/8000秒, 外型同以前20d和10d 差不多, 手感十足, 無咁易手震. noise control及白平衡好過350d.
有picture style調教, 可選不同模式拍攝.
http://web.canon.jp/Imaging/picturestyle/shooting/index.html

但價錢相差$3000. (我都係350d上30d) 因無錢買機皇

其實用dslr, 機唔係太貴, 最多米5k-10k左右, 可以話一兩部手機價錢. 但周邊產品就...........
1gb CF CARD = $350 , 2GB = $700 (有D買機送)
閃光燈 = CANON 430EX = $2000, 580EX = $3000
但閃燈可買副廠, 如SIGMA由$900-$1500, 當然市面重有D更平.
鏡頭就參考 : http://www.ygdragon.net/index.php?page=photo/cameraprice.htm
當然唔買原廠, 可選TAMRON / SIGMA副廠鏡.
腳架(可有可無) = 由鴨記 $200到$4000都有
30D玩在BODY就$9000左右, 連EFS 17-85IS就$12800(聽聞最平) 有好多可做24個月分期.

350D就約$6000左右.


希望可以暫時解答你, 如有其他問題, 可再提出, 我知的就盡量答.


http://www.canon.com.hk/tc/Consumer/Product/default.aspx?cat_id=6&series_id=15


大宅

積分: 4386

叻叻勳章 親子達人勳章


34#
發表於 06-5-17 22:14 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

you can alss see the specs compared

http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=canon_eos350d%2Ccanon_eos30d&show=all


大宅

積分: 1689


35#
發表於 06-5-17 22:14 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

sydneydaddy,

Please check email... Thanks!


大宅

積分: 4528


36#
發表於 06-5-18 21:26 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

sydneydaddy 寫道:
鴨仔蛋
350d / 30d,
350d是一部入門dslr, 但佢已有很好及足夠的function比我地影bb. 7點自動對焦, 每秒3張快拍, iso高至1600, 快門最快1/4000秒,但部機size太細, 完全唔好jar手.
30d是一部半專業dslr, 9點自動對焦. iso高至3200, 1-1600iso重可以每半級為單位. 有2.5吋大mon, 有點測光(在高反差即極貝光下)都可測出正確光度,每秒5張快拍, 快門最快1/8000秒, 外型同以前20d和10d 差不多, 手感十足, 無咁易手震. noise control及白平衡好過350d.
有picture style調教, 可選不同模式拍攝.
http://web.canon.jp/Imaging/picturestyle/shooting/index.html

但價錢相差$3000. (我都係350d上30d) 因無錢買機皇

其實用dslr, 機唔係太貴, 最多米5k-10k左右, 可以話一兩部手機價錢. 但周邊產品就...........
1gb CF CARD = $350 , 2GB = $700 (有D買機送)
閃光燈 = CANON 430EX = $2000, 580EX = $3000
但閃燈可買副廠, 如SIGMA由$900-$1500, 當然市面重有D更平.
鏡頭就參考 : http://www.ygdragon.net/index.php?page=photo/cameraprice.htm
當然唔買原廠, 可選TAMRON / SIGMA副廠鏡.
腳架(可有可無) = 由鴨記 $200到$4000都有
30D玩在BODY就$9000左右, 連EFS 17-85IS就$12800(聽聞最平) 有好多可做24個月分期.

350D就約$6000左右.


希望可以暫時解答你, 如有其他問題, 可再提出, 我知的就盡量答.


http://www.canon.com.hk/tc/Consumer/Product/default.aspx?cat_id=6&series_id=15



sydneydaddy~

十分唔該你詳細指教...... 要copy慢慢睇同消化....因為冇單反的知識....努力學中....
暫有一小問題...
如買350D(唔一定24個月供)~百老匯or旺角萬誠好dd呢...(定另有好提議)唔該唔該哂....


複式洋房

積分: 429


37#
發表於 06-5-18 22:25 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

都係自已格下價先la, 因成日都海鮮價. 但切記, 送cf card的話, 問佢唔要減幾多. 因跟機很慢, 不如出去深水步買.
送腳架, 都千奇米要, 比dc用都會趺既雞腳.
比相機袋, 米要, 出去買個靚靚地好過.
來來去去都係雷射, 百老會, 成成呢幾間.
相機袋可去星際 pierre and paul個香港diy款不錯.
http://www.dchome.net/viewthread.php?tid=246992&extra=page%3D1
一係買lowepro, http://www.lunar.com.tw/ptprduct/lowe_index.htm

cf card就買2gb sandisk的 ultra 2 或 extreme 3都ok


350d 價 = http://www.dchome.net/viewthread.php?tid=256164&highlight=350D

有問, 可再問, 我知的就必答.


大宅

積分: 1699


38#
發表於 06-5-18 23:46 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

仲有DC肥花, 新三共, 中環好世界, 如果Nikon, 仲可去國美. 千萬不要去永明, 免得一頸血.
[img align=left]http://img7.picsplace.to/img7/25/0578-1.jpg[/img]


大宅

積分: 1283


39#
發表於 06-5-22 12:45 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

重覆左....刪除.


大宅

積分: 1283


40#
發表於 06-5-22 12:47 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

我係iphotohk 的Sam,
今日在google 搜尋下資料,發現親子王國也有談及Lightsphere 呢
是的, 這個Lightsphere柔光罩影小朋友都好好, 大家多d指教下.

dchome的相關連結大家可以參考下.

只是當搜尋時看到親子爸媽對Lightsphere也很有興趣使我也有點開心及驚喜呢. 我也常用來拍攝我的貓貓. 向大家打聲招呼罷了.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo