想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13819


21#
發表於 12-11-22 23:20 |只看該作者
路過的... 可以搵中醫調理下


06年BB喺懷孕5個月冇心跳... 之後check 到有多囊;
經中醫調理, 自然懷孕, 08年生咗女女, 今年竟然意外有第2胎!

睇中醫後, 就算天氣凍, 手腳好溫暖~


大宅

積分: 1799


22#
發表於 12-11-22 23:48 |只看該作者
回覆 mykate 的帖子

可否Pm中醫資料比我呀?


別墅

積分: 589


23#
發表於 12-11-23 00:32 |只看該作者

引用:路過的...+可以搵中醫調理下06年BB喺懷孕5

原帖由 mykate 於 12-11-22 發表
路過的... 可以搵中醫調理下
可唔可以話我知你睇個中醫邊區ga?



點評

mykate  Mon-Thu & Sat - Mongkok
Fri morning - Sheung Wan  發表於 12-11-24 18:48


複式洋房

積分: 288


24#
發表於 12-11-23 10:09 |只看該作者
armchannel23b 發表於 12-11-22 22:19
我一定係血氣不足,夏天都會手腳冰冷
簡單就焗d紅棗圓肉茶. 或者台灣薑母茶.


大宅

積分: 1623


25#
發表於 12-11-26 16:25 |只看該作者
回覆 mykate 的帖子

可否Pm中醫資料比我呀?Thanks


洋房

積分: 83


26#
發表於 12-12-12 14:02 |只看該作者
回覆 mykate 的帖子

可否Pm中醫資料比我呀? 我都是多囊, 2010流產過

點評

mykate  check pm ^^  發表於 12-12-12 14:06

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo