想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 589


1#
發表於 12-11-22 14:26 |只看該作者
本帖最後由 armchannel23b 於 13-4-15 19:55 編輯





複式洋房

積分: 288


2#
發表於 12-11-22 15:44 |只看該作者
加油, 唔好失望再接再厲
係咪子宮弱? 試下中醫方法, 例如針灸, 中藥....


大宅

積分: 2968

MommyPanel勳章


3#
發表於 12-11-22 16:03 |只看該作者

回覆:多囊,ivf連放雪胚胎3次都bingo,但係三次都自然流產了

ha???會唔會係d血氣唔好,所以唔長胎??
介唔介意講下,分別幾多wk自然流x??


伯爵府

積分: 15695


4#
發表於 12-11-22 16:06 |只看該作者
回覆 armchannel23b 的帖子

去睇下免疫科啦
一定幫到你


別墅

積分: 589


5#
發表於 12-11-22 16:08 |只看該作者

引用:加油,+唔好失望再接再厲係咪子宮弱?+試下中

原帖由 Sophieyim 於 12-11-22 發表
加油, 唔好失望再接再厲
係咪子宮弱? 試下中醫方法, 例如針灸, 中藥....
醫生話子宮同內膜各方面都ok,係多囊嘅關係所以胚胎質數一般,不過我一定會繼續堅持,我要做媽媽!!!!




別墅

積分: 589


6#
發表於 12-11-22 16:13 |只看該作者

引用:ha???會唔會係d血氣唔好,所以唔長胎??

原帖由 ch_fyyBB 於 12-11-22 發表
ha???會唔會係d血氣唔好,所以唔長胎??
介唔介意講下,分別幾多wk自然流x??
我每次bingo都會身體發熱,但腳掌冰冷,驗到懷孕指數但每次升幅唔理想跟直至胚胎唔再長自然排出,大概6weeks




複式洋房

積分: 288


7#
發表於 12-11-22 16:17 |只看該作者
armchannel23b 發表於 12-11-22 16:13
我每次bingo都會身體發熱,但腳掌冰冷,驗到懷孕指數但每次升幅唔理想跟直至胚胎唔再長自然排出,大概6week ...
我未做媽媽, 但理解你的心情.其實做人工受孕面對好大壓力, 其他人未必體會.
建議西醫正常進行, 亦試下中醫+食療. 等中醫評定體質, 再用食物來調理.


別墅

積分: 589


8#
發表於 12-11-22 16:17 |只看該作者

引用:回覆+armchannel23b+的帖子 去睇下免疫科

原帖由 Mochamiu 於 12-11-22 發表
回覆 armchannel23b 的帖子

去睇下免疫科啦
免疫科?免疫系統出現問題會引致流產?係咪醫院就有得睇ga?




伯爵府

積分: 15695


9#
發表於 12-11-22 16:20 |只看該作者
回覆 armchannel23b 的帖子

pls check pm


大宅

積分: 2968

MommyPanel勳章


10#
發表於 12-11-22 16:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ch_fyyBB+於+12-11-22+發表ha

原帖由 armchannel23b 於 12-11-22 發表
我每次bingo都會身體發熱,但腳掌冰冷,驗到懷孕指數但每次升幅唔理想跟直至胚胎唔再長自然排出,大概6week ...
因為我都小x過,EC話我可能血氣唔好,d營養落唔到bb到……所以唔長胎


大宅

積分: 2968

MommyPanel勳章


11#
發表於 12-11-22 16:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sophieyim+於+12-11-22+發表

原帖由 armchannel23b 於 12-11-22 發表
醫生話子宮同內膜各方面都ok,係多囊嘅關係所以胚胎質數一般,不過我一定會繼續堅持,我要做媽媽!!!!



...
努力!!比個叻你!


大宅

積分: 1429


12#
發表於 12-11-22 16:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ch_fyyBB+於+12-11-22+發表ha

原帖由 armchannel23b 於 12-11-22 發表
我每次bingo都會身體發熱,但腳掌冰冷,驗到懷孕指數但每次升幅唔理想跟直至胚胎唔再長自然排出,大概6week ...
介唔介意講下你懷孕指數系幾多?我都系多囊




大宅

積分: 1240


13#
發表於 12-11-22 19:14 |只看該作者

引用:Quote:armchannel23b+發表於+12-11-22+16:1

原帖由 Sophieyim 於 12-11-22 發表
我未做媽媽, 但理解你的心情.其實做人工受孕面對好大壓力, 其他人未必體會.
建議西醫正常進行, 亦試下中醫+ ...
同意同意,樓主努力調理身體,下次BB一定黐實你,加油加油!


男爵府

積分: 8924


14#
發表於 12-11-22 20:52 |只看該作者
armchannel23b 發表於 12-11-22 16:08
醫生話子宮同內膜各方面都ok,係多囊嘅關係所以胚胎質數一般,不過我一定會繼續堅持,我要做媽媽!!!!



...
add oil ah JM support x1000000000000 ^^


別墅

積分: 589


15#
發表於 12-11-22 22:17 |只看該作者

引用:Quote:armchannel23b+發表於+12-11-22+16:1

原帖由 Sophieyim 於 12-11-22 發表
我未做媽媽, 但理解你的心情.其實做人工受孕面對好大壓力, 其他人未必體會.
建議西醫正常進行, 亦試下中醫+ ...
係呀,我都打算睇中醫,我上網睇卵子最好14天排出不然會老化,我自然週期要個半月,想睇中醫調經,希望改以有幫助




別墅

積分: 589


16#
發表於 12-11-22 22:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+armchannel23b+於+12-11-22+

原帖由 ch_fyyBB 於 12-11-22 發表
因為我都小x過,EC話我可能血氣唔好,d營養落唔到bb到……所以唔長胎
我一定係血氣不足,夏天都會手腳冰冷




別墅

積分: 589


17#
發表於 12-11-22 22:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+armchannel23b+於+12-11-22+

原帖由 ch_fyyBB 於 12-11-22 發表
努力!!比個叻你!
收到




別墅

積分: 589


18#
發表於 12-11-22 22:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+armchannel23b+於+12-11-22+

原帖由 Happy2222 於 12-11-22 發表
介唔介意講下你懷孕指數系幾多?我都系多囊
每次都唔同,不過就係隔日check要double上升,而我每次只係升到一半唔達標,直至bb支持唔到停止生長




別墅

積分: 589


19#
發表於 12-11-22 22:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sophieyim+於+12-11-22+發表

原帖由 grace.magic 於 12-11-22 發表
同意同意,樓主努力調理身體,下次BB一定黐實你,加油加油!
我一定會繼續努力ga,bb等我呀




別墅

積分: 589


20#
發表於 12-11-22 22:23 |只看該作者

引用:Quote:armchannel23b+發表於+12-11-22+16:0

原帖由 Kerokerokeropei 於 12-11-22 發表
add oil ah JM support x1000000000000 ^^
多謝




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo