自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-11-27 17:15 |只看該作者
細詩 發表於 12-11-27 16:08
我同老公因為一啲原因未註冊..
而家得我同個女名申請..
如果過幾個月同老公註冊,加吾加佢名落去一齊排好呀 ...

點解呀?? 你係單親就單親... 加名一樣照計入息審查.... 坊間成日都以為單親人士有特別快上樓服務??? 唔好以為社工/議員必需幫大家啊....

總之就單親同大家合乎申請公屋既人一樣排隊上樓... 只係少數既特殊情況先可以有得特快上樓啦....
今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


大宅

積分: 2789


22#
發表於 12-11-27 17:33 |只看該作者

引用:Quote:細詩+發表於+12-11-27+16:08+我同老

原帖由 dordor1207 於 12-11-27 發表
點解呀?? 你係單親就單親... 加名一樣照計入息審查.... 坊間成日都以為單親人士有特別快上樓服務??? 唔好 ...
只係因為爸爸媽媽離婚 法律既漏動問題,令到我同老公未可以註冊!


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-11-27 17:36 |只看該作者
細詩 發表於 12-11-27 17:33
只係因為爸爸媽媽離婚 法律既漏動問題,令到我同老公未可以註冊!

...

咁你而家想加名定係獨立申請呀??? 父母離婚會影響??? 願聞奇詳..... 請賜教!! thx


今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


24#
發表於 12-11-27 18:06 |只看該作者

引用:Quote:HAPPY_YY+發表於+12-11-27+13:34+如

原帖由 chungna 於 12-11-27 發表
我有位舊同事聿由離婚到派左公屋 排左大約一年都無就有
一定係搵社工,體恤安置!





珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


25#
發表於 12-11-27 18:08 |只看該作者

引用:我同老公因為一啲原因未註冊.. 而家得我同

原帖由 細詩 於 12-11-27 發表
我同老公因為一啲原因未註冊..
而家得我同個女名申請..
如果過幾個月同老公註冊,加吾加佢名落去一齊排好呀 ...
你而家兩人申請比三人申請單位會細d




伯爵府

積分: 15636


26#
發表於 12-11-27 18:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chungna+於+12-11-27+發表我

原帖由 susi1024169 於 12-11-27 發表
一定係搵社工,體恤安置!
聽聞係〜〜一定唔會係因為錢 佢同前夫之前買賣樓幾次都賺唔少




大宅

積分: 2789


27#
發表於 12-11-27 18:32 |只看該作者

引用:Quote:細詩+發表於+12-11-27+17:33+只係因

原帖由 dordor1207 於 12-11-27 發表
咁你而家想加名定係獨立申請呀??? 父母離婚會影響??? 願聞奇詳..... 請賜教!! thx
我黎緊一月先夠21歲..
咁早兩年我夠左十八既時侯 爸爸媽咪離左婚
夠18歲 就吾需要判撫權..
咁我想去註冊既時侯.. 點知婚姻註冊處要我拎撫養權份野先可以註冊結婚,但根本就無得拎同無哩份野,問過好多部門都推來推去,所以要等到一月夠21先可以自己簽紙


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 12-11-27 18:37 |只看該作者

回覆:單親排公屋大約要排幾耐




侯爵府

積分: 23149

畀面勳章


29#
發表於 12-11-27 18:40 |只看該作者
細詩 發表於 12-11-27 18:32
我黎緊一月先夠21歲..
咁早兩年我夠左十八既時侯 爸爸媽咪離左婚
夠18歲 就吾需要判撫權..
原本會咁架


公爵府

積分: 25800


30#
發表於 12-11-27 18:48 |只看該作者
有社工出信咪快d囉
唔係就好似正常隊咁排
幾年前就做到3年上樓 (新界區)
宜家咁多人排 有排啦


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


31#
發表於 12-11-27 19:12 |只看該作者

回覆:單親排公屋大約要排幾耐

照排架咋
冇優先
除非係大6人




水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


32#
發表於 12-11-27 19:23 |只看該作者

引用:我同老公因為一啲原因未註冊.. 而家得我同

原帖由 細詩 於 12-11-27 發表
我同老公因為一啲原因未註冊..
而家得我同個女名申請..
如果過幾個月同老公註冊,加吾加佢名落去一齊排好呀 ...
比我輪到審查到時先加
因為一加名又要等耐D




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo