自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 13216


21#
發表於 13-1-14 22:47 |只看該作者

引用:回覆+~蜜柑~+的帖子 你用神仙水?其實神仙

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2972


22#
發表於 13-1-14 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13216


23#
發表於 13-1-14 22:53 |只看該作者

引用:我用左半年,冇事。毛孔細左,皮膚有光澤左

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2972


24#
發表於 13-1-14 22:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


25#
發表於 13-1-14 22:55 |只看該作者

回覆:用神仙水爆瘡

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51830


26#
發表於 13-1-14 22:58 |只看該作者
我用唔到,用左塊面好"拿"


禁止訪問

積分: 13216


27#
發表於 13-1-14 23:54 |只看該作者

引用:我用唔到,用左塊面好"拿"

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51830


28#
發表於 13-1-14 23:56 |只看該作者
~蜜柑~ 發表於 13-1-14 23:54
有冇試過溝稀用?
唔敢再試,比左家姐,家姐用又冇問題喎


子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


29#
發表於 13-1-15 01:02 |只看該作者

引用:我直頭開稀都用唔到!第一日直接用用完紅哂

原帖由 boboblublu 於 13-01-14 發表
我直頭開稀都用唔到!第一日直接用用完紅哂,甩皮,好熱。。。返sogo問佢,佢叫我停幾日好返開稀用。。。幾 ...
我都係,又紅又痕成枝俾我啊媽,佢又無事喎,可能真係for年紀較大嘅女士用


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 13-1-15 01:19 |只看該作者

回覆:用神仙水爆瘡

我平時用會出粒粒,
之後當mask 咁fu,
就好好用,
不過用得好快




珍珠宮

積分: 42535


31#
發表於 13-1-15 01:26 |只看該作者
我3x歲,用神仙水和stempower,已經3個月,勁爆瘡。


男爵府

積分: 5603

冬日勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 13-1-15 01:26 |只看該作者
我冇事喎!


伯爵府

積分: 15875

環保接龍勳章 畀面勳章


33#
發表於 13-1-15 01:27 |只看該作者
回覆 ~蜜柑~ 的帖子

我又冇事喎 我用左1個月 面油少左好多 毛孔細左 粒粒少左 e+又白又滑 仲有少少光澤添


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


34#
發表於 13-1-15 01:29 |只看該作者

回覆:用神仙水爆瘡

岩岩開始用,好鬼臭,又有d酒精味,係咪正常


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


35#
發表於 13-1-15 01:30 |只看該作者

引用:我3x歲,用神仙水和stempower,已經3個月,

原帖由 Minnie2010 於 13-01-15 發表
我3x歲,用神仙水和stempower,已經3個月,勁爆瘡。
個stem power好似唔錯,我只係用cream 個隻


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


36#
發表於 13-1-15 01:32 |只看該作者

引用:我之前都係咁,個化妝小姐話因為pitera好易

原帖由 laiyuen 於 13-01-14 發表
我之前都係咁,個化妝小姐話因為pitera好易令人敏感,佢教我開始時只用一滴神仙水+蒸餾水幾滴,開浠來用, ...
俾你們講完唔知係咪心理作用,覺得痕痕地


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-1-15 01:32 |只看該作者

回覆:用神仙水爆瘡

而家幾幾錢支架?


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


38#
發表於 13-1-15 01:33 |只看該作者

引用:回覆+~蜜柑~+的帖子 你用神仙水?其實神仙

原帖由 cky34979 於 13-01-14 發表
回覆 ~蜜柑~ 的帖子

你用神仙水?其實神仙水只系幫助去死皮 用完之後皮膚睇落令d如果你一吾用 皮膚就會發黃 ...
唔用會發黃甘驚???


禁止訪問

積分: 13216


39#
發表於 13-1-15 01:33 |只看該作者

引用:我3x歲,用神仙水和stempower,已經3個月,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


40#
發表於 13-1-15 01:36 |只看該作者

引用:回覆+~蜜柑~+的帖子 你用神仙水?其實神仙

原帖由 cky34979 於 13-01-14 發表
回覆 ~蜜柑~ 的帖子

你用神仙水?其實神仙水只系幫助去死皮 用完之後皮膚睇落令d如果你一吾用 皮膚就會發黃 ...
唔係精華?for清潔?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo