自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 13216


1#
發表於 13-1-14 21:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2#
發表於 13-1-14 21:58 |只看該作者

回覆:用神仙水爆瘡

我如果用左爆瘡就放棄用。 唔博好過博。


男爵府

積分: 8945


3#
發表於 13-1-14 22:06 |只看該作者

回覆:用神仙水爆瘡

我用左就無爆瘡,大過覺得好乾同多左啲細粒粒,之前係friend介紹我用,佢用左話好好,本身臉有敏感都改變。我用左半支都無再用了。你有無我講嘅問題呀?




公爵府

積分: 25238


4#
發表於 13-1-14 22:12 |只看該作者

回覆:用神仙水爆瘡

我之前都係咁,個化妝小姐話因為pitera好易令人敏感,佢教我開始時只用一滴神仙水+蒸餾水幾滴,開浠來用,幾日後如ok就加多一滴,總之大概2星期就全用神仙水,我試咗真係work,你可以試下,唔駛浪費咗支野。



點評

Anpanmama  very good 化妝小姐!!!!  發表於 13-1-15 05:05
irenecc    發表於 13-1-15 02:06


大宅

積分: 4014

冬日勳章


5#
發表於 13-1-14 22:13 |只看該作者
我用左幾次好"拿"...無用luu


禁止訪問

積分: 13216


6#
發表於 13-1-14 22:15 |只看該作者

引用:我之前都係咁,個化妝小姐話因為pitera好易

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13216


7#
發表於 13-1-14 22:17 |只看該作者

引用:我用左就無爆瘡,大過覺得好乾同多左啲細粒

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12017

環保接龍勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-1-14 22:18 |只看該作者

回覆:用神仙水爆瘡

我以前用頭二日爆瘡之後用冇爆!


公爵府

積分: 25238


9#
發表於 13-1-14 22:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+laiyuen+於+13-01-14+發表我

原帖由 ~蜜柑~ 於 13-01-14 發表
我都係溝稀來用呀
你用咗幾耐呀?我用咗差唔多一個月先無再出暗粒。




禁止訪問

積分: 13216


10#
發表於 13-1-14 22:18 |只看該作者

引用:我以前用頭二日爆瘡之後用冇爆!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


11#
發表於 13-1-14 22:19 |只看該作者
我用白色....肌研極潤+極潤潤膚.......無爆, 你試吓!


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


12#
發表於 13-1-14 22:19 |只看該作者
我好耐以前又系呀, 用左幾次就猛出暗瘡, 個 sales 又系話幫我清緊底, 但系我都唔敢再用落去, 我成條 line 送比我個 friend 用 !!


禁止訪問

積分: 13216


13#
發表於 13-1-14 22:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+~蜜柑~+於+13-01-14+發表我都

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13216


14#
發表於 13-1-14 22:21 |只看該作者

引用:我好耐以前又系呀,+用左幾次就猛出暗瘡,+個

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12017

環保接龍勳章 畀面勳章


15#
發表於 13-1-14 22:21 |只看該作者

回覆:~蜜柑~ 的帖子

我之前照用!


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


16#
發表於 13-1-14 22:23 |只看該作者
我都出暗瘡,所以比咗C6用。佢搽完都話正!不過唔係個個受得...


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-1-14 22:24 |只看該作者

回覆:用神仙水爆瘡

No la. 因為你敏感皮膚炎




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


18#
發表於 13-1-14 22:33 |只看該作者
~蜜柑~ 發表於 13-1-14 22:21
咁佢另外有隻咩xx露有咩作用?
唔記得啦, 成10年前 lu ~~


水晶宮

積分: 64625

2018復活節勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-1-14 22:37 |只看該作者

回覆:~蜜柑~ 的帖子

我直頭開稀都用唔到!第一日直接用用完紅哂,甩皮,好熱。。。返sogo問佢,佢叫我停幾日好返開稀用。。。幾日後唔甘心再試,又再紅,同好乾,小小熱跟住冇用lu我比左c6用


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


20#
發表於 13-1-14 22:45 |只看該作者
回覆 ~蜜柑~ 的帖子

你用神仙水?其實神仙水只系幫助去死皮 用完之後皮膚睇落令d如果你一吾用 皮膚就會發黃 呢支野老人家用無所謂 年輕人就吾好啦

點評

bkfans  "老人家"即係幾多歲??  發表於 13-1-15 11:04

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo