自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12409


21#
發表於 13-1-15 01:43 |只看該作者

引用:Quote:旦仔+發表於+13-1-15+01:35+即是肌肉

原帖由 陳美嬌 於 13-01-15 發表
係呀
啊!我之前完全唔知,現在恍然大悟!




子爵府

積分: 12409


22#
發表於 13-1-15 01:44 |只看該作者

引用:咁呀…即沖麥皮,淨水沖…頂吓肚或者一片麥

原帖由 jasmine0527 於 13-01-15 發表
咁呀…即沖麥皮,淨水沖…頂吓肚或者一片麥包,要麥包,白麵包令血糖快升,又或者,兩塊克力架餅,夾片芝士 ...
好提議,我因為要就小孩進食時間,所以晚餐大多在五時半進行,但我十二時多才睡,所以一到九點我就開始好肚餓




伯爵府

積分: 15875

環保接龍勳章 畀面勳章


23#
發表於 13-1-15 01:45 |只看該作者
回覆 旦仔 的帖子

其實都唔算少
我冇食早餐嘅習慣
第1餐係午餐 通常係粉or麵一碗
晚餐就一定要食2碗飯 + 勁多餸(肉就勁少 3-5片)
宵夜通常食朱古力餅or麵包
我淨係飲暖水 一個星期至飲1杯有味嘅野~熱奶茶


子爵府

積分: 12409


24#
發表於 13-1-15 01:49 |只看該作者

引用:回覆+旦仔+的帖子 其實都唔算少我冇食早餐

原帖由 jacko0112 於 13-01-15 發表
回覆 旦仔 的帖子

其實都唔算少
我都無吃早餐的習慣,午餐大多吃碗麵,但入夜以後就冇停口。聽人說,早餐要吃得像皇帝,晚餐要吃得像乞丐,我咁多年都倒轉來吃,所以有小至大都有小肚腩,小肚腩現在越來越大,漸趨失控。





寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


25#
發表於 13-1-15 01:51 |只看該作者

回覆:我每日都堅持唔到~help

早d訓



有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


子爵府

積分: 12409


26#
發表於 13-1-15 01:55 |只看該作者

引用:早d訓 +

原帖由 alicialee1210 於 13-01-15 發表
早d訓
我想這是最好的方法,我會再好好調教自己的生理時鐘!




水晶宮

積分: 64625

2018復活節勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


27#
發表於 13-1-15 02:00 |只看該作者

引用:睡前四小時不吃東西,我真係做唔到。入冬以

原帖由 旦仔 於 13-01-15 發表
睡前四小時不吃東西,我真係做唔到。入冬以來,我已經重咗五磅:杯面,一叮,蛋卷,餅乾,莎莉蛋糕,湯圓, ...
你都好食咁多先肥,我練仙都唔瘦ar


珍珠宮

積分: 33733

畀面勳章


28#
發表於 13-1-15 02:11 |只看該作者

回覆:我每日都堅持唔到~help

我呢排都忍唔到口




翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 13-1-15 02:14 |只看該作者

回覆:我每日都堅持唔到~help

點算好




侯爵府

積分: 20331

馬年勳章 2024年龍年勳章


30#
發表於 13-1-15 02:18 |只看該作者

引用:睡前四小時不吃東西,我真係做唔到。入冬以

原帖由 旦仔 於 13-01-15 發表
睡前四小時不吃東西,我真係做唔到。入冬以來,我已經重咗五磅:杯面,一叮,蛋卷,餅乾,莎莉蛋糕,湯圓, ...
me too今個冬季我都重左十磅


大宅

積分: 4293


31#
發表於 13-1-15 10:06 |只看該作者
旦仔 發表於 13-1-15 01:35
即是肌肉多啲,新陳代謝快啲?

我都覺得係. 前幾個月我做左2個月運動, 肌肉實左少少. 減左8磅, 但入冬後懶左, 又狂食零食, 肥返5磅.


子爵府

積分: 14632


32#
發表於 13-1-15 10:12 |只看該作者
我都不可以
瞓前4小時
不吃

因為我
放工回家
晚上8點吃完晚飯
10點半瞓
都吾夠4小時

打工仔的生涯


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


33#
發表於 13-1-15 10:14 |只看該作者

引用:睡前四小時不吃東西,我真係做唔到。入冬以

原帖由 旦仔 於 13-01-15 發表
睡前四小時不吃東西,我真係做唔到。入冬以來,我已經重咗五磅:杯面,一叮,蛋卷,餅乾,莎莉蛋糕,湯圓, ...
你唔好食太多糖野應唔會太肥,我見好多朋友食宵夜都係瘦人來的



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


寶石宮

積分: 407327

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 13-1-15 10:21 |只看該作者
我都肥左好多
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-1-15 10:25 |只看該作者
你食親啲都好肥喎,轉生果得唔得呀???
笑下又一日。放鬆下啦大家!


子爵府

積分: 12409


36#
發表於 13-1-15 10:44 |只看該作者

引用:你食親啲都好肥喎,轉生果得唔得呀???

原帖由 shutupmate415 於 13-01-15 發表
你食親啲都好肥喎,轉生果得唔得呀???
生果有果糖,報紙說生果要在白天吃較有益。不過講還講,我大多晚上才吃,因白天很忙碌




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


37#
發表於 13-1-15 10:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+shutupmate415+於+13-01-15+

原帖由 旦仔 於 13-01-15 發表
生果有果糖,報紙說生果要在白天吃較有益。不過講還講,我大多晚上才吃,因白天很忙碌



...
若只有晚上食生果,就只好食蘋果。



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珍珠宮

積分: 39617

環保接龍勳章


38#
發表於 13-1-15 10:49 |只看該作者
昨晚10:30我一路睇明珠台,一路食齋牙雪糕,食完好有罪惡感

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


子爵府

積分: 12409


39#
發表於 13-1-15 10:52 |只看該作者

引用:昨晚10:30我一路睇明珠台,一路食齋牙雪糕

原帖由 gracelam 於 13-01-15 發表
昨晚10:30我一路睇明珠台,一路食齋牙雪糕,食完好有罪惡感
電視配零食,一大樂也! 有時諗日頭日咁辛苦,都係為啖食姐,唉!總之自己好多藉口啦!




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


40#
發表於 13-1-15 10:53 |只看該作者

回覆:我每日都堅持唔到~help

勤力d做兩小時運動




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo