自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12409


1#
發表於 13-1-15 01:06 |只看該作者
睡前四小時不吃東西,我真係做唔到。入冬以來,我已經重咗五磅:杯面,一叮,蛋卷,餅乾,莎莉蛋糕,湯圓,糖水。日日唔同好好食,究竟點樣先至可以忍到口?



點評

hamiji  唔入貨囉!!  發表於 13-1-15 11:01
961123  add oil  發表於 13-1-15 10:53
961123  add oil  發表於 13-1-15 10:52


男爵府

積分: 7132

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-1-15 01:07 |只看該作者

回覆:我每日都堅持唔到~help

我依家食梗杯面




男爵府

積分: 9276


3#
發表於 13-1-15 01:09 |只看該作者
早D瞓!


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


4#
發表於 13-1-15 01:09 |只看該作者
咁都叫做值得丫, 我完全無食宵夜嘅習慣, 但都肥, 可能d新陳代謝真係慢咗


子爵府

積分: 12409


5#
發表於 13-1-15 01:11 |只看該作者

引用:早D瞓!

原帖由 Wawaapple 於 13-01-15 發表
早D瞓!
這是我另一個做唔到的事!




子爵府

積分: 12409


6#
發表於 13-1-15 01:12 |只看該作者

引用:咁都叫做值得丫,+我完全無食宵夜嘅習慣,+但

原帖由 I9528 於 13-01-15 發表
咁都叫做值得丫, 我完全無食宵夜嘅習慣, 但都肥, 可能d新陳代謝真係慢咗 ...
之前看過BBC有關減肥的節目,他用科學根據引證,肥和瘦唔關新陳代謝嘅問題,而係進食嘅份量問題。




琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


7#
發表於 13-1-15 01:15 |只看該作者
旦仔 發表於 13-1-15 01:12
之前看過BBC有關減肥的節目,他用科學根據引證,肥和瘦唔關新陳代謝嘅問題,而係進食嘅份量問題。



...
呢個節目我都有睇, 但用唔到响我身上, 我每日進食只係約1400 卡路里, 但都係咁, 中西醫睇勻, 佢地都係咁話應該係新陳代謝原因


伯爵府

積分: 15875

環保接龍勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-1-15 01:17 |只看該作者
回覆 旦仔 的帖子

我以前減肥 d人成日引我食野
我每次都會同d食物講 :我係一隻豬
講下都成廿年前嘅事lu
由果時起 我都唔食零食
我至愛嘅雪糕&朱古力就959都仲有食
正餐就食好多 晚飯要食2碗飯至夠飽
咁多年都keep住9x磅 不過我好細粒 得5呎
+油 十卜


珍珠宮

積分: 34232

熱血金章


9#
發表於 13-1-15 01:18 |只看該作者
旦仔 發表於 13-1-15 01:06
睡前四小時不吃東西,我真係做唔到。入冬以來,我已經重咗五磅:杯面,一叮,蛋卷,餅乾,莎莉蛋糕,湯圓, ...

減肥的基本功, 就係睡前四小時不吃東西.
你連呢步都開始唔到, 就算你日間做幾多運動, 最多都只係唔上唔落.

我覺得你都賺左啦, 入冬以來, 食得咁RICH既宵夜, 都只係肥五磅,
比著我, 實肥到連門口都出唔到.
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


大宅

積分: 3099


10#
發表於 13-1-15 01:21 |只看該作者
夜晚食飽D啦


子爵府

積分: 12138


11#
發表於 13-1-15 01:21 |只看該作者
I9528 發表於 13-1-15 01:15
呢個節目我都有睇, 但用唔到响我身上, 我每日進食只係約1400 卡路里, 但都係咁, 中西醫睇勻, 佢地都係咁話 ...
我想知係咩節目阿..

話說回頭,你去做下inbody test就知自己基本新陳代謝係幾多
我自己係13XX卡,女子黎講算唔錯


如果你真係食1400卡的話應該唔會肥得去邊...


大宅

積分: 3070

BK Milk勳章


12#
發表於 13-1-15 01:21 |只看該作者

回覆:我每日都堅持唔到~help

食梳打餅囉,我都係,因為要用電腦,有時太專注攪到胃痛,以前要食紙包蛋糕呀,依家改食餅囉




子爵府

積分: 12138


13#
發表於 13-1-15 01:22 |只看該作者
I9528 發表於 13-1-15 01:09
咁都叫做值得丫, 我完全無食宵夜嘅習慣, 但都肥, 可能d新陳代謝真係慢咗 ...
新陳代謝靠肌肉維持呀..


珊瑚宮

積分: 107922

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


14#
發表於 13-1-15 01:25 |只看該作者
你食左咁多先重5磅, 如果係我, 我實唔止重5磅呀!

我夜晚刷左牙就唔想食嘢, 所以我食完晚飯就早D刷牙.


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-1-15 01:27 |只看該作者

回覆:旦仔 的帖子

全部都係高脂喎…


子爵府

積分: 12409


16#
發表於 13-1-15 01:33 |只看該作者

引用:回覆+旦仔+的帖子 我以前減肥+d人成日引我

原帖由 jacko0112 於 13-01-15 發表
回覆 旦仔 的帖子

我以前減肥 d人成日引我食野
白飯糖份好高,你可以食兩碗並且維持九十幾磅,即是你早餐午餐吃很少?




子爵府

積分: 12409


17#
發表於 13-1-15 01:35 |只看該作者

引用:食梳打餅囉,我都係,因為要用電腦,有時太專

原帖由 Sherryyim 於 13-01-15 發表
食梳打餅囉,我都係,因為要用電腦,有時太專注攪到胃痛,以前要食紙包蛋糕呀,依家改食餅囉



...
食梳打餅,我狂標暗瘡,仲要大大粒,實的的,我估梳打餅好熱氣!




子爵府

積分: 12409


18#
發表於 13-1-15 01:35 |只看該作者

引用:Quote:I9528+發表於+13-1-15+01:09+咁都叫

原帖由 陳美嬌 於 13-01-15 發表
新陳代謝靠肌肉維持呀..
即是肌肉多啲,新陳代謝快啲?




子爵府

積分: 12138


19#
發表於 13-1-15 01:40 |只看該作者
旦仔 發表於 13-1-15 01:35
即是肌肉多啲,新陳代謝快啲?
係呀


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 13-1-15 01:42 |只看該作者

回覆:我每日都堅持唔到~help

咁呀…即沖麥皮,淨水沖…頂吓肚或者一片麥包,要麥包,白麵包令血糖快升,又或者,兩塊克力架餅,夾片芝士,或一杯脫脂奶…


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo