自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


21#
發表於 06-7-5 04:03 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK


又黎啦......


男爵府

積分: 5603

冬日勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 06-7-5 04:44 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

場波幾好睇!


子爵府

積分: 12365


23#
發表於 06-7-5 04:50 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

好刺激


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


24#
發表於 06-7-5 04:51 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK


唉...又要加時......


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


25#
發表於 06-7-5 04:55 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK


列文呢個鋼門真係.....


子爵府

積分: 10622

醒目開學勳章


26#
發表於 06-7-5 04:58 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

差D咋!嘩!又中柱喎!


子爵府

積分: 14669


27#
發表於 06-7-5 05:01 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

[size=x-large]一開波撞柱又撞楣


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


28#
發表於 06-7-5 05:28 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK



唔係嘩...而家先....唉.....


子爵府

積分: 12365


29#
發表於 06-7-5 05:31 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

臨尾香,仲要入兩球


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


30#
發表於 06-7-5 05:31 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK


臨尾香......


子爵府

積分: 14669


31#
發表於 06-7-5 05:32 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

[size=large]真係估佢唔到
貝貝 寫道:


唔係嘩...而家先....唉.....


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


32#
發表於 06-7-5 05:33 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK


咪係....仲諗住12碼添.....

andy大肚公 寫道:
[size=large]真係估佢唔到 [quote]
貝貝 寫道:


唔係嘩...而家先....唉.....
[/quote]


公爵府

積分: 28961


33#
發表於 06-7-5 06:59 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

唉....臨尾香, 睇到下半場瞓著咗, 睇唔到入球添! :-( :-(


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 06-7-5 07:32 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

andy大肚公 寫道:
[size=large]真係估佢唔到 [quote]
貝貝 寫道:


唔係嘩...而家先....唉.....

直頭嚇死人啦 我從來無聽過+時臨尾2分鐘,仲入到2球


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 06-7-5 07:34 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

好B 寫道:
唉....臨尾香, 睇到下半場瞓著咗, 睇唔到入球添! :-( :-(

我都差d訓著,臨住捱多陣睇+時完左踢12碼,點知 出人意表,果2個波,同節奏一樣,快到估唔到。


大宅

積分: 2321


36#
發表於 06-7-5 08:02 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

me too!
好B 寫道:
唉....臨尾香, 睇到下半場瞓著咗, 睇唔到入球添! :-( :-(
:


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


37#
發表於 06-7-5 09:09 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

haileymama 寫道:
[quote]
好B 寫道:
唉....臨尾香, 睇到下半場瞓著咗, 睇唔到入球添! :-( :-(

我都差d訓著,臨住捱多陣睇+時完左踢12碼,點知 出人意表,果2個波,同節奏一樣,快到估唔到。[/quote]

係呀...真係快得好緊要....我諗德國已經諗住踢12碼...所以冇咁博....點知意大利就岩岩相反.... 而且已經臨尾比人入左球....更加冇隱...咁就比人入多球.....

不過比著我都唔會同德國踢12碼....c緊.....


大宅

積分: 3465


38#
發表於 06-7-5 09:53 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

臨尾2分鐘, 諗住去完廁所出黎睇12碼, 點知一入去廁所就聽到阿仔叫,出到黎, 再入一球, 我都呆左!!!

:-( :-( :-(


珍珠宮

積分: 46388


39#
發表於 06-7-5 09:59 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

好B 寫道:
唉....臨尾香, 睇到下半場瞓著咗, 睇唔到入球添! :-( :-(


me2
3點睇到5點一粒都無,人地一去 就入2粒 :-(
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


40#
發表於 06-7-5 10:08 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

貝貝 寫道:
係呀...真係快得好緊要....我諗德國已經諗住踢12碼...所以冇咁博....點知意大利就岩岩相反.... 而且已經臨尾比人入左球....更加冇隱...咁就比人入多球.....

不過比著我都唔會同德國踢12碼....c緊.....

我咪又係一心諗住睇12碼,點知突然就入左一球,都未回到氣,又話多一粒。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo