自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 28961


1#
發表於 06-7-5 02:56 |只看該作者

呵呵~又係一自睇波, 一自上BK嘅時間喇!

[size=x-large]德國 VS 意大利
~埋位喇! 你估邊隊WIN!


伯爵府

積分: 15505


2#
發表於 06-7-5 02:57 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK嘅時間喇!

德國
咁你又估邊隊WIN呀?
好B 寫道:
[size=x-large]德國 VS 意大利
~埋位喇! 你估邊隊WIN!


公爵府

積分: 28961


3#
發表於 06-7-5 02:59 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK嘅時間喇!

我估德國, 不過我想意大利贏!

米奇BB 寫道:
德國
咁你又估邊隊WIN呀?


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


4#
發表於 06-7-5 03:00 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK嘅時間喇!


德國WIN!!!!!

我冇我開電視睇...只可以係網上睇...因為會影響到囡囡瞓覺....


公爵府

積分: 29725


5#
發表於 06-7-5 03:00 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK嘅時間喇!

[size=xx-large]禾捧意大利~~~


大宅

積分: 3283

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 06-7-5 03:00 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK嘅時間喇!

估德國WIN,主辦國點都有d優勢.


公爵府

積分: 29725


7#
發表於 06-7-5 03:01 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK嘅時間喇!

你拱講咪你拱哂喇~~~ [quote]
好B 寫道:
我估德國, 不過我想意大利贏!

[quote]


大宅

積分: 3057


8#
發表於 06-7-5 03:03 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK嘅時間喇!

我支持意大利~~~~~~~~~
[size=large]意大利加油


公爵府

積分: 28961


9#
發表於 06-7-5 03:03 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK嘅時間喇!



WINNIEYIP 寫道:
你拱講咪你拱哂喇~~~ [quote]
好B 寫道:
我估德國, 不過我想意大利贏!

[quote]


公爵府

積分: 29725


10#
發表於 06-7-5 03:06 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK嘅時間喇!

我老公買左件意大利波衫tim呀

所以要支持[size=x-large]意大利~意大利~


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


11#
發表於 06-7-5 03:08 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK嘅時間喇!


嘩...兩隊都博晒命咁....


子爵府

積分: 14669


12#
發表於 06-7-5 03:16 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

[size=large]快上快落又迫得緊, 精彩

貝貝 寫道:

嘩...兩隊都博晒命咁....


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


13#
發表於 06-7-5 03:48 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK


上半場完.....


子爵府

積分: 14669


14#
發表於 06-7-5 03:50 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

[size=x-large]食宵夜時間

貝貝 寫道:

上半場完.....


男爵府

積分: 5286


15#
發表於 06-7-5 03:52 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

好精彩ar!

andy大肚公 寫道:
[size=large]快上快落又迫得緊, 精彩

[quote]
貝貝 寫道:

嘩...兩隊都博晒命咁....
[/quote]


珍珠宮

積分: 34652

馬年勳章 2024年龍年勳章


16#
發表於 06-7-5 03:55 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

What are you eating?



andy大肚公 寫道:
[size=x-large]食宵夜時間

[quote]
貝貝 寫道:

上半場完.....
[/quote]
Minniemouse:-P


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 06-7-5 03:56 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

好快,好快,差d睇唔切


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 06-7-5 03:58 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

死,仲諗住起唔到身,無準備添。 :-(
andy大肚公 寫道:
[size=x-large]食宵夜時間

[quote]
貝貝 寫道:

上半場完.....


子爵府

積分: 14669


19#
發表於 06-7-5 03:59 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

[size=large]公仔伊麵王

minniemouse 寫道:
What are you eating?

[quote]
andy大肚公 寫道:
[size=x-large]食宵夜時間
[/quote]


男爵府

積分: 5277

好媽媽勳章


20#
發表於 06-7-5 04:01 |只看該作者

Re: 呵呵~又係一自睇波, 一自上BK

真係好精彩

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo