烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   65


珍珠宮

積分: 38387


21#
發表於 13-2-1 18:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-01-31+發表憑手

原帖由 saui 於 13-01-31 發表
我係超市找到baking soda,無寫中文,係咪等於泡打粉?
bakng soda=梳打粉


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


22#
發表於 13-2-1 23:21 |只看該作者
torotoro 發表於 13-1-31 23:55
好挺喎,入面軟,可能我用的粉好吸水,同埋我會用水沖濕隻手再搓圓球,咁唔會黏手同焗起個面會平滑d
真係好靚呀


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


23#
發表於 13-2-1 23:22 |只看該作者
torotoro 發表於 13-2-1 14:34
係好黏手o架,團o野硬度好似搓泥膠咁,手濕水再搓成小球就唔會咁黏,焗出o黎個面仲平滑d
...
我都係用你講個兩隻粉,睇黎我要再試多次先得


大宅

積分: 1435


24#
發表於 13-2-1 23:39 |只看該作者


大宅

積分: 1214


25#
發表於 13-6-24 03:04 |只看該作者
如果冇木薯粉禁可以用咩呀?THANKS


大宅

積分: 4061

2018父親節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 13-6-24 03:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+saui+於+13-01-31+發表粉太濕

原帖由 torotoro 於 13-01-31 發表
本帖最後由 torotoro 於 13-2-1 14:22 編輯
yummy, 有外觀,有內涵!


子爵府

積分: 12320

好媽媽勳章


27#
發表於 13-6-24 08:05 |只看該作者

回覆:麻糬波波唔夠韌口, 錯咗咩呢?

我都係用改良版,好煙韌!
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8878


28#
發表於 13-6-24 12:17 |只看該作者
torotoro 發表於 13-2-1 14:31
好軟o架, 點會焗到餅乾咁?

我用好普通超市買到的木薯粉,個膠袋綠綠地透明的,糯米粉都係最普 ...
我都用過呢個食譜, 冇用芝士粉只有芝士碎, 成品好香, 但唔甜又唔咸......原因係咩??


子爵府

積分: 11748


29#
發表於 13-6-24 19:49 |只看該作者

引用:Quote:torotoro+發表於+13-2-1+14:31+好軟o

原帖由 Lofty 於 13-06-24 發表
我都用過呢個食譜, 冇用芝士粉只有芝士碎, 成品好香, 但唔甜又唔咸......原因係咩?? ...
唔甜正常,都無糖。芝士粉鹹架嘛,唔同芝士又唔同鹹度




男爵府

積分: 5505


30#
發表於 13-10-13 14:45 |只看該作者
試整左芝士味好成功,亦好靚仔,想整其他味道,想問食譜應該點改動呢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo