烹飪搵食

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   711


水晶宮

積分: 73356


21#
發表於 13-2-17 00:18 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

好多謝你既分享呀!




別墅

積分: 561


22#
發表於 13-2-17 00:39 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)






翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


23#
發表於 13-2-17 00:49 |只看該作者
EVA12478 發表於 13-2-16 14:59
我好鐘意食乳酪,台灣叫「優格」,內地叫酸奶,各有其名,其實都係同一樣嘢。

食乳酪嘅好處自己上網搵下, ...


伯爵府

積分: 17005


24#
發表於 13-2-17 00:53 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

多謝分享


自煮有快樂


禁止發言

積分: 1200


25#
發表於 13-2-17 05:15 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6035

畀面勳章


26#
發表於 13-2-17 07:50 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)






男爵府

積分: 7507

BK Milk勳章


27#
發表於 13-2-17 09:05 |只看該作者


侯爵府

積分: 22824


28#
發表於 13-2-17 10:49 |只看該作者


大宅

積分: 3131


29#
發表於 13-2-17 11:52 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

有时間會試下


珍珠宮

積分: 46800

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 13-2-17 12:13 |只看該作者

引用:用不锈鋼暖壺得唔得架?+因為乳酪酸酸地,+

原帖由 lemonleaf 於 13-02-16 發表
用不锈鋼暖壺得唔得架? 因為乳酪酸酸地, 用玻璃會唔會好d..?
如果如樓主所講直接放yoghurt,我都有保留,因為不銹鋼壺應該唔可以放酸性飲料的。我用個yoghurt機整好既yoghurt,可以既話我都轉玻璃盒保存的。



點評

EVA12478  我無諗到依點,我多數係如圖所示,用奶樽或者其它瓷器嘅樽整,多謝提醒  發表於 13-2-19 21:42
Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


男爵府

積分: 7995

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 13-2-17 12:41 |只看該作者

引用: 我冇諗起可以奶樽添。我買咗個乳酪機(其

原帖由 fungwongphie 於 13-02-16 發表
我冇諗起可以奶樽添。我買咗個乳酪機(其實只係個瓶),又係留起少少種用 ...
乳酪機係點架?




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


32#
發表於 13-2-17 12:53 |只看該作者
你而家得閒D整嘢食啦?BB幾大呀?

點評

EVA12478  BB兩個月啦,好易湊,開始自己煮返餸~~  發表於 13-2-19 21:43
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


珍珠宮

積分: 46800

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


33#
發表於 13-2-17 12:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fungwongphie+於+13-02-16+發

原帖由 cd_cwy 於 13-02-17 發表
乳酪機係點架?
即係一個大膠筒,入面一個細膠筒,承惠2百幾。不過佢設計有計份量同temperature,D種同奶放細筒,再響個大同細中間放熱滾水,關蓋就可以唔駛理。D滾水會坐熱個細筒,原理同樓主近似。



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


複式洋房

積分: 190


34#
發表於 13-2-17 14:44 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)






大宅

積分: 1832


35#
發表於 13-2-17 16:52 |只看該作者
係咪即係用真空煲都得囉?

點評

EVA12478  我諗都可以嘅~~~  發表於 13-2-19 21:43


大宅

積分: 2522


36#
發表於 13-2-17 22:49 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

菌種系邊度買呀

點評

EVA12478  我用嘅係家姐從深圳買返嚟嘅,味道好好,不過香港好似唔見有。  發表於 13-2-19 21:44


男爵府

積分: 9255


37#
發表於 13-2-17 22:52 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

好詳細


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


38#
發表於 13-2-17 23:07 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73028

2024年龍年勳章


39#
發表於 13-2-17 23:40 |只看該作者
回覆 fungwongphie 的帖子

我的理解有少少唔同 :

保溫壺說明書通常說不可以盛載牛奶等液體 , 因為會變酸 , 吃了對身體有害 , 但制乳酪就是要用那保溫壺的環境去培養乳酸菌. 情況不一樣 , 我覺得樓主的建議可行.

點評

EVA12478  直接接觸到乳酷嘅器皿就真係最好用玻璃瓷器膠樽一類較好。  發表於 13-2-19 21:46
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


侯爵府

積分: 24880

大廚勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 13-2-17 23:55 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)






首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo