烹飪搵食

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   711


大宅

積分: 1873


1#
發表於 13-2-16 14:59 |只看該作者
本帖最後由 EVA12478 於 13-2-16 15:04 編輯

我好鐘意食乳酪,台灣叫「優格」,內地叫酸奶,各有其名,其實都係同一樣嘢。

食乳酪嘅好處自己上網搵下,資料大把,我就唔多講喇,我就鐘意佢嘅味道同口感,其它好處咁又唔多計較。

只要滿足到簡單地幾個物理條件,其實家庭自製乳酪,真係話咁易。


1、首先,準備一杯市售乳酪做「菌種」

最好搵原味嚟整,咩牌子不計,要嘅係其中嘅「乳酸菌」。



2、鮮奶適量,加熱至40度左右。無溫度計嘅,可以手觸感,大約略溫暖,比人體溫度稍高少少,就足夠。


太熱又唔得喎,會殺死啲菌,太凍又唔得喎,會培養唔到啲菌,最佳溫度,就係比人體稍暖少少就好。

最好用全脂奶嚟整,口感上會滑好多。

鐘意甜嘅,可以落少少糖攪勻,乳酸菌好鐘意甜甜啲嘅嘢,有少少糖,會生長得快啲。




3、將市售嘅乳酪倒少少至杯度,做「菌種」。

我用佐阿仔多餘嘅奶樽嚟整,貪佢可以直接擺入消毒機度高溫殺一殺無用嘅菌。

因為自製乳酪就係培養細菌嘅一個過程,適合地溫度可以有助細菌嘅生長,如果唔洗乾淨製作嘅容器,容乜易易養到乳酸菌嘅同時,養埋其它不知嘅菌出嚟,就唔好喇。

如果屋企環境無咁方便,用其它嘅杯啊碗啊嚟整,用滾水煮一煮殺菌,其實都一樣無問題。



4、然後將加暖佐嘅鮮奶,倒入樽度,攪一攪勻。



5、搵一個寬口嘅保暖壺,入少少暖水(又係四十度左右就好)



6、將步驟4嘅樽,擺入裝佐暖水嘅保暖壺度,扭實蓋,就咁焗八九個小時,搞掂。

中間可以隨時揭蓋,如果水凍佐,可以再添啲暖水入去,只要溫度保持四十度左右就OK。

我就焗佐八個鐘,拎出嚟望下,凝固佐啦啲奶~~~

總聞到好香好原嘅乳酪味~~~

我講嘅步驟好似好多,其實全程製作,唔計焗嘅時間,都只係用佐五分鐘唔到咋,係咪超方便,超簡單咧~~~

整好嘅乳酪會有少少清水狀(乳清)滲出,係正常嘅,唔洗擔心。






其實只要滿足到「菌種、全脂奶、適當嘅溫度、能夠保持溫度嘅物件」依幾個條件,整乳酪,真係好簡單。

我有一個暖水壺細細個,保暖又好,我將溝佐菌種嘅鮮奶加熱到四十度後,直接倒入暖水壺入邊焗七八個鐘,搞掂,總方便,要用嘅工具又少,一樣無問題。


菌種嘅多寡無乜所謂,同發酵麵團嘅道理一樣,落嘅菌越多,溫度適當又足夠暖,發酵所需嘅時間就越短,但係又要記得喎,發酵過度,會過酸喎,溫度過高,又會殺死菌而導致發酵失敗喎,所以任何事,過猶不及,只要恰到好處,就完美收場。


發酵八個鐘,兩大湯匙嘅菌種,整出嚟嘅乳酪,恰到好處,酸酸甜甜,真好味~~~~

唔想馬上食嘅,焗夠八個鐘之後拎出嚟,擺入雪櫃,二三日之內食完佢都無問題。


鐘意原味嘅,就咁直接食,又滑又香。


依個整好嘅原味乳酪,可以留起二三湯匙,留返下次再整,佢就係菌種喇。


又或者加啲果占入去,香啲,甜啲~~~

攪一攪過嘅乳酪,好滑creamy,絕對值得一試~~~


咁啲菌種點保存?可以分好一份份,一次需要落嘅份量,擺入冰格度,可以保存二三個月慢慢用。


用嘅時候,提早拎出嚟解凍,然後就當一般菌種咁使用,就OK喇。

自家制嘅乳酪,平靚正,絕對無添加物,食得天然又健康~~~
















點評

bobo620  收藏  發表於 14-5-24 01:21
PinkWicca  好吸引!  發表於 14-5-24 00:56
acca_macau  巳收藏  發表於 14-3-25 21:07
BingBB  係咪肥丁食譜?佢ok ga  發表於 14-3-25 20:33
fatcat123  looks easy but I think its not  發表於 13-4-26 11:35
Mangosteen    發表於 13-3-7 15:20
20091  多謝你的post ,我昨天用themxxx保溫"胡' 得着  發表於 13-3-4 12:32
alicemic  勁呀!  發表於 13-3-1 16:28
manicheung    發表於 13-2-23 10:48
wong2323    發表於 13-2-22 22:54


男爵府

積分: 5828


2#
發表於 13-2-16 15:31 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)






複式洋房

積分: 431


3#
發表於 13-2-16 15:50 |只看該作者


子爵府

積分: 12157


4#
發表於 13-2-16 15:59 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)







公爵府

積分: 26066


5#
發表於 13-2-16 16:02 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)






子爵府

積分: 12492

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 13-2-16 16:10 |只看該作者


大宅

積分: 3769


7#
發表於 13-2-16 16:56 |只看該作者

回覆:EVA12478 的帖子






寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-2-16 17:02 |只看該作者


男爵府

積分: 8857


9#
發表於 13-2-16 17:14 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)




男爵府

積分: 8532


10#
發表於 13-2-16 17:27 |只看該作者

引用:我好鐘意食乳酪,台灣叫「優格」,內地叫

原帖由 EVA12478 於 13-02-16 發表
本帖最後由 EVA12478 於 13-2-16 15:04 編輯

我好鐘意食乳酪,台灣叫「優格」,內地叫酸奶,各有其名, ...
下次要試下


男爵府

積分: 9594


11#
發表於 13-2-16 17:58 |只看該作者
下次要試下 x 2

多謝分享 !!!


珍珠宮

積分: 46800

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 13-2-16 18:09 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)



我冇諗起可以奶樽添。我買咗個乳酪機(其實只係個瓶),又係留起少少種用自己喜愛既奶自製,個質感冇咁杰,好正。



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


侯爵府

積分: 20623

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


13#
發表於 13-2-16 18:14 |只看該作者
rentssp 發表於 13-2-16 17:58
下次要試下 x 2

多謝分享 !!!
x 3


大宅

積分: 4363


14#
發表於 13-2-16 21:10 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

我又試下,多謝分享




大宅

積分: 3479


15#
發表於 13-2-16 21:28 |只看該作者
回覆 EVA12478 的帖子

你d料ge份量係點架?


大宅

積分: 4921


16#
發表於 13-2-16 23:35 |只看該作者


複式洋房

積分: 107


17#
發表於 13-2-16 23:46 |只看該作者

回覆:CPY 的帖子

好健康,適合BB、一家大小!!




大宅

積分: 1934


18#
發表於 13-2-16 23:54 |只看該作者
用不锈鋼暖壺得唔得架? 因為乳酪酸酸地, 用玻璃會唔會好d..?

點評

EVA12478  入邊直接盛載乳酪嘅最好用塑膠或者玻璃,至於保溫用嘅器皿無乜所謂。  發表於 13-2-19 21:40


大宅

積分: 2988


19#
發表於 13-2-17 00:07 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)






伯爵府

積分: 15620

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


20#
發表於 13-2-17 00:14 |只看該作者

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo