潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1260


21#
發表於 13-3-3 15:03 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

分享 Or 曬嘅,都係一缐之差!




男爵府

積分: 7753


22#
發表於 13-3-3 15:07 |只看該作者

引用:名車囉?佢地講D車,等如揸層樓出街,幾勁

原帖由 PCMW 於 13-03-03 發表
名車囉?佢地講D車,等如揸層樓出街,幾勁!
你係咪講用象牙筷子有class d 嗰位




大宅

積分: 3101


23#
發表於 13-3-3 15:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PCMW+於+13-03-03+發表名車囉

原帖由 mamaatwork 於 13-03-03 發表
你係咪講用象牙筷子有class d 嗰位
原來係同一個人!!!! 地球真係多得佢呢種人唔少! 一家幾口要幾多架車先夠?


男爵府

積分: 5823

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-3-3 15:22 |只看該作者

回覆:PCMW 的帖子

洗咩理人呀,我都係打工仔有一名,有能力時咪買嘢tum自己開心囉,貴嘢我得小小,平嘢我大把,最緊要自己like啫,睇下人地啲靚嘢都開心,但講車個post真係膠到無朋友,買幾百萬嘅洗咩上嚟呢到講呀,仲要話係煩緊,真係超低能,勁搞笑



複式洋房

積分: 405


25#
發表於 13-3-3 15:38 |只看該作者

引用:洗咩理人呀,我都係打工仔有一名,有能力時

原帖由 nicosiu 於 13-03-03 發表
洗咩理人呀,我都係打工仔有一名,有能力時咪買嘢tum自己開心囉,貴嘢我得小小,平嘢我大把,最緊要自己lik ...
超同意!個post係假的!富豪根本唔會上來forum




男爵府

積分: 9469

BK Milk勳章


26#
發表於 13-3-3 15:44 |只看該作者

引用:講下之嘛,又唔使負責任,何必為了人地不知

原帖由 Melody_BB 於 13-03-03 發表
講下之嘛,又唔使負責任,何必為了人地不知吹水定閒聊而妄自非薄! 係咪?



...
講得非常好,好醜命生成,比上不足,比下有餘,已經好好了,唔心足做人好痛苦的!


大宅

積分: 4849


27#
發表於 13-3-3 15:53 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

個post 真定假都好,咪當增廣見聞law, 我之前都同我老公講BK d 人好有錢, 佢都叫我唔好太認真, 我仲話我唔信咁都要作野,早排咪有個post比人爆左d相係copy 出黎,扮自己買o既, 我老公都唔知幾心涼,串我傻。

不過名牌,梗係少部份人買到先值錢,點會係一都買得起。 用咁多錢買除左本身件product 之外,都包埋虛榮感。 我一個H 同C 都無,你問我想唔想擁有,咁緊係想ga,邊個無虛榮心ar。 但我而家無,亦唔代表我生活得唔開心。


大宅

積分: 3636


28#
發表於 13-3-3 16:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovelykitty+於+13-03-03+發

原帖由 PCMW 於 13-03-03 發表
我絕對冇認為佢地有問題,而且我仲好欣賞佢地的名車、手袋、首飾只係反思自己情況,冇左追H追C的渴 ...
同感。宜家咁市道,可以早D買層樓已經偷笑。




別墅

積分: 505


29#
發表於 13-3-3 17:08 |只看該作者

引用:令我深深感受到天外有天,人上有人,果DH袋

原帖由 PCMW 於 13-03-03 發表
令我深深感受到天外有天,人上有人,果DH袋C袋留返俾D闊太用,我都係腳踏實地用我D cheap袋



...
我好小上BK! 尤其係潮牌!但睇完買車嗰個post! 就真係笑鳥




禁止訪問

積分: 2086


30#
發表於 13-3-3 17:16 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4751


31#
發表於 13-3-3 17:19 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

睇人又地D靚嘢其實越睇越興奮 好過睇雜誌 無必要想得太復雜


大宅

積分: 3471


32#
發表於 13-3-3 17:38 |只看該作者

引用:令我深深感受到天外有天,人上有人,果DH袋

原帖由 PCMW 於 13-03-03 發表
令我深深感受到天外有天,人上有人,果DH袋C袋留返俾D闊太用,我都係腳踏實地用我D cheap袋



...
量力而為就可以了




男爵府

積分: 8178


33#
發表於 13-3-3 21:54 |只看該作者
PCMW 發表於 13-3-3 13:06
我絕對冇認為佢地有問題,而且我仲好欣賞佢地的名車、手袋、首飾只係反思自己情況,冇左追H追C的渴 ...渴求同衝動





咁咪好囉, 物極必反,



反璞歸真。


男爵府

積分: 8178


34#
發表於 13-3-3 21:55 |只看該作者
auomega 發表於 13-3-3 17:08
我好小上BK! 尤其係潮牌!但睇完買車嗰個post! 就真係笑鳥



笑乜?


水晶宮

積分: 55644


35#
發表於 13-3-3 22:15 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

女人啲嘢,幾十上百個名牌手袋加首飾無非都係想人欣賞,老公朋友睇到麻目就post上網……沒人欣賞會失去購買和擁有的動力



少奶奶的身份,丫頭的命...


男爵府

積分: 7077


36#
發表於 13-3-3 22:18 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

網絡既野,邊仹口認真就邊個輸,睇完笑一笑咪算囉




水晶宮

積分: 64129


37#
發表於 13-3-3 22:18 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

個人覺得開車post嗰個JM有d!佢之前有個post仲話要買象牙筷子,話咁先夠classy, 結果個post比人鬧到暈,我覺得嗰個JM logic 有d怪




大宅

積分: 3183


38#
發表於 13-3-4 01:06 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

我從來都覺得網絡世界不須認真,我亦不會浪費時間去諗他的準確性,不過,呢對筷子真係令我大笑一餐,好爆,over 左咁囉,,,網絡上真係為我們帶來很多歡樂,大笑一頓後relax 左。我地先係大贏家。
賺左啖笑!win win win




水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 13-3-4 01:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PCMW+於+13-03-03+發表名車囉

原帖由 Sasalam2012 於 13-03-03 發表
投資版應該仲勁啦,潮版依啲袋同飾物濕濕碎啦!講開車,前兩日同c6傾開,佢話唔明點解女人咁捨得幾萬銀買一 ...
Agree




伯爵府

積分: 16683


40#
發表於 13-3-4 01:36 |只看該作者

引用:講下之嘛,又唔使負責任,何必為了人地不知

原帖由 Melody_BB 於 13-03-03 發表
講下之嘛,又唔使負責任,何必為了人地不知吹水定閒聊而妄自非薄! 係咪?



...

網絡世界,不知真假,人比人比死人....




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo