潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


1#
發表於 13-3-3 12:46 |只看該作者
令我深深感受到天外有天,人上有人,果DH袋C袋留返俾D闊太用,我都係腳踏實地用我D cheap袋




侯爵府

積分: 22317


2#
發表於 13-3-3 12:47 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

What happened?




珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


3#
發表於 13-3-3 12:49 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

名車囉?佢地講D車,等如揸層樓出街,幾勁!




男爵府

積分: 8756


4#
發表於 13-3-3 12:53 |只看該作者

回覆:PCMW 的帖子

人比人,比死人,有能力地用喜歡的袋就可以,我乜袋都用,只要靚同鐘意就ok

點評

kokobear   same here  發表於 13-3-3 19:41


珍珠宮

積分: 42987


5#
發表於 13-3-3 13:00 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

人人能力唔同,我又唔覺得有錢嘅用貴袋,名車有咩唔妥噃。最重要量力而為啫。
開心咪得囉,要同人比就算用個平袋都唔會開心




珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


6#
發表於 13-3-3 13:01 |只看該作者

引用:人比人,比死人,有能力地用喜歡的袋就可以

原帖由 Yukipooh 於 13-03-03 發表
人比人,比死人,有能力地用喜歡的袋就可以,我乜袋都用,只要靚同鐘意就ok

...
Agree




伯爵府

積分: 15128


7#
發表於 13-3-3 13:01 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

講下之嘛,又唔使負責任,何必為了人地不知吹水定閒聊而妄自非薄! 係咪?




大宅

積分: 4751


8#
發表於 13-3-3 13:04 |只看該作者

引用:講下之嘛,又唔使負責任,何必為了人地不知

原帖由 Melody_BB 於 13-03-03 發表
講下之嘛,又唔使負責任,何必為了人地不知吹水定閒聊而妄自非薄! 係咪?



...



珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


9#
發表於 13-3-3 13:06 |只看該作者

引用:人人能力唔同,我又唔覺得有錢嘅用貴袋,名

原帖由 lovelykitty 於 13-03-03 發表
人人能力唔同,我又唔覺得有錢嘅用貴袋,名車有咩唔妥噃。最重要量力而為啫。
開心咪得囉,要同人比就算用 ...
我絕對冇認為佢地有問題,而且我仲好欣賞佢地的名車、手袋、首飾只係反思自己情況,冇左追H追C的渴求同衝動




珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


10#
發表於 13-3-3 13:08 |只看該作者

引用:講下之嘛,又唔使負責任,何必為了人地不知

原帖由 Melody_BB 於 13-03-03 發表
講下之嘛,又唔使負責任,何必為了人地不知吹水定閒聊而妄自非薄! 係咪?



...
咁又冇話妄自菲薄,我自問都係比上不足,比下有餘,已經好滿足!




侯爵府

積分: 22317


11#
發表於 13-3-3 13:12 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

潮版有名車post咩? 未睇,no comment~ 不過forum都係吹水閒聊,勿上心呀sis




大宅

積分: 2260


12#
發表於 13-3-3 13:23 |只看該作者

引用:潮版有名車post咩?+未睇,no+comment~+不過

原帖由 amber-darling 於 13-03-03 發表
潮版有名車post咩? 未睇,no comment~ 不過forum都係吹水閒聊,勿上心呀sis



...
有! 我覚得好曬咯!!!




大宅

積分: 1182


13#
發表於 13-3-3 13:28 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

去一轉icc或ifc car park,咪仲唔掂?? 人地係已經揸緊,可須唔開心呢? 努力現在吧


珍珠宮

積分: 42987


14#
發表於 13-3-3 13:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovelykitty+於+13-03-03+發

原帖由 PCMW 於 13-03-03 發表
我絕對冇認為佢地有問題,而且我仲好欣賞佢地的名車、手袋、首飾只係反思自己情況,冇左追H追C的渴 ...
係呀,其實盲目追求無意思,人有你有未必好睇。好似C,H就算送比我,都唔係我嘅style唔會好睇,所以我都唔恨。最怕用袋要小心翼翼




子爵府

積分: 12713


15#
發表於 13-3-3 13:42 |只看該作者

引用:人比人,比死人,有能力地用喜歡的袋就可以

原帖由 Yukipooh 於 13-03-03 發表
人比人,比死人,有能力地用喜歡的袋就可以,我乜袋都用,只要靚同鐘意就ok

...



公爵府

積分: 26645


16#
發表於 13-3-3 14:09 |只看該作者

引用:名車囉?佢地講D車,等如揸層樓出街,幾勁

原帖由 PCMW 於 13-03-03 發表
名車囉?佢地講D車,等如揸層樓出街,幾勁!
投資版應該仲勁啦,潮版依啲袋同飾物濕濕碎啦!講開車,前兩日同c6傾開,佢話唔明點解女人咁捨得幾萬銀買一個袋,佢寧願買車,我話價值觀唔同囉!當然有女士愛車多過其他,也有男士愛錶多過車,各人喜好啦?睇任何討論區,我都係八卦同可以放鬆心情,不要因此影響自己!




子爵府

積分: 11375


17#
發表於 13-3-3 14:12 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

其實嗰個車post楼主幾似我朋友C9,我朋友揸數個舖位收租,當中有3個喺主要旺區,每個月剩收舖租都夠買車買樓,重未計有啲老牌豪宅收租;知足嘅真係一個舖都夠食一世囉




大宅

積分: 4947


18#
發表於 13-3-3 14:46 |只看該作者

回覆:睇潮版的好處

jm們都係想post 上尼分享下,我都買唔起d 名車貴袋,咪欣賞下囉人比人比死人,邊羡慕得咁多


侯爵府

積分: 24662


19#
發表於 13-3-3 14:52 |只看該作者
本帖最後由 ying_mail 於 13-3-3 14:54 編輯

買自己鐘意又係能力範圍內負擔到嘅。
睇到JM们既分享都开心!


大宅

積分: 1260


20#
發表於 13-3-3 15:00 |只看該作者

引用:講下之嘛,又唔使負責任,何必為了人地不知

原帖由 Melody_BB 於 13-03-03 發表
講下之嘛,又唔使負責任,何必為了人地不知吹水定閒聊而妄自非薄! 係咪?



...
絕對認同!何必放上心呢!網上世界嘅嘢太虛啦!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo