論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4069


21#
發表於 13-4-16 10:56 |只看該作者
salomanfa 發表於 13-4-16 10:38
我工人未至於偷野, 有玩電話但唔算過份,係我視線範圍都無玩,但我都覺得2年太長,可以的話,我都想而家馬上換 ...

我前排又係俾咗一盒朱古力佢, 佢個一刻好開心, 但第二日就打回原型, 佢呢幾日d態度真係差爆, 真係好想快d同佢分手, 但仲有10個月捱


大宅

積分: 2430


22#
發表於 13-4-16 12:13 |只看該作者

回覆:olivia_kyk 的帖子

我唔再買朱古力比佢了,既然佢唔領情。我果件仲有一年零兩個月先完約呀


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo