單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 4163


21#
發表於 06-10-3 16:54 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 17


22#
發表於 06-10-3 16:59 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

我隻佬5月


禁止訪問

積分: 4163


23#
發表於 06-10-3 17:16 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1517

醒目開學勳章


24#
發表於 06-10-3 22:11 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 252


25#
發表於 06-10-4 09:57 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

Dear Alisonhau,

如果真的到這個地步, 就要講金唔講心了, 一於計清楚, 要佢盡爸爸的責任, 等佢唔好以為作決定這麼容易和風流快活, 唔洗理後果. 個女人可能睇中你老公條件好, 所以博命去搶, 這種人等天收, 佢地一定唔會有好結果.

你記住安心照顧bb, 現在你和bb身體健康最重要, 我們成班媽咪都會支持你的. 加油!

Lisa
曾經聽過一個老人家教如果去選終生伴侶, 佢地話好似買鞋, 要睇中個款後, 然後親自去試清楚, 舒服才買, 不要信別人的意見, 因為真正的用家係你. 同意嗎?


民房

積分: 17


26#
發表於 06-10-4 18:53 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

我bb星期五滿月啦, 我同日都同我隻佬上律師樓簽離婚, 要開始自己過新生活, 都有d唔開心


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


27#
發表於 06-10-4 19:18 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

吾開心會傷身ka....新開始,新希望...
緊記..仲有bb陪妳...知無! :-P
[size=medium]最緊要開心
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


禁止訪問

積分: 4163


28#
發表於 06-10-4 19:37 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 252


29#
發表於 06-10-5 12:13 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

Dear alisonhau

點解要選這天, 本來應該是中秋人月兩團圓, 仲係個bb的滿月, 太殘忍了. 我真是覺得佢無人性, 將自己的快樂建築在別人的痛苦上. 你為佢付出這麼多, 佢居然用這個方法回報你.

唔好為左d 賤人傷心, 等天收佢, 放長雙眼睇. 現在必須努力振作, 你還有很漫長的人生路要行, bb很需要你 . 身體很緊要, 比心機照顧小寶寶, 將來一定有回報的.

DON'T GIVE UP!! BLESS YOU..

lisa :-P
曾經聽過一個老人家教如果去選終生伴侶, 佢地話好似買鞋, 要睇中個款後, 然後親自去試清楚, 舒服才買, 不要信別人的意見, 因為真正的用家係你. 同意嗎?


禁止訪問

積分: 4163


30#
發表於 06-10-5 17:09 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 98


31#
發表於 06-10-6 00:07 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

hi hi,
ur bb is so Q !! must takecare of urself and him ar!! ok!!


民房

積分: 98


32#
發表於 06-10-6 00:08 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

hi alisonhau,
ur bb is so Q !! must takecare of urself and him ar!! ok!!


大宅

積分: 2419


33#
發表於 06-10-6 13:56 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

唉.....女人唔易做....
您如果唔係一個堅強既人...
呢次係人生一個經歷...
做人好化
BB係一個人, 您點對待一個最親既人呢..
流住您D血...仲親過個衰男人呀...
您想唔想學做堅強既人....唔好絕望...人在做天在看...
人既對待唔公平唔等於天會對您唔公平,睇您點睇!
明天會更好!努力! :-(


複式洋房

積分: 216


34#
發表於 06-10-6 14:33 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

睇咗好想大喊呀, 努力呀, 支持你! 好好活下去!


民房

積分: 17


35#
發表於 06-10-6 20:22 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

hi,
我好多謝大家的支持, 講真你們現在每一句說話都令我好感動!!!
今日我隻佬終於離開咗我, 佢臨走嘅時候, 我只係同佢講咗呢一番說話:
"在2個月前我還是一個好愛你嘅老婆, 但而家我心裡面的你已經係一個又冇錢又冇用嘅仆街!!"
我份離婚文件上佢係有bb嘅探視權, 但我同佢講:"我短期內唔會俾你見bb, 第一:因為我唔想見你, 第二:個bb唔係隻狗, 愛護動物協會叫人養狗都要三思要負責任啦, 你得閒就帯佢出嚟玩吓佢, 呢d我唔覺得係叫為bb負責任囖!!!反正bb未出世我就覺得佢冇daddy啦, 你可以做嘅只係供養bb到18歲, 反正你一向都只係覺得俾錢bb就叫負責任啦!!!你唔好再同我講你唔捨得個bb, 如果係,你就唔會在我7個月嘅時候同我講d咁嘅嘢啦, 個bb唔係隻狗呀, 唔係俾你見到件實物, 見佢得意就錫吓佢玩吓佢!!!(我都覺得好衰, 成日將bb用隻狗嚟比喻, 可能係因為我自己養狗啦!!)
但當我同佢講嘅時候我並冇好嬲, 我覺得我自己一早已經放低咗我隻佬,但我唔知我為咩而家又好唔開心, 可能我只係為bb傷心啩!!!
不過我都同自己講, 而家想喊即管喊, 喊3日便要停啦


複式洋房

積分: 419


36#
發表於 06-10-6 22:02 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

alisonhau
你好堅強吖 ........支持你


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


37#
發表於 06-10-7 00:25 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

努力面對前面的路吧!我們會為妳打氣....
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


洋房

積分: 252


38#
發表於 06-10-7 00:57 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

Dear alisonhau,

你真的很堅強呀! 祝福你有個新的開始, 盡快忘記那些傷痛的過去.

經一事, 長一智.

努力, 加油!!

lisa
曾經聽過一個老人家教如果去選終生伴侶, 佢地話好似買鞋, 要睇中個款後, 然後親自去試清楚, 舒服才買, 不要信別人的意見, 因為真正的用家係你. 同意嗎?


禁止訪問

積分: 4163


39#
發表於 06-10-7 20:57 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5817


40#
發表於 06-10-10 16:03 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

Please ask for support whenever you need.

We bk mothers will always support you!


:wink:
執著帶來痛苦、學習放下煩惱  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo