Re: 我要離婚啦
dear alisonhau
我有2個女兒, 一個11歲,一個9 歲, 四年前分別開的. 我好明白你的感受, 我想信這個男人只是一時被個女人迷惑. 我肯定佢在你和bb面前想起對不住個女人, 但又在佢面前覺得對你們內疚的, 所以才想打電話給她的.
其實, 我想知道你們一直以來的相處和溝通有沒有問題呢?
有bb前有沒有計劃好的? 可能是一時間心理準備不足而引起的. 他有否向你訴說認識這個女子的經過, 試下引佢講心底話. 我覺得男人很自私, 在唔同的階段, 對伴侶就有唔同的要求. 可能這個女人就是能給他新鮮的感覺, 例如激情. 又或是七年之癢所致.
如果是我, 就會在她跟那女子約會的時候, (我相信你是可以感應到). 就發送sms給他, 可能佢會唔聽你的電話, 寫著你身體不適, 或bb嘔吐得很利害之類. 記住要做弱者同時有耐性, 男人都喜歡保護女人的, 到時等個女人知難而退.
你隻佬可能想出來遊花園的, 盡量保持冷靜.
等你的好消息!!
lisa
曾經聽過一個老人家教如果去選終生伴侶, 佢地話好似買鞋, 要睇中個款後, 然後親自去試清楚, 舒服才買, 不要信別人的意見, 因為真正的用家係你. 同意嗎?