單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 17


1#
發表於 06-9-30 17:45 |只看該作者

我要離婚啦

hello,


禁止訪問

積分: 4163


2#
發表於 06-9-30 18:08 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 17


3#
發表於 06-9-30 18:20 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

好多謝你


子爵府

積分: 10073


4#
發表於 06-9-30 18:23 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

要唔要係你自己去決定…

只想問句…你覺得bb係你邊個?值唔值得為佢放棄自由?

不過無論選擇放手抑或撫養…記住…千萬不要後悔今日所作出之決定!


禁止訪問

積分: 4163


5#
發表於 06-9-30 18:27 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10073


6#
發表於 06-9-30 18:31 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

如果冇人幫你…無論你經濟上許唔許可,社會上都有好多資源幫到你

主要係…你有冇心 [quote]
alisonhau 寫道:
好多謝你


民房

積分: 17


7#
發表於 06-9-30 18:42 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

其實我一路都覺得bb我要番係好d, 起碼將bb大


禁止訪問

積分: 4163


8#
發表於 06-9-30 18:51 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 252


9#
發表於 06-10-1 11:21 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

Dear Alison,

我相信你現在個心好亂, 但我亦相信你隻佬可能係一時糊塗, 你都話你們已有七年感情, 不如就原諒佢一次. 你們現在已有了小孩, 要對佢負責任. 是你們帶他來這個世界的, 他實在很無辜.

唔好放棄, 為左小朋友, 告訴他可以原諒佢, 叫佢俾次機會大家, 從新開始.

你剛剛生完小朋友, 都要好好愛惜身體, 多點休息.

lisa
曾經聽過一個老人家教如果去選終生伴侶, 佢地話好似買鞋, 要睇中個款後, 然後親自去試清楚, 舒服才買, 不要信別人的意見, 因為真正的用家係你. 同意嗎?


民房

積分: 17


10#
發表於 06-10-1 19:04 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

Dear lisa,

好多謝你俾我的意見, 你有小朋友嗎???我現在真的好亂,我都有試過為


洋房

積分: 252


11#
發表於 06-10-1 23:13 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

dear alisonhau

我有2個女兒, 一個11歲,一個9 歲, 四年前分別開的. 我好明白你的感受, 我想信這個男人只是一時被個女人迷惑. 我肯定佢在你和bb面前想起對不住個女人, 但又在佢面前覺得對你們內疚的, 所以才想打電話給她的.

其實, 我想知道你們一直以來的相處和溝通有沒有問題呢?
有bb前有沒有計劃好的? 可能是一時間心理準備不足而引起的. 他有否向你訴說認識這個女子的經過, 試下引佢講心底話. 我覺得男人很自私, 在唔同的階段, 對伴侶就有唔同的要求. 可能這個女人就是能給他新鮮的感覺, 例如激情. 又或是七年之癢所致.

如果是我, 就會在她跟那女子約會的時候, (我相信你是可以感應到). 就發送sms給他, 可能佢會唔聽你的電話, 寫著你身體不適, 或bb嘔吐得很利害之類. 記住要做弱者同時有耐性, 男人都喜歡保護女人的, 到時等個女人知難而退.

你隻佬可能想出來遊花園的, 盡量保持冷靜.

等你的好消息!!

lisa
曾經聽過一個老人家教如果去選終生伴侶, 佢地話好似買鞋, 要睇中個款後, 然後親自去試清楚, 舒服才買, 不要信別人的意見, 因為真正的用家係你. 同意嗎?


禁止訪問

積分: 4163


12#
發表於 06-10-2 00:29 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4163


13#
發表於 06-10-2 01:00 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 17


14#
發表於 06-10-3 16:07 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

我今日終於上


侯爵府

積分: 21368


15#
發表於 06-10-3 16:15 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

唔好心灰意冷啦 今次的離婚可能對你係一種解脫咧
[quote]
alisonhau 寫道:
我今日終於上


禁止訪問

積分: 4163


16#
發表於 06-10-3 16:21 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4163


17#
發表於 06-10-3 16:23 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21368


18#
發表於 06-10-3 16:33 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

我够係解唔到囉 整整分開左7年都唔肯簽字
[quote]
螞蟻人 寫道:

真係一種解脫啊,我想解脫都解唔得,好想佢 C啊... :-( :-(


[quote]


禁止訪問

積分: 4163


19#
發表於 06-10-3 16:43 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21368


20#
發表於 06-10-3 16:50 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

已經交俾律師去搞啦 我又唔急哦 一張紙咋~~~自己的心態已經唔在乎黎張野啦
螞蟻人 寫道:
哇,唔係麻, 分開 7 年 你C6都唔願簽字,博甚麼呀???你可以單方面申請離婚啊,點解拖甘耐?


[quote]
CW-KK 寫道:
我够係解唔到囉 整整分開左7年都唔肯簽字
[quote]


[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo