自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 33669


21#
發表於 13-5-26 19:15 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

診金呢?


子爵府

積分: 12105

2011至尊種植勳章


22#
發表於 13-5-26 19:20 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

樓主係唔係尿道炎?如果唔食葯會越來越痛和疴血架喎醫好咗再繼續努力吧。如無記錯行房太密都會導致呢個病,要留意。




翡翠宮

積分: 78964


23#
發表於 13-5-26 19:36 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

其實呢,唔好介意我咁講,1:照顧好自己身體先諗生bb你問10個媽10個都會答你寧願自己病好過bb病,除咗心痛大人仲辛苦!2:行房頻密但雙方都做好清潔、日常多飲水多v v,其實唔會有尿道炎。而且亦有孕婦可服食嘅抗生素可選擇。不如現象起做定功課,搜集甚至幫趁定專為孕婦服務嘅醫生診所,一來佢哋嘅設施同藥物會較適合,即使你並未真正有孕。二來由某婦產科醫生逐漸認識你身體狀況、過往病歷等,到你有孕時有咩頭暈身慶醫生更快幫到你。可能診金方面會貴少少,但我覺得值得。平日多飲水、多食紅莓、晤好忍尿、唔好焗住下面、保持清潔就得喇!祝你早日成功!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-5-26 19:50 |只看該作者

引用:Quote:小瑩與小熊+發表於+13-5-26+15:09+係

原帖由 shirleyauhc 於 13-05-26 發表
上去天一個web到complaint,註明俾老闆鄒重基啦
冇錯 鄒醫生一定唔係咁對病人講嘢 佢好溫文 你試下去投訴果位醫生 應該會處理

點評

shirleyauhc  係..  發表於 13-5-26 22:09


大宅

積分: 3231

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 13-5-26 20:07 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

可以暗示我知個醫生叫咩名嗎? 因我之前都去呢間診所睇醫生,又係比個醫生串爆〜 後尾仲斷錯症〜 激到我發誓以後都唔去睇佢〜唔知係咪同一個醫生? 如果係就真係要投訴佢〜




禁止訪問

積分: 4287


26#
發表於 13-5-26 20:09 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40237


27#
發表於 13-5-26 20:16 |只看該作者

引用:今朝覺得急急地但無痛,所以飲多幾杯水試下,

原帖由 小瑩與小熊 於 13-05-26 發表
本帖最後由 小瑩與小熊 於 13-5-26 15:06 編輯

今朝覺得急急地但無痛,所以飲多幾杯水試下,有冇好轉
係咪附近有間元戲壽司架


伯爵府

積分: 18387


28#
發表於 13-5-26 20:21 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

不知所謂
我個婦科都叫我記得要同醫生講除時會有bb... 要通知醫生,唔好食太勁的藥。




子爵府

積分: 14684

好媽媽勳章 畀面勳章


29#
發表於 13-5-26 21:53 |只看該作者
nicoleric 發表於 13-5-26 20:07
可以暗示我知個醫生叫咩名嗎? 因我之前都去呢間診所睇醫生,又係比個醫生串爆〜 後尾仲斷錯症〜 激到我發 ...

剛搵左舊同事,個醫生係黃冶東,我都睇過2次,勁憎佢...
[size=medium]穎慧賢淑是伊人,怡悅自樂最歡欣


翡翠宮

積分: 77074


30#
發表於 13-5-26 22:00 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

尿道炎,我之前又係咁好辛苦。你食果隻藥時all 尿時會橙色,最好用埋護墊,否則你d underwear 全部吾駛要。係要食消炎抗生素,最多呢個星期吾好行埋。等待身體好返再計劃有bb 呢,一星期之嘛!




大宅

積分: 3231

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-5-26 22:37 |只看該作者

引用:Quote:nicoleric+發表於+13-5-26+20:07+可

原帖由 shirleyauhc 於 13-05-26 發表
剛搵左舊同事,個醫生係黃冶東,我都睇過2次,勁憎佢...
冇錯〜 就係佢〜 呢個醫生真係好有問題〜 我之前因為個鼻好痕又不停流鼻水〜 攪到頭又痛又冇精神〜 跟住我去睇佢夜診,我同佢講左以上病狀,話好辛苦〜 佢完全冇檢查過我,就好串話,你都係普通感冒啫,個個都係咁架喇,咁因為我平時都經常感冒,但我個次好肯定個種感覺唔似感冒,似係鼻敏感/鼻炎多d~ 我就同佢講,我覺得唔似感冒喎,我覺得似係鼻發炎咁〜 跟住佢就勁串話,咁不如你話我知感冒係點架喇,我即時冇野講,因為我知事實上感冒既病狀同我所講既一樣〜 之後,佢個樣同語氣超級乞人憎咁話,你唔好以為自己識少少就扮醫生咁〜 依家我先係醫生呀〜 醫生要讀好多書先出得嚟醫人架〜 如果唔係個個都做得醫生喇〜 你洗咩嚟搵我睇病啫! 頂!(請原諒我既粗俗,但呢個係我真心反應 ) 我真係超唔舒服,加上我又真係唔肯定係咪真係感冒自己唔知,而附近診所又關哂門,如果唔係我真係拍枱走人,佢呢番說話好有侮辱成份,直情係睇唔起人!到我食哂佢比我既藥,但我都完全覺得冇好轉過,仲感覺嚴重左〜 之後我再去我睇開既醫生睇,佢一聽完我既病狀同檢查完後,就即刻診斷我係鼻炎,我食左兩次藥就好返好多!所以呢個冇醫術,冇醫德又冇品德既庸醫我發誓以後點都唔會再去睇佢!我勸各位真係好病既jm,非必要都唔好搵佢睇醫生!否則分分鐘仲病多兩錢重〜




水晶宮

積分: 71506

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 13-5-27 01:19 |只看該作者


男爵府

積分: 6682


33#
發表於 13-5-27 08:14 |只看該作者

引用:回覆+lau+的帖子多謝你試左兩年幾都未得自

原帖由 小瑩與小熊 於 13-05-26 發表
回覆 lau 的帖子

多謝你
你有無睇中醫調理?同埋吳好飲凍野!


公爵府

積分: 28240


34#
發表於 13-5-27 08:21 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

見慣哂


侯爵府

積分: 24263


35#
發表於 13-5-27 08:22 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

我果時都係咁、所以同醫生講明有機會懷孕、佢同我驗孕係無、但佢都開左懷孕可以食同有效既藥俾我、之後幾天我就驗到有左、所以絕不能掉以輕心、我果個仲係公立醫生、咁忙仍然用心、你果個醫生真係唔要得,要俾多d人知佢醫德惡劣!


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


36#
發表於 13-5-27 08:23 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

雖然我唔識醫學,但都建議醫好左先,萬一你有左,但仲未醫好尿道炎,到時可能害左胎,到時你仲傷心。


大宅

積分: 3174


37#
發表於 13-5-27 08:44 |只看該作者
想當年我仔仲係BB, 初為人母既我, 緊張就一定, 第一次有醫生開抗生素佢食, 我只係問一句, "BB咁細就食抗生素會唔會唔係咁好", 我語氣態度一啲都唔"串", 純綷希望專業人士能解答我憂慮, 點知佢一面厭棄望都唔望我話"咁你掉咗佢囉", 自此次我無再睇佢。
我同一個問題問另一個醫生, 另一個醫生答案係"呀仔發炎, 食咗抗生素會好得快啲, 胃口好啲食得好啲病都好得快啲, 抗生素會有抗藥性一般都只係講長期病患要長期食抗生素先會發生, 我哋一年都未必食一次唔會有事", 而個醫生我睇咗十年, 睇到而家。
叫我掉咗啲藥個醫生03年沙士中咗招, 之後幾年診所都拍烏蠅。


大宅

積分: 2785


38#
發表於 13-5-27 08:55 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

唔明佢講乜,做乜做用大佬細佬


男爵府

積分: 6716


39#
發表於 13-5-27 08:56 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

天一我以前未試過睇醫生係會好的


男爵府

積分: 7001

醒目開學勳章 畀面勳章


40#
發表於 13-5-27 09:01 |只看該作者

引用:+本帖最後由+小瑩與小熊+於+13-5-26+15:06+

原帖由 小瑩與小熊 於 13-05-26 發表
本帖最後由 小瑩與小熊 於 13-5-26 15:06 編輯

今朝覺得急急地但無痛,所以飲多幾杯水試下,有冇好轉
反而覺得,係咪你偏激有啲太緊張呢?
第一,你其實因為想有BB,同你C6行埋得太密,係尿道/膀胱炎其中一個好大的原因。而醫治嘅方法除咗消炎外,仲要你同先生都唔可以行埋等你好番。
食藥唔會影響你本身生BB機會,我係醫生,聽到你咁講都因為你嘅無自身常識答到劬!
佢言語上係串,下次咪唔睇佢囉!
但樓主你都多啲睇下身體,健康方面嘅知識,真係有小朋友,你仲要照顧佢健康各樣㗎!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo