自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6445


1#
發表於 13-5-26 15:03 |只看該作者
本帖最後由 小瑩與小熊 於 13-5-26 15:06 編輯

今朝覺得急急地但無痛,所以飲多幾杯水試下,有冇好轉
直至1230,覺得吾係幾妥,開始有點痛
就拿拿聲搵醫生,因為今日是禮拜日,平時睇開的,都休息
可以用醫療咭睇果個1430先有得睇,登記完再等下都可能三點幾
咁算喇,拿拿聲睇其他醫生喇
轉睇醫務中心,對上一次睇都年幾兩年,果次又係搵吾到醫生先焗睇佢,但過程都很順利
入到醫生房,同佢講,小便時痛都好急好急
佢話開特效藥和抗生素比我
因為我計劃緊有bb,行房次數都較密
我當然要同醫生講,如果食左今次既藥,會吾會無左懷孕機會
佢就開始潤我
今日你(我)係大佬,我(醫生)係細佬
今日細佬就要聽大佬講野,係今日者
大佬吾想食特效藥,抗生素
咁你想我開咩藥比你
o係書裡邊學返黎,我係要開呢種藥
我咪話,我只係想話你知我呢個情況
我擔心會又少左一次機會懷孕
我話我而家出得去未
用文字打出黎好似無咁寸,但當時佢真的很寸爆
有d說話已經忘記左
旺角天x醫務所
做醫生吾係盡量令病人吾好太擔心,反而令病人咁火
我藥都無拎就走左,諗住去圖書館坐到1430先睇另一個
點知有其他診所有得睇,果個醫生,態度好好多



點評

shirleyauhc  個衰醫生係王/黃冶東呀.  發表於 13-5-26 21:54


別墅

積分: 578


2#
發表於 13-5-26 15:04 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

下~~~ 咁串?個醫生咩年紀?


公爵府

積分: 27823


3#
發表於 13-5-26 15:06 |只看該作者
有冇搞錯!


子爵府

積分: 11754


4#
發表於 13-5-26 15:06 |只看該作者
e好,慢慢再來過,唔好太心急,欲速則不達…


男爵府

積分: 6445


5#
發表於 13-5-26 15:07 |只看該作者
回覆 CarCar11111 的帖子

後生仔
著灰色西裝西褲,jel很哂個頭


男爵府

積分: 6445


6#
發表於 13-5-26 15:08 |只看該作者
回覆 lau 的帖子

多謝你
試左兩年幾都未得
自然會擔心
所以每次睇醫生,我都要講同樣說話
就係 "會吾會減低懷孕機會"


男爵府

積分: 6445


7#
發表於 13-5-26 15:09 |只看該作者
係名醫我都忍你
最弊吾係囉


男爵府

積分: 5246


8#
發表於 13-5-26 15:09 |只看該作者
回覆 小瑩與小熊 的帖子

CRAZY!第一城的馮宜亮都係咁串!
D西醫好衰格,成日嚇人,要食抗生素,其實佢地在濫用緊,因為唔知用乜野藥!
不知所謂,最憎西醫!


禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 13-5-26 15:09 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 13-5-26 15:10 |只看該作者
先調理好身體,再想懷孕的事了...
樓主加油


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


11#
發表於 13-5-26 15:14 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

你尿道炎?唔食特效藥點會好?你經期未到,神仙都唔知你有b定無b


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


12#
發表於 13-5-26 15:23 |只看該作者

引用:係名醫我都忍你最弊吾係囉

原帖由 小瑩與小熊 於 13-05-26 發表
係名醫我都忍你
最弊吾係囉
好奇一問,你冇拎藥,咁要唔要俾$?




男爵府

積分: 6445


13#
發表於 13-5-26 15:31 |只看該作者

回覆:701003 的帖子

我只係想知有冇其他方法者
一定要食,我冇問題架喎
問題係佢態度需吾需要咁先
有必要嗎




男爵府

積分: 9752


14#
發表於 13-5-26 15:35 |只看該作者

回覆:小瑩與小熊 的帖子

你要放鬆D,有唔舒服就要睇醫生,錯過一次機會咪由得去囉




子爵府

積分: 11763


15#
發表於 13-5-26 15:36 |只看該作者
有d e 生真好鬼寸。


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-5-26 15:43 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

痴Q線,問清楚點有乜唔啱, 自己識医就唔洗比錢睇佢啦....


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


17#
發表於 13-5-26 15:46 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

咩大佬細佬,九唔答八




子爵府

積分: 10181


18#
發表於 13-5-26 15:48 |只看該作者
而家d年青醫生好早就離開院,出黎掛單醫務所,怕醫院辛苦或者醫院放棄佢,我試過直問佢幾多歲


子爵府

積分: 12587


19#
發表於 13-5-26 16:24 |只看該作者

回覆:從未試過睇醫生睇到咁慶咁火 (怒)

本帖最後由 龍蝦 於 13-5-26 16:27 編輯

唔好慶,以後black list依間。希望你快啲成功

我都試過兩次睇醫生唔多高興,一次睇陰道炎,醫生四五十歲唔後生,我話自己陰道炎之後,佢表示只能夠開藥,唔會要我除褲檢查,我好無奈,心諗只想你開藥俾我,無諗過要佢睇我下面

之後仲搞笑到問返我轉頭,問我想佢點做?
我無奈地話「咪開塞藥嗰啲咯」mouth:mouth:" />

跟住我順便想要查濕疹地方既藥膏(我睇開既醫生會開俾我),點知個醫生唔耐煩咁叫我唔好搞咁多野,專注搞好陰道炎先

心諗陰道炎塞藥同濕疹藥膏兩回事黎架囉




子爵府

積分: 14684

好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 13-5-26 19:13 |只看該作者
小瑩與小熊 發表於 13-5-26 15:09
係名醫我都忍你
最弊吾係囉
上去天一個web到complaint,註明俾老闆鄒重基啦

[size=medium]穎慧賢淑是伊人,怡悅自樂最歡欣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo