婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1442


21#
發表於 13-6-12 10:06 |只看該作者
有大食大
i used to pay as well


男爵府

積分: 7514


22#
發表於 13-6-12 11:07 |只看該作者

引用:我C6個大哥大嫂都係咁架!!!有次大哥叫飲

原帖由 Zoezone 於 13-06-11 發表
我C6個大哥大嫂都係咁架!!!
有次大哥叫飲茶,因為佢外父外母黎,
個個到齊飲茶啦,大哥全程針茶只針比自 ...
係精乜邊咋卦!!我叔仔又係老馮,同C6一家食親飯都唔俾錢


大宅

積分: 2944


23#
發表於 13-6-12 11:19 |只看該作者
咁 xx 都有! 俾我一定出聲鬧! 因為我係出名惡家嫂! 哈哈哈!


複式洋房

積分: 382


24#
發表於 13-6-24 15:27 |只看該作者
h


大宅

積分: 4096


25#
發表於 13-6-24 16:23 |只看該作者
helenj 發表於 13-6-11 15:07
極品叔仔和弟婦次次出來飲茶都唔埋單,成日叫我同c6埋單睇見2隻菠蘿雞就火滾! ...
一模一樣最cheap 係連同兩老食餐飯都要繞埋雙手等兩老請
兩條友有份工, 兩老退左休

痴飲痴食都算, 連日用品都順手牽羊


伯爵府

積分: 18300


26#
發表於 13-6-24 20:23 |只看該作者

引用:Quote:helenj+發表於+13-6-11+15:07+極品叔

原帖由 rebeccalo 於 13-06-11 發表
你都好D , 我叔仔同老婆重過份 , 我 ,
叔仔係大陸住 ,有個b6老婆 , 生左個仔 , 我叔仔成曰話做生 ...
分分鐘攞埋尼貼叔仔!


禁止訪問

積分: 245


27#
發表於 13-6-25 22:39 |只看該作者

回覆:極品叔仔和弟婦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 433


28#
發表於 13-6-26 14:14 |只看該作者

回覆:極品叔仔和弟婦

我有個衰叔仔又有個衰姑奶兩個都問我c6摞錢又無比家用,姑奶仲擺個女返哩養但無比家用叔仔做親生意都蚀唔知問我c6摞左幾多錢,有時真係好想我奶奶無生過佢地


禁止訪問

積分: 3155


29#
發表於 13-6-26 15:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


30#
發表於 13-6-26 16:02 |只看該作者
我家叔仔姑仔都係咁~

所以決定左 唔再同佢地一起同6299吃飯 ! 要既就分開吃


大宅

積分: 4036


31#
發表於 15-12-13 16:43 |只看該作者
350 克,美孚交收
myphoto.jpg




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo