論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2495


21#
發表於 13-6-21 09:05 |只看該作者
@@


珍珠宮

積分: 35738


22#
發表於 13-6-22 00:45 |只看該作者

引用:我啲衫係姐姐摺完我自己擺落衣櫃/櫃桶,咁

原帖由 ChuChu0808 於 13-06-20 發表
我啲衫係姐姐摺完我自己擺落衣櫃/櫃桶,咁樣會嘔少一樣血
me 2, 而且佢知走唔甩加即刻會俾人話,唔敢亂來,情況改善左

無腦野,我件試過叫佢揾條晾衫繩出來俾我地去旅行用,describe 埋俾佢知 it's a rope with clips on it, 跟住我去左湊仔未得手 check. 到我老公放工返來發晒老皮,話做乜拆左佢衣櫃 2 條 spare 長鐵通(地拖棍長度) 出來。我拎去問佢叫佢諗下呢 2 條野我可以點樣 pack 落個手提喼度(個喼佢剛抹完). 話佢腦入面有草都俾多佢!


大宅

積分: 3620

BK Milk勳章


23#
發表於 13-6-22 01:32 |只看該作者
回覆 tys 的帖子

其實佢地是冇腦!你老公同我老公講法一樣!激死!


大宅

積分: 4803

陪月勳章


24#
發表於 13-6-22 06:20 |只看該作者

回覆:zitzai 的帖子

日日笑料





大宅

積分: 1659


25#
發表於 13-6-22 09:03 |只看該作者

回覆:HappyDay2008 的帖子

反轉黎摺,我初結婚同奶奶住我都唔明點解我奶奶將所有衫唔反翻好黎摺,攪到我每星期日都要摺過晒d衫,原來d仔都冇反映過:;pppp:


男爵府

積分: 8862


26#
發表於 13-6-22 09:52 |只看該作者

回覆:eva930 的帖子

我果件都係唔理乾同濕都照收:;pppp:之後我決定罰佢咩衫都要盪,寧願比多d電費, 唔想每日檢查全家既衫干哂未


大宅

積分: 1632


27#
發表於 13-6-22 09:57 |只看該作者

引用:原來最爆係我個個,+干濕都照收,+D衫摺好哂

原帖由 eva930 於 13-06-21 發表
原來最爆係我個個, 干濕都照收, D衫摺好哂放係我床尾等我返來執, 我想問佢你以前都係金打工架, 因我沒衣櫃 ...
基本上對賓已經全無信心上個走咗都6個月……仲收緊財仔信、電話……甚至律師信都收埋,擺明來運吉借一大筆財仔就諗住走人。

哩個仲衰6個月一次都未同過我對囝、囡沖涼,每朝早我趕返工的底下要極速同佢哋擦牙、洗面、梳頭、冲奶……太后就棟係度,企下哩邊、企嗰邊,唔識幫手(只會講they dunt want me ar)又唔會轉膊幫手執床,總知企係度……話過佢n次只係yes mum。

摺衫開初間直O咀,就咁對摺2吓,教咗幾次先叫正常d…不過都非常唔整齊件大、件細都算……放床尾等我擺ok無問題,但每次執完轉頭又擺底2件,真係顶。。

乾濕男女全部唔識分話隻手感覺唔到…


大宅

積分: 1632


28#
發表於 13-6-22 10:10 |只看該作者

回覆:個腦生草架

無heart 又hea

煮餸又唔識(只識講not same same in singapore)教都教咗咁耐、放棄。(佢企係度睇的態度奇差,一隻放係枱度,隻腳就喬住,好似佢係mum睇住我做嘢)

掃地/拖地見佢廳做完走咗入廚房,以為finish點知轉頭又走入房再做……

So我真係放棄…… I'll quit and come back to do C9.


大宅

積分: 1632


29#
發表於 13-6-22 10:23 |只看該作者

回覆:個腦生草架

剛摺好的衫……
1371867907372.jpg


男爵府

積分: 8845


30#
發表於 13-6-22 10:56 |只看該作者

引用:無heart+又hea煮餸又唔識(只識講not+same+s

原帖由 Miranda05 於 13-06-22 發表
無heart 又hea

煮餸又唔識(只識講not same same in singapore)教都教咗咁耐、放棄。(佢企係度睇的態度奇差 ...
你嗰件真係好唔掂喎。 雖然唔駁咀,但擺明 hea 到完約。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo