夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   5


複式洋房

積分: 445


21#
發表於 13-7-25 16:45 |只看該作者

回覆:destinyku 的帖子

勁!


複式洋房

積分: 153


22#
發表於 13-7-25 17:20 |只看該作者
平均2星期1次, 有時M黎前冇mood


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 13-7-25 17:22 |只看該作者
閃兒 發表於 13-7-24 17:49
拍咗拖 5 年,今年年頭結婚,一個月一次

我哋 28-29 歲咋

都算新婚....一個月一次咁少?


伯爵府

積分: 15357


24#
發表於 13-7-25 17:34 |只看該作者

引用:拍拖時一日三次,結左婚一星期四次,有左BB

原帖由 destinyku 於 13-07-21 發表
拍拖時一日三次,結左婚一星期四次,有左BB都一星期三四次
一日三次???你同你C6好厲害!





侯爵府

積分: 21832

BK Milk勳章


25#
發表於 13-7-25 17:46 |只看該作者
vainoo9900 發表於 13-7-21 16:34
我c6都係30歲 ml愈來愈小 唔知佢會否叫G
我同老公結婚24年,一星期2次,太累就1次.期實男人如果去叫G,未必一定會愈來愈小,可能累或心理因素都會影響


大宅

積分: 1026


26#
發表於 13-7-25 18:44 |只看該作者

回覆:misham 的帖子

Bb??




男爵府

積分: 9979


27#
發表於 13-7-25 21:20 |只看該作者
我地結婚11年有時連續兩日都有
有時又隔2至3日
最耐都只是隔一星期
平均一星期3至4次


複式洋房

積分: 235


28#
發表於 13-7-26 02:13 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

嘩 咁其實一星期一次味好小


禁止訪問

積分: 2578


29#
發表於 13-7-26 18:54 |只看該作者

引用:Quote:閃兒+發表於+13-7-24+17:49+拍咗拖+5

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3121


30#
發表於 13-7-27 23:25 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

基本上返工都比較累,所以結婚2年來都係一星期一次左右。




大宅

積分: 2944


31#
發表於 13-7-28 01:19 |只看該作者
misham 發表於 13-7-23 00:09
一向都係一星期一次,不過而家成7個月冇掂過我啦,因為有左第三者

...

me2 me2, 都4個月冇LU, 應該話係唔敢掂~


複式洋房

積分: 241


32#
發表於 13-7-28 01:24 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

拍拖時一week起碼1次,
婚後一個月先1次,
有左五個月後完全無了


大宅

積分: 4328

畀面勳章


33#
發表於 13-7-28 03:01 |只看該作者

引用:Quote:misham+發表於+13-7-23+00:09+一向都

原帖由 stephbb 於 13-07-28 發表
me2 me2, 都4個月冇LU, 應該話係唔敢掂~
恭喜晒呀!!


大宅

積分: 4776


34#
發表於 13-7-28 05:42 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

我同c61星期只少有2次,多嘅時候1星期3~4次
雖然已有2個小朋友,但我哋覺得平時大家都忙,已經少咗溝通同私人空間,所以好多時都係用依樣嘢溝通,前奏用嚟傾計

點評

sitterivy    發表於 13-10-8 23:13
mini1204  
good, so sweet!  發表於 13-8-6 13:01
幸福謝師奶    發表於 13-7-29 10:18


複式洋房

積分: 108


35#
發表於 13-7-28 21:31 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

Me too




禁止訪問

積分: 2369


36#
發表於 13-7-28 23:48 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 227


37#
發表於 13-7-29 00:06 |只看該作者

回覆:無奈僱主 的帖子

勁呀!


複式洋房

積分: 191


38#
發表於 13-7-30 01:12 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

結婚四年一星期做五六次左右,有左大女就一星期三次,臨生前一日都做。。而家陀緊細仔下個月生都係一星期三,四次。。。不過呢幾日入左醫院又係自己一個人住哂成間房,次次黎探我都用手搞我下面,不過我係床上用被蓋住姑娘,醫生唔知!!!

點評

eeyorepigpig  你都好大食下喎..........  發表於 13-11-12 16:51
areekong    發表於 13-9-15 10:30
LamSiuLoBo  真係輸俾你!  發表於 13-7-30 03:10


大宅

積分: 1003

BK Milk勳章


39#
發表於 13-7-30 03:11 |只看該作者
回覆 無奈僱主 的帖子

賀爾蒙會影響想要多啲嘅咩?


洋房

積分: 78


40#
發表於 13-7-30 12:46 |只看該作者
一個月3-4次

結婚3年有2小朋友

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo