自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


子爵府

積分: 11994


21#
發表於 13-8-16 14:24 |只看該作者

回覆:做人難

我有時都咁諗,做人好煩,老公唔生性,但2個小朋友仲細,我要死頂,問題一籮籮,好煩 ,除左2個仔,冇乜嘢值得我去留戀




子爵府

積分: 11994


22#
發表於 13-8-16 14:25 |只看該作者

回覆:做人難

你咁靚女,一定可找個更好的




伯爵府

積分: 15699


23#
發表於 13-8-16 14:27 |只看該作者
katieng116 發表於 13-8-16 13:31
其實做人真係好倦
到底我嘅人生幾時先會完結
做人難; 做左鬼想做番人更難! 向好方面想想吧...


侯爵府

積分: 21308


24#
發表於 13-8-16 14:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yh114+於+13-08-16+發表儍瓜

原帖由 katieng116 於 13-08-16 發表
其實。。。我到而家仲係好唔慣。。雖然有朋友係身邊,但,都還覺得自己好孤獨

好想有個胸膛俾我大喊
大胸膛不如大枕頭,努力努力啦



伯爵府

積分: 15699


25#
發表於 13-8-16 14:32 |只看該作者
katieng116 發表於 13-8-16 13:53
還有。我好想尋回自信心,
但。。我真的不知怎樣尋回
每天見到自己,都覺得自己好失敗
人生總有高潮低潮, 一時唔順境唔緊要, 勇敢D接受、面對嘅逆境。 信心唔係一日就可以搵番, 比D時間自己!


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 13-8-16 14:34 |只看該作者
我唔會抱住咁既心情生活! 樓主,你就記住呢句!


大宅

積分: 4485


27#
發表於 13-8-16 14:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yh114+於+13-08-16+發表儍瓜

原帖由 katieng116 於 13-08-16 發表
其實。。。我到而家仲係好唔慣。。雖然有朋友係身邊,但,都還覺得自己好孤獨

好想有個胸膛俾我大喊
要爲自己而活,身邊人當過客OK


珍珠宮

積分: 48772

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-8-16 14:36 |只看該作者
做人難, 係一定架啦,
但無錢的人有難處, 有錢的人一樣有難處, 並不是單獨一人
日子難過又要過, 快樂都係咁過, 點解唔對自己好d快樂一點過?
總能在生活中找到一點甜的, 只要你愿意
加油!


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 13-8-16 14:36 |只看該作者

回覆:做人難

凡人煩人嘛


子爵府

積分: 11418


30#
發表於 13-8-16 14:38 |只看該作者

引用:我唔會抱住咁既心情生活!++樓主,你就記住

原帖由 柏架山莊 於 13-08-16 發表
我唔會抱住咁既心情生活! 樓主,你就記住呢句!
係嘅係嘅




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


31#
發表於 13-8-16 14:48 |只看該作者
katieng116 發表於 13-8-16 14:38
係嘅係嘅

你唔介意我咁講就好,加油!


水晶宮

積分: 52901


32#
發表於 13-8-16 15:00 |只看該作者

回覆:katieng116 的帖子

祝你有個好開始


子爵府

積分: 11418


33#
發表於 13-8-16 15:02 |只看該作者

引用:Quote:katieng116+發表於+13-8-16+14:38+係

原帖由 柏架山莊 於 13-08-16 發表
你唔介意我咁講就好,加油!
傻豬黎嘅,我開心都黎唔切啦。我係個鐘意聽真話同接受人意見嘅人
因為我深信,人地肯去話/教你。只係想你變得更好




伯爵府

積分: 19188


34#
發表於 13-8-16 15:08 |只看該作者

回覆:做人難

add oill




伯爵府

積分: 18048


35#
發表於 13-8-16 15:09 |只看該作者

回覆:做人難

咩事咁灰呀?個個人都有壓力,睇你點面對唓




翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


36#
發表於 13-8-16 15:10 |只看該作者

回覆:做人難

做人真係幾倦架,又要食好野,又要同囡囡玩,又要去shopping,又要追電視劇,仲要得閒去下旅行,多多時間都唔夠用。樓主,往好果方面去諗啦,人都會開心好多架


公爵府

積分: 26065

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


37#
發表於 13-8-16 15:16 |只看該作者

回覆:做人難

諗嘢唔好咁負面,一生怱怱好快過

C'est La Vie


子爵府

積分: 12826


38#
發表於 13-8-16 15:27 |只看該作者
樓主加油呀,開心同唔開都要過,咁不如選擇開心地過吧!!!


侯爵府

積分: 20348


39#
發表於 13-8-16 15:30 |只看該作者
miffy 發表於 13-8-16 13:52
我有時諗, 做人只係好努力咁生存落去

見步行步, 不能坐以待斃

我都係呀, 在我D fd中我係最窮果個, 所以我都好少出去應酬, 就算人哋出雞你出士油都死啦


禁止訪問

積分: 30006


40#
發表於 13-8-16 16:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo