夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9521

醒目開學勳章 畀面勳章


21#
發表於 06-12-11 11:06 |只看該作者

Re: 愛~~~有限期

wah!!! 唔係掛!!! 咁你諗住點做呀???
你一定要做返 d 野先得呀, 如果唔係會上頭條呀!!!

壹@壹 寫道:
我同老公結婚6年,4年前我哋感情仲好好.但4年後生咗bb開始大家就好多磨擦.經常為bb而唉交.試過好幾次佢仲打爛晒bb床同bb車.全屋嘢都打爛晒.更離譜就係bb兩個月大時.我同佢因為bb喊佢發火.我為咗bb同佢嘈得好利害.佢一手扯住bb心口件衫來威脅我話要掉死bb掉佢落街.佢好似失咗理智咁.最近,我好心叫佢返屋企打機.佢就好似顛咗咁,話我叫佢打機.就係因為咁我哋又再嘈得好利害.,因為每次唉交佢都好似顛咗一.反應好大.所以bb每次都會比佢嚇親.就係因為咁我好嬲我當時中佢快d去死.佢就玩自殺要跳樓.我對佢愈來愈反感.我覺得佢係一個精神病患者.有燥狂病.我現在好似有 個計時炸蛋係身邊
http://jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0047102.gif


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


22#
發表於 06-12-11 12:57 |只看該作者

Re: 愛~~~有限期

你個名同老公咁似我個fd嘅
壹@壹 寫道:
我同老公結婚6年,4年前我哋感情仲好好.但4年後生咗bb開始大家就好多磨擦.經常為bb而唉交.試過好幾次佢仲打爛晒bb床同bb車.全屋嘢都打爛晒.更離譜就係bb兩個月大時.我同佢因為bb喊佢發火.我為咗bb同佢嘈得好利害.佢一手扯住bb心口件衫來威脅我話要掉死bb掉佢落街.佢好似失咗理智咁.最近,我好心叫佢返屋企打機.佢就好似顛咗咁,話我叫佢打機.就係因為咁我哋又再嘈得好利害.,因為每次唉交佢都好似顛咗一.反應好大.所以bb每次都會比佢嚇親.就係因為咁我好嬲我當時中佢快d去死.佢就玩自殺要跳樓.我對佢愈來愈反感.我覺得佢係一個精神病患者.有燥狂病.我現在好似有 個計時炸蛋係身邊


珍珠宮

積分: 39982

馬年勳章


23#
發表於 06-12-11 13:22 |只看該作者

Re: 愛~~~有限期

既然大家係冇第三者既,不如試吓揾社工幫吓手, 佢地好似有個婚姻輔導組架, 睇吓幫唔幫到啦, 話晒能夠成為夫婦係一種緣份, 我都知道冰封三尺非一日之寒, 如可以既話盡快修補裂痕對個家始終都係好多既! 試吓啦!
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


伯爵府

積分: 15067


24#
發表於 06-12-11 13:46 |只看該作者

Re: 愛~~~有限期

WinChi 寫道:
唯有愛自己, 愛小朋友, 愛錢紙




男爵府

積分: 5969


25#
發表於 06-12-11 17:32 |只看該作者

Re: 愛~~~有限期

君瑤媽 寫道:
我都結了婚10年, 我覺得如果當中係有問題發生(不論心理生理)都要唔好怕老土, 坦白地傾清楚先至最緊要, 你唔聲佢唔又聲, 問題的結就愈來愈緊解不開了!
但係好多時得我出聲,佢又唔聲都係無用架

                            知足常樂     平凡是福 


禁止訪問

積分: 12239


26#
發表於 06-12-11 17:39 |只看該作者

Re: 愛~~~有限期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15067


27#
發表於 06-12-11 18:42 |只看該作者

Re: 愛~~~有限期

LeeAnn'sMum

你個女又靚又得人中意啊!

(離題佐tim,but都忍唔住要講)


民房

積分: 45


28#
發表於 06-12-11 19:02 |只看該作者

Re: 愛~~~有限期

一段成熟的感情 絕不會是今天很愛 明天卻不那麼的愛

      一個真心愛妳的人 絕不會忍心看妳一再地傷心落淚

      一個懂得疼妳的人 絕不會為些些讓他不愉快的事 而選擇放棄

      一個會將妳放心上的人 絕不會不重視自己說過的總總承諾

      一個會在乎妳的人 絕不會無所謂妳的需求與對妳疼愛

      一個只愛自己的人 絕不會有資格擁有妳的愛

      一個不成熟的人 絕不會讓妳在愛情中得到太多的快樂



許多人總會怨上天 無法給自己一個好的伴侶 

卻總在不快樂的感情中 一天過著一天

等待著對方會為自己改變 一再的期待也一再的失望 直到絕望

何不在當時 發覺對象不對時 就應當早早做出決定 讓不對的人離開 

讓對的人有機會來愛你呢 

當然 剛開始相處時 確實 需要些了解與磨合 但是 當相處一段時間後 

彼此知道了些對方有哪些不得碰觸的點 卻又一再去傷害它 讓你絕望 

那他一定不會有多麼的愛你 

倘若 對方能誠實說出自己已不再愛你了

那就是真的不愛了 是真的沒有了愛了 

真愛與不愛間絕不會因任何事而有所改變 

愛就是愛 不愛就是不愛

對於不愛你的人 你更應當勇敢放棄 

別難過 你並沒有損失 損失的是他

你只是離開了一個不愛你的人 他卻是損失了一個很愛他的人


係網上搵到既 你睇下啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo