唔係掛!!! 咁你諗住點做呀???
壹@壹 寫道:
我同老公結婚6年,4年前我哋感情仲好好.但4年後生咗bb開始大家就好多磨擦.經常為bb而唉交.試過好幾次佢仲打爛晒bb床同bb車.全屋嘢都打爛晒.更離譜就係bb兩個月大時.我同佢因為bb喊佢發火.我為咗bb同佢嘈得好利害.佢一手扯住bb心口件衫來威脅我話要掉死bb掉佢落街.佢好似失咗理智咁.最近,我好心叫佢返屋企打機.佢就好似顛咗咁,話我叫佢打機.就係因為咁我哋又再嘈得好利害.,因為每次唉交佢都好似顛咗一.反應好大.所以bb每次都會比佢嚇親.就係因為咁我好嬲我當時中佢快d去死.佢就玩自殺要跳樓.我對佢愈來愈反感.我覺得佢係一個精神病患者.有燥狂病.我現在好似有 個計時炸蛋係身邊
壹@壹 寫道:
我同老公結婚6年,4年前我哋感情仲好好.但4年後生咗bb開始大家就好多磨擦.經常為bb而唉交.試過好幾次佢仲打爛晒bb床同bb車.全屋嘢都打爛晒.更離譜就係bb兩個月大時.我同佢因為bb喊佢發火.我為咗bb同佢嘈得好利害.佢一手扯住bb心口件衫來威脅我話要掉死bb掉佢落街.佢好似失咗理智咁.最近,我好心叫佢返屋企打機.佢就好似顛咗咁,話我叫佢打機.就係因為咁我哋又再嘈得好利害.,因為每次唉交佢都好似顛咗一.反應好大.所以bb每次都會比佢嚇親.就係因為咁我好嬲我當時中佢快d去死.佢就玩自殺要跳樓.我對佢愈來愈反感.我覺得佢係一個精神病患者.有燥狂病.我現在好似有 個計時炸蛋係身邊