懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


民房

積分: 2231


21#
發表於 13-9-28 14:46 |只看該作者

回覆:placesday 的帖子

我都係…嘔到20w,而家27w都繼續反胃




男爵府

積分: 6688

BK Milk勳章 畀面勳章


22#
發表於 13-9-28 14:46 |只看該作者
annieba 發表於 13-9-28 14:12
回覆 kateau_hk 的帖子

等我都試下先,豬潤我都好中意食,不過好似係懷孕禁食見過話吾好食,所以我就好小 ...
我飲咗1次就有改善,連續飲咗3、4次,之後間中飲咋!


子爵府

積分: 11239

開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 13-9-28 15:45 |只看該作者
我十四w仲有嘔呀
啱啱先嘔完


大宅

積分: 2896


24#
發表於 13-9-28 23:15 |只看該作者

引用:回覆+kobe2013+的帖子如果真係要去到18w先

原帖由 annieba 於 13-09-28 發表
回覆 kobe2013 的帖子

如果真係要去到18w先正常返,真係怕有抑鬱,我已家連街都吾想出,無曬心機,
唉…我之前睇過中醫,但係飲中藥就嘔,但我朋友飲到中藥就好啲,冇嘔得咁勁!你可以試吓睇中醫嘅,但唔知自己飲唔飲到就唔好一次配咁多日藥喇!仲有,樂觀啲啦!唔係個個人都會嘔咁耐㗎!有啲人完全唔嘔,有啲人嘔到生,但多數人都係嘔到12w就會開始好轉㗎!加油呀!



大宅

積分: 1339


25#
發表於 13-9-29 09:35 |只看該作者

回覆:請問有無14w仲嘔緊既jm?

算啦我嘔到17 week入埋院吊水都係咁啦!仲要現在不停吐囗水未停過


男爵府

積分: 7641


26#
發表於 13-9-29 11:43 |只看該作者

引用:我已家14w,但都仲作嘔作悶,吾係話過左3個

原帖由 annieba 於 13-09-28 發表
我已家14w,但都仲作嘔作悶,吾係話過左3個月就吾會咩?搞到個人無咩心情同心機
我23 week 仲嘔緊


複式洋房

積分: 342


27#
發表於 13-9-29 15:17 |只看該作者

回覆:annieba 的帖子

我嘔到五個月


男爵府

積分: 8974


28#
發表於 13-9-29 16:40 |只看該作者

回覆:annieba 的帖子

豬潤因有維他命a, 孕婦吸收得多維他命a, 增加畸胎風險,所以孕婦忌食豬潤


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 13-9-30 10:13 |只看該作者
annieba 發表於 13-9-28 13:26
回覆 幸福謝師奶 的帖子

2胎都嘔甘強個月,所以話做媽媽真係偉大,以前吾知佗bb係甘辛苦,已家更加明白媽 ...

係呀, 嘔到好似開花曬咁呀, 老公起房仲以為我去沖涼....但其實嘔到her her 聲.....


男爵府

積分: 5925


30#
發表於 13-9-30 15:55 |只看該作者
我12w後才開始作嘔,唔系次次嘔得出,只系her her her....出曬眼水,依家15w,情況好少少,但都不時作嘔。我發現肚餓會作,食太飽都會,所以要控制好食時時間同份量,會好d.


大宅

積分: 3906


31#
發表於 13-9-30 16:12 |只看該作者
有~我嘔到16w....17開始有好轉~~~


大宅

積分: 3829


32#
發表於 13-9-30 17:55 |只看該作者
回覆 Jocheng 的帖子

我只要“文”到吾中意既味道,即嘔,
我最討厭就係屋企個廁所岩岩裝修完,
成個天花石屎同油都係岩岩油上去,
我只要一去廁所,吾想嘔都會即


大宅

積分: 3829


33#
發表於 13-9-30 17:59 |只看該作者
回覆 幸福謝師奶 的帖子

我朝早同夜晚刷牙實herher聲,果d未煲過既水絕對會嘔得更勁,
所以我會用飲用水刷牙
朝早可能嘔水,夜晚食飽吾想嘔盡量忍住,事但刷左算


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 13-10-2 11:20 |只看該作者
annieba 發表於 13-9-30 17:59
回覆 幸福謝師奶 的帖子

我朝早同夜晚刷牙實herher聲,果d未煲過既水絕對會嘔得更勁,

我就多數食完野, 隔一陣就嘔返曬所有野出來~


大宅

積分: 2462


35#
發表於 13-10-2 11:46 |只看該作者

引用:我已家14w,但都仲作嘔作悶,吾係話過左3個

原帖由 annieba 於 13-09-28 發表
我已家14w,但都仲作嘔作悶,吾係話過左3個月就吾會咩?搞到個人無咩心情同心機
我宜家19w3,仲作嘔作悶,有時仲會真嘔!在街聞到煙味油漆味異味仲係作嘔,在街食飽或肚餓都仲係作嘔!看來,仲有排嘔!




大宅

積分: 2462


36#
發表於 13-10-2 11:55 |只看該作者

引用:Quote:annieba+發表於+13-9-28+13:23+回覆+

原帖由 kateau_hk 於 13-09-28 發表
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=8679388&extra=

後期有問返坐月婆飲唔飲得, ...
你個湯材料有九菜,我之前食過九菜流血塊作小產,好怕!!仲有豬潤...嘩,我就唔敢試,寧願繼續嘔...



點評

kateau_hk  我初期都有流血,因此入院2次,豬潤又真係唔係個個接受,只是一個建議。  發表於 13-10-2 12:06


大宅

積分: 3829


37#
發表於 13-10-2 17:50 |只看該作者
回覆 2001911 的帖子

我都好驚有派嘔,我想日日開開心心,第時bb都會日日好開心甘笑,
如果我日日因為作嘔作悶抑鬱甘,
我怕影響到佢,因為媽媽吾開心,bb係知ga


禁止訪問

積分: 14411

畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 13-10-2 18:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4969


39#
發表於 13-10-3 01:27 |只看該作者

回覆:請問有無14w仲嘔緊既jm?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo