懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3829


1#
發表於 13-9-28 08:29 |只看該作者
我已家14w,但都仲作嘔作悶,吾係話過左3個月就吾會咩?搞到個人無咩心情同心機




子爵府

積分: 13363


2#
發表於 13-9-28 08:31 |只看該作者

回覆:annieba 的帖子

我1 2w先開始嘔


大宅

積分: 3829


3#
發表於 13-9-28 08:36 |只看該作者
回覆 喵仔 的帖子

原來你甘遲呀,我6w開始作嘔作悶到已家14w,最辛苦就係想嘔又嘔吾出



禁止訪問

積分: 2001


4#
發表於 13-9-28 08:41 |只看該作者

引用:回覆+喵仔+的帖子原來你甘遲呀,我6w開始作

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13363


5#
發表於 13-9-28 08:45 |只看該作者

回覆:annieba 的帖子

一路都有作嘔,但唔覺得嚴重,到12w就嘔得出啦,反而覺得嘔左舒服啲


大宅

積分: 2896


6#
發表於 13-9-28 09:18 |只看該作者

回覆:請問有無14w仲嘔緊既jm?

我嘔到15~16w先開始好轉,真正唔嘔應該係18w左右


男爵府

積分: 5984


7#
發表於 13-9-28 10:08 |只看該作者

回覆:請問有無14w仲嘔緊既jm?

我嗰時瘋狂嘔到2x周 而家33w 上星期都仲間唔中嘔




複式洋房

積分: 303


8#
發表於 13-9-28 10:47 |只看該作者

回覆:請問有無14w仲嘔緊既jm?

我Week 11先開放真正嘔,到宜家week21仲嘔緊,所以我都唔期望咁多,只望唔好日日都嘔!
加油!




大宅

積分: 3829


9#
發表於 13-9-28 10:57 |只看該作者
回覆 kobe2013 的帖子

如果真係要去到18w先正常返,真係怕有抑鬱,我已家連街都吾想出,無曬心機,
吾知睇下中醫會吾會好d呢,不過自己又吾想佗住個b,走去食藥


大宅

積分: 3829


10#
發表於 13-9-28 10:59 |只看該作者
回覆 Maggie95 的帖子

我6w開始既,希望差不多見到家鄉啦,身邊人係甘話3個月後無事啦,
都過左3個月,唯有訓多d養胎,吾洗個人甘累


大宅

積分: 3829


11#
發表於 13-9-28 11:01 |只看該作者
回覆 placesday 的帖子

嘩,真係勁辛苦哦,嘔甘多個月,甘你應該無點肥


伯爵府

積分: 18474


12#
發表於 13-9-28 11:29 |只看該作者

回覆:請問有無14w仲嘔緊既jm?

我由未知有左嘔到生嗰日


別墅

積分: 607


13#
發表於 13-9-28 11:45 |只看該作者

引用:回覆+kobe2013+的帖子如果真係要去到18w先

原帖由 annieba 於 13-09-28 發表
回覆 kobe2013 的帖子

如果真係要去到18w先正常返,真係怕有抑鬱,我已家連街都吾想出,無曬心機,
我都係14week,我成日都會作嘔作悶咁,之後去睇左1次中醫,佢開左啲類似安胎藥比我,雖然苦到喊,但係會冇左想嘔既感覺,去睇中醫調理下身體,知道自己屬於咩底,有咩食得同唔食得,順便可以問下煲咩湯水補下


子爵府

積分: 12002


14#
發表於 13-9-28 11:50 |只看該作者

回覆:請問有無14w仲嘔緊既jm?

我嘔到22w


男爵府

積分: 6688

BK Milk勳章 畀面勳章


15#
發表於 13-9-28 12:00 |只看該作者
我頭16W都勁嘔,到了現在差不多28W, 前個星期冇端端嘔反,勁慘,後期有個唔識的婆婆教我烋湯水飲,一飲就冇嘔啦!


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 13-9-28 12:49 |只看該作者
陀大仔時嘔到4個月
陀細仔嘔到5個月....仲要胃漲到生唔多生都係冇咩好過


大宅

積分: 3829


17#
發表於 13-9-28 13:23 |只看該作者
回覆 kateau_hk 的帖子

請問係d咩湯水呀?可以教我煲嗎,一飲就好返,好有效哦





大宅

積分: 3829


18#
發表於 13-9-28 13:26 |只看該作者
回覆 幸福謝師奶 的帖子

2胎都嘔甘強個月,所以話做媽媽真係偉大,以前吾知佗bb係甘辛苦,已家更加明白媽媽既偉大


男爵府

積分: 6688

BK Milk勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-9-28 14:00 |只看該作者
annieba 發表於 13-9-28 13:23
回覆 kateau_hk 的帖子

請問係d咩湯水呀?可以教我煲嗎,一飲就好返,好有效哦
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=8679388&extra=

後期有問返坐月婆飲唔飲得,佢話唔好成日飲,間中飲都可以,不過未必個個食到豬潤。


大宅

積分: 3829


20#
發表於 13-9-28 14:12 |只看該作者
回覆 kateau_hk 的帖子

等我都試下先,豬潤我都好中意食,不過好似係懷孕禁食見過話吾好食,所以我就好小食啦,等我買幾蚊試下先


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo