論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6590


21#
發表於 07-2-21 10:37 |只看該作者

Re: 好warm

我工人同你工人都差不多,可惜佢約滿唔做喇, 好唔捨得佢

[quote]
Lion_King 寫道:
一直都知妳個工人好, 我以為香港的工人會好差, 除了有運之外, 好難找到好工人, 我要好感恩, 因為第一次請工人, 佢好好, 是菲律賓來, 在新加坡做過, 好醒目, 煮飯好好味, 呀仔同老公吃得好飽, 做野好有條理, 個櫃檯內的衣服放得好企理, 仲好過時裝店 , 佢好有愛心同呀仔玩, 看故事書
我反而覺得委屈左佢, 因為佢好似住慣大屋, 我間屋好細(得480sq), 佢要同呀仔同房睡, 我同老公都想換屋, 剛好請左工人, 間屋真係唔夠住, 但現在的樓市好貴, 唔知點好? :cry:
:-P


水晶宮

積分: 55644


22#
發表於 07-2-21 10:57 |只看該作者

Re: 好warm

呢D工人真系識做,講真比小朋友利是,最尾先生太太未又系加倍比反你。。。識諗,抵贊
少奶奶的身份,丫頭的命...


禁止訪問

積分: 22268

好媽媽勳章


23#
發表於 07-2-21 11:07 |只看該作者

Re: 好warm

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo