筆飯時用大D既碗,放好飯先放送。洗少個碟!hehea...YSWONG18 寫道:
等我扮下野先,
蝦醬蒸豬肉 - 豬肉切片,加豉油,糖,油,豆粉,蝦醬,醃一陣蒸熟佢,搞掂。
叉燒醬可樂排骨 - 最好用沙煲,燒熱沙煲,唔使加油,將洗乾淨?排骨放落去爆,開始熟就加李X記叉燒醬,(大概1湯匙,西式?隻)然後加半罐可樂,由得佢自己煮到收乾水,搞掂,原煲上,連碟都慳番。(可以加半個檸檬汁,個味會酸酸甜甜咁)
粟米炒肉粒 - 瘦肉切粒醃嚇佢,炒熟佢再加埋D粟米一齊炒,得?。
一路?到打,以為自己今晚要煮飯。 :mrgreen: 我諗到再話你聽。