夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   20


大宅

積分: 1949


21#
發表於 13-11-14 07:32 |只看該作者

回覆:謝謝妳~勾引我老公

每對情侶每對夫妻都有不同嘅相處模式嘅,大家包容到就好,只要唔係單向嘅我中意點就點大家都習慣遷就我,咁就直到永遠,係就當然係幾生修來嘅福氣啦,不過自己享福嘅同時都應照顧埋其他人感受嘅,否則原來快樂嘅只係你一人,而大家說穿了係對住個惡人敢怒不敢言,咁恐怕福報都會有用盡嘅一日了。凡事都取中庸之道為上策,過得人過得自己,大家開心。祝所有JM都幸福啦。


大宅

積分: 1890


22#
發表於 13-11-14 08:13 |只看該作者

引用:Quote:yukileecc11+發表於+13-10-25+15:53+

原帖由 03231008 於 13-10-25 發表
哈! 你唔係以為結婚真係一紙婚書咁簡單呀?

除非你男友係孤兒, 如果唔係, 結婚後你唔止係人地老婆, 仲係人 ...
100% agreed


禁止訪問

積分: 1179


23#
發表於 13-11-14 08:45 |只看該作者

回覆:謝謝妳~勾引我老公

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10342


24#
發表於 13-11-14 09:41 |只看該作者

引用:Quote:yukileecc11+發表於+13-10-25+15:53+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 120


25#
發表於 13-11-14 10:32 |只看該作者


男爵府

積分: 8192


26#
發表於 13-11-14 10:35 |只看該作者
本帖最後由 yukileecc11 於 13-11-14 10:37 編輯
Tabo222 發表於 13-11-14 09:41
認同!做女朋友大可以一句「不想上去」就不去佢屋企食飯,但做左老婆就唔可以咁講同做。真係除非佢係孤兒, ...

可能有D人會係,不過我可以肯定既係我就算做左人老婆,我都一樣&會咁做,結婚前講明唔見就無問題,佢接受得到既先好娶我,我只係嫁比我"老公"而唔係嫁比佢"家族",只要佢接受到我唔鍾意佢屋企人而呢個行為亦唔會令佢覺得唔開心就無問題.......其實而家呢個年代好多人都係咁,鍾意就見唔鍾意就唔見!那理得你係乜9定99!:pppp:


P.S. 當然我係講緊果D衰99我先會咁做啦!!有D 99真係衰到貼地架




侯爵府

積分: 20533

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 貓狗褓姆 想生BB熱投 DHA勳章 熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 13-11-14 12:39 |只看該作者
03231008 發表於 13-10-25 16:58
如果老公係好既, 就唔會有咁多問題, 起碼會少左婆媳問題
另外我老公另一個優點係, 我可以係佢面前數盡佢咁 ...
剛剛才看到這個POST,你分析得好正,全中,我和老公發生的問題,全部發生晒,婆媳關係,而去到冇法修報,老公幫99,二十年婚姻,己成過去....(如果老公係好既, 就唔會有咁多問題,)這二句,很到肉...


子爵府

積分: 14805


28#
發表於 13-11-14 22:45 |只看該作者

回覆:謝謝妳~勾引我老公

唔使拗,樓主有朝一日你嫁左自己感受下,始終而家你都係用現況預計將來,也許前景可以好秀麗,事實係點冷暖自知。極好也可變壞,極壞也可否極泰來,無謂為一個分享的故事傷和氣

點評

fck1996  agree..  發表於 13-11-15 09:57


子爵府

積分: 12256


29#
發表於 13-11-15 00:24 |只看該作者
睇完好感動


大宅

積分: 3279


30#
發表於 13-11-15 07:10 |只看該作者
yukileecc11 發表於 13-10-25 16:58
其實你講果D問號,我真係全都做晒....暫時真係我想點就點
唔想見就唔見,想講就講,佢地話我唔洗有無吉屎,我 ...
我估樓主男方家族唔大,及聚會唔多,所以親戍見面都無兩句傾。至於被迫要應酬親戍,搞到有怨氣,但又唔認又要去勞氣係攞苦嚟辛。

靜靜地享受自己人生,用行動證明一切好過淨用把口來得實際有效。
我係一個C6

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo