想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2736


21#
發表於 07-3-27 00:40 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 07-3-27 00:41 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

咁你快D摸下佢個肚, 沾下旺氣啦
RebeccaLau 寫道:
今日聽到有朋友有咗,真替佢開心,分下d黎啦,唔該... :mrgreen: :mrgreen:


別墅

積分: 679


23#
發表於 07-3-27 00:46 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

roughly 25/4/2007

the next Chinese New Year day 1 will be 8/2/2008

* pls correct me if you have a more appropriate answer

galic 寫道:
幾月幾號前check 到bingo 就可生pig b?


大宅

積分: 2664

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 07-3-27 01:30 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

我仲食緊你舊年介紹的天喜丸,仲未成功,因為我實在太懶!

RebeccaLau 寫道:
算啦大家,我都放棄狀態咯,又唔食排egg丸,又唔量體溫,等運到咯! Good luck to all of you !!!


別墅

積分: 689


25#
發表於 07-3-27 10:00 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

last call last call

各位想生豬bb嘅mami, 最後召集最後召集

或者, 做鼠b 啦, mickey mouse都幾得意呀!!
astridwong 寫道:
roughly 25/4/2007

the next Chinese New Year day 1 will be 9/2/2008

* pls correct me if you have a more appropriate answer

[quote]
galic 寫道:
幾月幾號前check 到bingo 就可生pig b?
[/quote]


別墅

積分: 679


26#
發表於 07-3-27 12:56 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

2 月8日年初一, 但過左 2月4 日已經係老鼠年, 所以, 以40周懷孕, 4 月23 號那個星期係最後階段. (未計遲幾日出世)

加油呀!!!!


別墅

積分: 564


27#
發表於 07-3-27 13:08 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

即係仲有希望 lar !
各位 sister ~~ 努力! 一定得~~一定得!!


男爵府

積分: 7783


28#
發表於 07-3-27 13:20 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

其實計懷孕週數係由排卵開始定係上一次月經開始ga??? 譬如,如果2007.04.01係月經第一日來的日子,而排卵係在2007.04.20發生,咁四十週係由01/04開始數定係20/04開始數呢?? Thanks!!


大宅

積分: 2043


29#
發表於 07-3-27 15:06 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

April 1 starts. However, due date is only "expected", so whether bb will be piglet or mouse depends on himself only! haha!


男爵府

積分: 7674

醒目開學勳章


30#
發表於 07-3-28 05:01 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

我剩係諗住今個月一定要努力交功課,但尼幾日又病左,真係人算不如天算....大家要努力努力,到時就可以一齊分享bingo既喜悅嘛
http://tickers.cafemom ... w%2C%2C59.png..


別墅

積分: 517

畀面勳章


31#
發表於 07-3-28 10:19 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

我都好想可以生個豬BB呀..努力左3個月, 今次第4個月, 希望一擊即中啦!

身邊有4個朋友都將會有豬BB, 好羨慕喔~~~!! :-(

大家要努力加油呀
❤。◕‿◕我有兩粒小糖果, 每天開心在一起!!!◕‿◕ღ・.。.✿


男爵府

積分: 6834


32#
發表於 07-3-29 18:33 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

一齊加油


大宅

積分: 3248


33#
發表於 07-3-30 00:42 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

我都努力左兩個月,都唔得. 其實係咪個人緊張都有影響?

好似唔係計年初一,係計立春!不過唔識計!


男爵府

積分: 6024


34#
發表於 07-3-30 15:05 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

我都努力左兩個月,都唔得,有D唔開心,

唔好灰心,一齊努力.


伯爵府

積分: 17684


35#
發表於 07-3-30 15:24 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

聽人講好似係2月2~5日之間會有一日係立春...

LITTLESPICY 寫道:
我都努力左兩個月,都唔得. 其實係咪個人緊張都有影響?

好似唔係計年初一,係計立春!不過唔識計!


伯爵府

積分: 17684


36#
發表於 07-3-30 15:27 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

醫院同私家醫生的計算懷孕週數唔同架喎,醫院會係由上一次月經第一日起計,而私家醫生會係用電腦計,所以預產期都唔同。

winniepoon 寫道:
其實計懷孕週數係由排卵開始定係上一次月經開始ga??? 譬如,如果2007.04.01係月經第一日來的日子,而排卵係在2007.04.20發生,咁四十週係由01/04開始數定係20/04開始數呢?? Thanks!!


別墅

積分: 679


37#
發表於 07-3-30 15:30 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

立春在 2008年2月4日, 所以, 要在2月3日晚上10:59分之前出世才是豬仔豬女.

加油!


民房

積分: 70


38#
發表於 07-3-30 17:00 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋


各位姊妹... 我試咗 3 個月終於得咗... 有d心德想分享一下...

我嘅 cycle 幾準確 (28日)... 於是響第14日用 clearblue 排卵棒 confirm o個日係咪受孕高峰期... 証實後o個晚無即時做... 留待第二朝先做... 因休息過後d精子會活躍d... 游得快d遠d... 完事後墊高 pat pat 幾個鐘 (唔好起身或坐起到)... 就係咁就 bingo 咗...

希望好快聽到妳地有咗豬豬嘅 good news 喇...


別墅

積分: 517

畀面勳章


39#
發表於 07-3-30 17:32 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

Beefacke,

恭喜晒你呀~~~!! 真替你開心^^

等我黎緊既蛋蛋日都要學下你先...哈哈
❤。◕‿◕我有兩粒小糖果, 每天開心在一起!!!◕‿◕ღ・.。.✿


大宅

積分: 3248


40#
發表於 07-3-30 22:21 |只看該作者

Re: 想生豬b但又未bingo...得番一個月咋

完事後墊高 pat pat -> 我每次都咁樣做, 不過都係未得 :cry:
做時緊張有冇影響架?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo