媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3946


381#
發表於 04-5-17 01:41 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

咪仲好,唔駛咁攰,好過佢自己游水,你就要看野仲看埋个囡咁就頭痕la~~

WW 寫道:

我今日都同囡囡去左黃金海岸游水同玩沙. 佢同老公就好開心, 我就要負責看野.


伯爵府

積分: 15560


382#
發表於 04-5-17 03:21 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

kiu媽,

其實都無點特別興祝,等個女學完畫畫後就一家人去左睇戲,跟住就同老公去左,原本老公訂左係山頂食飯,但好可惜山頂比人包左,就改左去跑馬地Oyster Express,就係咁就過左生日喇~~~~

原本都諗住14號晚攪party,但係最後都無攪到,只係同老公去左赤柱飲晒就算lu,唔想攪咁多l :-P :-P


男爵府

積分: 5932


383#
發表於 04-5-17 08:29 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

Honey ))))

我星期六同老公+兩位小霸王去左行街食飯 ..... 我"坤"左我老公去食日本菜 ......

尋日就去左放紙 "妖" :-P :-P 晒到狗狗咁既款 .... then 去左親親大自然農莊到 BBQ ...... 一句講哂 .... 俾 d 女玩殘左我 ....... 我想我今日會焗個 cake 俾自己 .....


男爵府

積分: 5932


384#
發表於 04-5-17 08:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

漏左 ......

[size=x-large]早晨呀 !!


複式洋房

積分: 448


385#
發表於 04-5-17 08:53 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

各位早呀!!

acintl & astrid,

你地兩個生日既節目都好豐富喎!! astrid, 我戥你'殘同倦'呀!!


男爵府

積分: 9191


386#
發表於 04-5-17 09:21 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

早晨~~


子爵府

積分: 12712


387#
發表於 04-5-17 09:26 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

早晨~~~~


男爵府

積分: 8096


388#
發表於 04-5-17 09:28 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

早晨咁多位,

astrid,
係紙鳶=風箏...

我尋日12點幾去左皇崗,then taxi 去福田個頭飲茶,then俾人dup身dup腳3 hr, 6點幾返到屋企lu~~~

acintl,
belated happy birthday! >3<

係"慶祝"呀!! 仲有你地好浪漫呀~~~


男爵府

積分: 7534


389#
發表於 04-5-17 09:35 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

早晨呀!

睇黎大家都有個好鬼正既週末喎, 殺死人咩! 個個都溫馨到瀉出黎, 比你地d sweet sweet浸濕晒喇。 :-P :-P :-P


子爵府

積分: 12712


390#
發表於 04-5-17 09:36 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

AIC: 遲來的生日快槳!
你地就好啦, 生日真係多節目啦!


子爵府

積分: 12712


391#
發表於 04-5-17 09:45 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

我尋日帶個仔o係樓下游水, 諗住佢實鍾意游啦, 平時o係屋企沖涼都沖到唔起身,點知去到泳池未落水就喊到九彩咁, 初初以為佢喊一陣, 都照落水, 落左水"不"左兩下水, 又喊過, 喊到d人係咁問, 真係瘀皮4呀! 咁就走左, 好在唔使錢者, 返到屋企o係個浴缸到又係咁玩水, 都唔佢驚咩????


大宅

積分: 3003


392#
發表於 04-5-17 09:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

早晨 ~~~~~~~~~~~~~~~

我返工喇 :-(


男爵府

積分: 7534


393#
發表於 04-5-17 09:48 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

C9)))))))

你個logo好可愛呀, 又係ast傑作? 真係"lum支支", lum到暈。


伯爵府

積分: 17016


394#
發表於 04-5-17 09:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

C9:

your 大頭照 is so cute


大宅

積分: 3003


395#
發表於 04-5-17 10:02 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

個大頭好耐囉喎, 係切切既傑作黎架


男爵府

積分: 8096


396#
發表於 04-5-17 11:13 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

SLINE,

近況如何呀...我而家日頭冇m呀...你有冇公司貓呀?


侯爵府

積分: 23362


397#
發表於 04-5-17 11:25 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

VICKYM
點解日頭唔m?
你幾時生bb?
不如今次一齊丫


男爵府

積分: 8096


398#
發表於 04-5-17 11:50 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

心,

做咩彈入黎呀.... 公司部機RE-INSTALL,THEN冇裝M LOR!

你又生啦?!....
唸下先啦...快極都出年啦我.....
心心 寫道:
VICKYM
點解日頭唔m?
你幾時生bb?
不如今次一齊丫


伯爵府

積分: 15560


399#
發表於 04-5-17 12:06 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

vickym,

多謝晒~~~~
你去開邊間dup骨好呀?我將會同老公上去dup一轉呀!


伯爵府

積分: 17555


400#
發表於 04-5-17 12:10 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

[size=x-large]午安

心心
你又會係呢到出現的,第一次見你,我以為去錯第二到.

http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo