想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6714


421#
發表於 05-12-27 09:50 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

natnatbaby 寫道:
bb01,

我往天水圍, 想要元朗 doctor 資料, 請pm 給我. 重想問一問元朗doctor 有藥粉 ,可以唔使保藥 ? thanks

各位,

我今日第一次睇了某中醫, 佢話我"陰虛", 但原因很多...., 可能糖尿, 但我家族完全無, ...暫未知原因, 要慢慢查, 我覺得有點怪. 佢問我是否 m, 又唔係. 我有少少感冒, 佢又把唔到. 你地 EC 有無講你地 " 陰虛" ???



我都係陰虛架,我的中醫睇我的眼、舌及把密,仲話有脾虛,佢話好多女性都係陰虛架,我仲問佢煲什麼湯,如果睇中醫的姊妹真係要問多d野,可能果排做大長金,我問得特別多,但而家唔記得lu

係呀,我睇開的ec用藥粉,用999,有d保證掛,佢話佢都可以比中藥才,但要識煲,否則藥力無咁好,要唔知幾碗水煲成幾碗水,佢話中國中醫院都用藥粉,原來而家d中醫都幾辛苦,要不停進修架。

我估唔同中醫有唔同做法。


男爵府

積分: 8594


422#
發表於 05-12-27 14:57 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我睇左2個月有了就BB,我個EC都係係元朗......
穎穎係2006年3月5日入侵咗屋企喇! :-)


大宅

積分: 2293


423#
發表於 05-12-27 19:51 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

王醫師診金收費$30,藥粉$25一包 :lol:


禁止發言

積分: 1333

畀面勳章


424#
發表於 05-12-27 21:08 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 179


425#
發表於 05-12-27 21:12 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

may i ask what's the address of that ec in yuen long? is he Wong Tak Yuen?


男爵府

積分: 8594


426#
發表於 05-12-27 21:19 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

莫楚華ec
元朗教育路仁樂坊順發樓h座保安堂藥行
電話:24760318
診金$50,另每服藥$60-70
穎穎係2006年3月5日入侵咗屋企喇! :-)


複式洋房

積分: 179


427#
發表於 05-12-27 21:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

is it near to carpark or RCP?


禁止發言

積分: 1333

畀面勳章


428#
發表於 05-12-27 21:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8594


429#
發表於 05-12-27 21:23 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

中旅社斜對面
穎穎係2006年3月5日入侵咗屋企喇! :-)


男爵府

積分: 8594


430#
發表於 05-12-27 21:25 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

莫楚華ec
元朗教育路仁樂坊順發樓h座保安堂藥行
電話:24760318
穎穎係2006年3月5日入侵咗屋企喇! :-)


禁止發言

積分: 1333

畀面勳章


431#
發表於 05-12-27 21:26 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8594


432#
發表於 05-12-27 21:30 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

係阿波羅對面呀!嘩好多人睇.等好耐去前先電話預約.仲有我睇等一次時話要bb.
穎穎係2006年3月5日入侵咗屋企喇! :-)


複式洋房

積分: 179


433#
發表於 05-12-27 21:35 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Thanks a lot. I think I know where it is.


禁止發言

積分: 1333

畀面勳章


434#
發表於 05-12-27 21:37 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 1333

畀面勳章


435#
發表於 05-12-27 21:47 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8594


436#
發表於 05-12-27 21:47 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

係ec先幫我調理身體先,果度有得幫人煲藥,我無連續去睇兩個月架因我住ma on shan我一個月去5-6次啦.每次拿4-6服藥
穎穎係2006年3月5日入侵咗屋企喇! :-)


男爵府

積分: 8594


437#
發表於 05-12-27 21:51 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

電話:24760318
可能我次次都係放工去啦啦!要等好耐.
穎穎係2006年3月5日入侵咗屋企喇! :-)


複式洋房

積分: 179


438#
發表於 05-12-27 21:55 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

你去得都很密wo,不過真替你感到開心,現在終於可夢想成真lo


男爵府

積分: 8594


439#
發表於 05-12-27 22:08 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

為咗有bb,辛苦都無所為.睇住b女長大我同老公都好開心
穎穎係2006年3月5日入侵咗屋企喇! :-)


複式洋房

積分: 179


440#
發表於 05-12-27 22:15 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我之前做過手術,而且又過了30,真不知仲有否這機會?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo