自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


461#
發表於 14-10-7 21:16 |只看該作者
細路仔唔知咩叫不擇手段, 係大人教既時候, 唔係佢地只要理想有幾崇高, 就可以將呢D道德埋沒的.. 所以, 錯既唔只係細路, 仲有大人...


大宅

積分: 2882


462#
發表於 14-10-7 21:44 |只看該作者

回覆:Sindy 的帖子

每事都有兩面,個細路聽晒我話唔一定好,好易變裙腳仔;執著自己想法亦不一定唔好,好多野要堅持才能成功。

不過,喺法治社會下,佢錯左請拉佢坐監,佢係咪犯法要受咩罰,請由法庭判,我相信喺馬路紥營嘅人應該有呢個覺晤。政府唔談判又唔拉人,想點?

但對一班動機純正,為理想努力的學生,進行人生同身體上嘅攻擊,不能接受。

學生而已,學緊咋,做大人嘅係咪可以唔使咁刻薄對佢地呢?




珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


463#
發表於 14-10-7 21:48 |只看該作者
ivylam82 發表於 14-10-7 21:44
每事都有兩面,個細路聽晒我話唔一定好,好易變裙腳仔;執著自己想法亦不一定唔好,好多野要堅持才能成功。 ...
唔知係咪呢度講過, 用催淚彈既目的, 係唔想傷害佢地, 而可以令人群同警方分隔, 見到個list, 的確催淚彈係排係警棍之上, 我都相信, 佢地係咁推鉄馬, 出警棍佢地一定頭破血流.. 咁你想佢地出警棍定催淚彈?


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


464#
發表於 14-10-7 21:51 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

執迷不悟=死路一條

師主,回頭是岸呀





珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


465#
發表於 14-10-7 21:55 |只看該作者

引用:每事都有兩面,個細路聽晒我話唔一定好,好

原帖由 ivylam82 於 14-10-07 發表
每事都有兩面,個細路聽晒我話唔一定好,好易變裙腳仔;執著自己想法亦不一定唔好,好多野要堅持才能成功。 ...
不論動機有幾偉大,犯法就是犯法。

為養妻活兒 ,好爸爸走去打劫也合情合理?




大宅

積分: 1858


466#
發表於 14-10-7 21:56 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

Wakakaka 對唔住,我淨係睇到「蘋果報導對佔中的正面回應」,直係忍唔住笑咗!證明肥佬黎真係好成功地令你地病入高肓!




男爵府

積分: 5684


467#
發表於 14-10-7 21:57 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

別只找別人的錯,而是先想想自己有沒有錯。

用威脅違法的方來表達自己意見,對嗎?如果你覺得沒做錯,才理直氣壯指責別人



點評

ho_mama  對  發表於 14-10-7 22:20


大宅

積分: 2882


468#
發表於 14-10-7 22:13 |只看該作者

回覆:ho_mama 的帖子

犯法可以拉佢地,政府唔拉應該問佢點解




大宅

積分: 2882


469#
發表於 14-10-7 22:27 |只看該作者

回覆:Sindy 的帖子

我從未提過催涙彈同警棍問題,亦都冇諗喎,私下打人我反對。至於警察,八十幾個真係太多,仲打散晒啲人去唔同地方佔領,蠢方法,當然可能專登,等佢地阻住更多市民,引起反佔中情緒。警棍,你用手扣扣佢,佢拒捕,然後你用警棍制服佢,再扣佢番去,我接受,但衝入人群亂打,我反對。任何武器,要用,都要用得聰明合理。




禁止訪問

積分: 3754


470#
發表於 14-10-7 22:27 |只看該作者

引用:犯法可以拉佢地,政府唔拉應該問佢點解

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3944


471#
發表於 14-10-7 22:28 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2882


472#
發表於 14-10-7 23:03 |只看該作者

回覆:Kateff 的帖子

梁特首唔肯出黎談判又唔想承擔清場責任,由得越來越多人受影響,撕裂社會,對於管治黎講,係方便嘅,但市民同學生要付出代價。




禁止訪問

積分: 3754


473#
發表於 14-10-7 23:58 |只看該作者

引用:梁特首唔肯出黎談判又唔想承擔清場責任,由

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2882


474#
發表於 14-10-8 11:06 |只看該作者
回覆 Kateff 的帖子

反對派永遠存在既,無人監察,政府邊有進步空間呢? 從政需要智慧同胸襟,


擧個例子:
社民連有人掟雞蛋,想掟梁振英,但掟中曾俊華,
梁振英話:「強烈譴責使用暴力的人,一定會依法追究。」
曾俊華話:「其實醫生都叫我不要吃太多蛋,幸好今天沒有穿靚的西裝,或者我有點預知了這件事。」


如果你係掟雞蛋嗰個,會同邊個有計傾多啲呢?


大宅

積分: 1188


475#
發表於 14-10-8 11:32 |只看該作者
好想講... 班小商鋪係咪平時年終無休? 我見好多新年休到初十... 或初十五....宜家佔中都係10日8 日應該無礙住.... 小商鋪如果再貴租可能都做唔住腳, _ 呢個係咪政府政策問題? 如果有個好的特首, 施政做好D , 無咁多自由人, 單非隻非同真正港人搶福利, 係咪社會會好D , 宜家係邊個搞到社會咁多怨氣? 唔係學生, 唔係佔中.,係CY 班領導人無方, 只識討好共黨, 搞到香港俾班虫搞亂香港....


別墅

積分: 842


476#
發表於 14-10-8 11:51 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

樓主,算吧啦,佩服你打左咁多字出黎但係咋訓嘅人永遠都叫唔醒架喇。大部分沉默嘅香港人到呢一刻都唔醒大概永遠都唔會醒。可能大家嘅忍耐能力高d,或者心甘情願咁樣生活。係我哋少部份人有問題。希望大家將來樓價再高租金再貴食飯搭車再貴教育政策再亂都唔好再怨同鬧喇,亦無資格鬧,因為大家都心甘情願咁繼續生活。

如果你打算生小朋友嘅,好好諗清楚,香港係咪適合小朋友成長嘅地方。


大宅

積分: 2627


477#
發表於 14-10-8 13:46 |只看該作者
講真, 當香港有咩大件事發生, 佔中既人有無想過他人著想
當死唔係佢家人..佢就當冇事發生, 但如果佢自己家人有事, 就唔好懶自己做成


別墅

積分: 552


478#
發表於 14-10-8 14:53 |只看該作者
回覆 babie2 的帖子

I will not saying apple in 2 sides too. You can't just use 1 day to cover the another 10 days...or even more.
Will fully respect you believe tvb is the best or showing the truth. Its your believe.

I am here for opinion, not arguing.
But my pt of view, suggest to seeing and searching thing widely and thinking in different angles, that all.

Tks for your opinion too. Cheers.


禁止訪問

積分: 3087


479#
發表於 14-10-8 15:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1392


480#
發表於 14-10-8 15:59 |只看該作者

引用:樓主,算吧啦,佩服你打左咁多字出黎但係咋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo