想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


4921#
發表於 11-7-18 11:04 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-18 10:10
今日有衝動唔返工, 係屋企訓

星期一真係最辛苦


男爵府

積分: 7720


4922#
發表於 11-7-18 11:15 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 10:37
都好喎,咁我度度個timing先!

緊係啦,用得唔好side麻,我夾唔到先side左..同埋原本c6尋晚話要dodo俾番曬我,但我谷m唔c服都無dodo
一係食完一次跟住排卵時又食囉,兩個人好易300蚊咋麻,食多0的谷行佢


男爵府

積分: 7720


4923#
發表於 11-7-18 11:17 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 10:38
咁都好,起碼可以同你地一齊出黎玩呀嘛!

係呀..但當然可以有佬有仔女又有狗係最好啦
我夢想0既家庭就係咁喇
不過起碼都要等而家左0既JM 0既BB大少少先得喇,唔係帶出黎真係得個喊字


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4924#
發表於 11-7-18 11:20 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 11:04
星期一真係最辛苦
我仲要沉同前晚都夜訓呀!

每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4925#
發表於 11-7-18 11:22 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 10:41
我既谷M feel都有小小唔同既,淨係得條腰痛,個胸就好脹但係就唔痛,個肚都無咕嚕咕噥,又無痛,不過我記 ...

哈哈,你地好勁呀,好EXACTLY UP到自己咩感覺..
我完全無去FEEL到底個胸係痛定漲呀,總之就係覺得谷M囉


男爵府

積分: 7720


4926#
發表於 11-7-18 11:24 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 10:41
我既谷M feel都有小小唔同既,淨係得條腰痛,個胸就好脹但係就唔痛,個肚都無咕嚕咕噥,又無痛,不過我記 ...

不過我呢個星期都好辛苦呀,晚晚都醒幾次,人都癲囉


子爵府

積分: 10404


4927#
發表於 11-7-18 11:27 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 11:15
緊係啦,用得唔好side麻,我夾唔到先side左..同埋原本c6尋晚話要dodo俾番曬我,但我谷m唔c服都無dodo
一係食 ...

等我一陣上網睇下先!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4928#
發表於 11-7-18 11:28 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 11:17
係呀..但當然可以有佬有仔女又有狗係最好啦
我夢想0既家庭就係咁喇
不過起碼都要等而家:q ...

佢地都係大約5-6個月度囉,個個都差唔多大,好得意,好搞笑,希望我都都可以咁樣一齊出黎gathering呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4929#
發表於 11-7-18 11:32 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 11:22
哈哈,你地好勁呀,好EXACTLY UP到自己咩感覺..
我完全無去FEEL到底個胸係痛定漲呀,總之就係覺得谷M囉
...

都知既,有留意開自己呀嘛!我依家日日都會渣下自己,睇下有無脹同痛,但係我愛人仲搞笑,尋晚我沖完涼無帶bar就出左房,我愛人一見到就話,嘩,你個胸唔使渣都見到脹晒呀!呵呵!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4930#
發表於 11-7-18 11:33 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 11:24
不過我呢個星期都好辛苦呀,晚晚都醒幾次,人都癲囉

我反而好好訓,不過都係去多左廁所,但係一訓番就番得著,仲要好好訓!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4931#
發表於 11-7-18 14:06 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 11:28
佢地都係大約5-6個月度囉,個個都差唔多大,好得意,好搞笑,希望我都都可以咁樣一齊出黎gathering呀! ...

個個都扭下扭下個PAT PAT學行仲攪笑呀


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4932#
發表於 11-7-18 14:09 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 14:06
個個都扭下扭下個PAT PAT學行仲攪笑呀

5-6個月未學行呀, 最多係爬係到, 爬都未識呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4933#
發表於 11-7-18 14:10 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 11:32
都知既,有留意開自己呀嘛!我依家日日都會渣下自己,睇下有無脹同痛,但係我愛人仲搞笑,尋晚我沖完涼無 ...
聽你咁講,我頭先就無聊按下自己囉...我係按就痛,唔按就唔痛囉..
你愛人見到你胸脹係唔係又即刻起機呀


男爵府

積分: 7720


4934#
發表於 11-7-18 14:12 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 11:33
我反而好好訓,不過都係去多左廁所,但係一訓番就番得著,仲要好好訓! ...

我係次次0黎m前都會有少少作感冒0既,今次就喉嚨痛加夜咳囉,頭先含左0的龍角散都無好轉
唔知係唔係仲係因為0的荔枝呀,係病就唔該發出0黎啦,嗚嗚!!
我醒親都好耐先訓番呀,都唔知點好..我驚我再咁行行下猝死


男爵府

積分: 7720


4935#
發表於 11-7-18 14:13 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-18 14:09
5-6個月未學行呀, 最多係爬係到, 爬都未識呀!

攪個爬行大會
不過到時一個bb喊,其他都跟埋一齊喊,我諗起就恐怖喇


男爵府

積分: 7720


4936#
發表於 11-7-18 14:15 |只看該作者
今日咁靜0既,成朝都係小貓3,4隻
有無JM知道食左荔枝係唔係會喉嚨痛呀,不過我係成個星期前食喇
又知唔知可以飲0的咩唔太涼0既野可以舒緩下呢?
唔該曬!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4937#
發表於 11-7-18 14:15 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-7-18 14:22 編輯

各位, 今日係排卵第9日, 冇乜特別, 係肚谷谷咁....唔知係咪呢幾日食得太多呢???
今日體溫又跌左少少...因為禽晚又開左冷氣....:;pppp:

我呢幾日成日肚痛胃痛.....今朝食完早餐肚痛, 頭先食飽飯而家就胃痛....


子爵府

積分: 10404


4938#
發表於 11-7-18 14:30 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 14:10
聽你咁講,我頭先就無聊按下自己囉...我係按就痛,唔按就唔痛囉..
你愛人見到你胸脹係唔係又即刻起機呀:happy ...

佢想嫁,不過可惜我尋日去西貢游完水,支力到無朋友,佢都知道,所以放我一馬!


我之前就係一渣就痛,但係今個cycle就係渣既都唔痛,但就好脹囉!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4939#
發表於 11-7-18 14:32 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 14:15
今日咁靜0既,成朝都係小貓3,4隻
有無JM知道食左荔枝係唔係會喉嚨痛呀,不過我係成個星期前食喇
又知唔 ...

食荔枝食得多係有機會喉嚨痛嫁,因為荔枝熱氣嫁!不過已經成個禮拜,依家先發?我唸你作感冒多!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4940#
發表於 11-7-18 14:34 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-18 14:15
各位, 今日係排卵第9日, 冇乜特別, 係肚谷谷咁....唔知係咪呢幾日食得太多呢???
今日體溫又跌左少少...因為 ...

我都有開冷氣訓,但係我d溫度唔會因為咁而跌嫁喎,呢兩日仲高左添!

神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo