想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4921#
發表於 11-8-16 16:51 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 16:47
我係個心危住反胃, 提子乾甜唔甜架??

都甜架~~~每次我食十粒多DD囉~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4922#
發表於 11-8-16 16:52 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 16:49
新症可能未有, 我果張寫住"新症(new case)-N"

我o個張都係寫住新症~~~
你又係廣華呀??? 咁我生時咪會見到你???


大宅

積分: 2401


4923#
發表於 11-8-16 16:52 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:46
buzz, vivian, cksk, 我之前o係產前產後睇到friso 3/9有個講座呀, o係銅鑼灣架
http://www.baby-kingdom.co ...

點解唔提我架??!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4924#
發表於 11-8-16 16:53 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 16:52
點解唔提我架??!!

哎呀!!~~~~sorry sorry!~~~~打漏左你個名!!~~~~唔好嬲~~~~錫返!!


大宅

積分: 2401


4925#
發表於 11-8-16 16:54 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-16 16:48
不過你老公多時間可以照顧到bb...
我有時唔buy我99d方式,我都唸緊自己湊好冇~
...
我希望同老公一齊學一齊湊, 99只係幫眼睇下, 唔知佢會唔會好多意見呢~
一定有唔同架, 但你可以聽下佢, 你覺得自己0岩咪做返自己囉~~:;pppp:


複式洋房

積分: 447


4926#
發表於 11-8-16 16:55 |只看該作者

回覆:齊齊bingo過版- 續~~~5 - 下一個係我地喇!

新手,第一個cycle試,可唔可以加入你地呀




子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4927#
發表於 11-8-16 16:55 |只看該作者
buzz, vivian, cksk, oasisss,
我今日收到sms, 雅培4/9 o係旺角帝京有講座, 我打過去留左電話未覆!~~
唔知你地有冇收到消息~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4928#
發表於 11-8-16 16:56 |只看該作者
ParisHung 發表於 11-8-16 16:55
新手,第一個cycle試,可唔可以加入你地呀

歡迎~~~加油!


大宅

積分: 2401


4929#
發表於 11-8-16 17:00 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:52
我o個張都係寫住新症~~~
你又係廣華呀??? 咁我生時咪會見到你???

我登記左QE呀!!
你又話驚糖尿, 又食咁多提子乾~


大宅

積分: 2401


4930#
發表於 11-8-16 17:01 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:53
哎呀!!~~~~sorry sorry!~~~~打漏左你個名!!~~~~唔好嬲~~~~錫返!!

KAKAKA...


大宅

積分: 2401


4931#
發表於 11-8-16 17:02 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:55
buzz, vivian, cksk, oasisss,
我今日收到sms, 雅培4/9 o係旺角帝京有講座, 我打過去留左電話未覆!~~
唔知 ...

又有喇? 我乜都未登記過呀....


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4932#
發表於 11-8-16 17:03 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:41
點解我冇呢個no既???

咁你等第一次去完醫院先有啦, 你問定你亞head 至診紙當唔當病假紙,
如果唔當的話, 要同醫生講要醫生紙先可以當病假呀!

如果你有個number 可以每月一號上去網book 講座呀!
你去完第一次, 羅佐到診紙或病假紙, 再話你知點book呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4933#
發表於 11-8-16 17:03 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:42
我唔會做ftm, 唔做野真係有壓力....

無錢我都會好有壓力呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


4934#
發表於 11-8-16 17:04 |只看該作者
ParisHung 發表於 11-8-16 16:55
新手,第一個cycle試,可唔可以加入你地呀

HELLO~多D一齊傾~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4935#
發表於 11-8-16 17:04 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 17:00
我登記左QE呀!!
你又話驚糖尿, 又食咁多提子乾~

冇計喎, 口淡淡嘛~~~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4936#
發表於 11-8-16 17:05 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 17:02
又有喇? 我乜都未登記過呀....

我都係入左一兩個會咋....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4937#
發表於 11-8-16 17:06 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 17:03
咁你等第一次去完醫院先有啦, 你問定你亞head 至診紙當唔當病假紙,
如果唔當的話, 要同醫生講要醫生紙先 ...

係囉, 我都煩緊唔通次次去檢查都要拎大假??


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4938#
發表於 11-8-16 17:07 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:46
buzz, vivian, cksk, 我之前o係產前產後睇到friso 3/9有個講座呀, o係銅鑼灣架
http://www.baby-kingdom.co ...

9月4號 我已經有個係雅培攪o既講座, 我問下我c6 去唔去先,
去都係2-4 , 因為佢要返工
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


4939#
發表於 11-8-16 17:07 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 17:04
冇計喎, 口淡淡嘛~~~~

我都食緊無糖軟糖~:;pppp:


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4940#
發表於 11-8-16 17:08 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 16:49
新症可能未有, 我果張寫住"新症(new case)-N"

其實有o家啦, 佢地撕佐呀, 你唔見左手邊無佐一忽o既咩
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo