自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


大宅

積分: 1781


481#
發表於 14-10-8 16:04 |只看該作者
本帖最後由 玉米 於 14-10-8 16:11 編輯
A_lcy 發表於 14-10-6 13:14
唔知你係咪學生, 想同你講聲「加油! 小心身體!」

X2


我始終覺得學生應該關心社會,更要有社會責任。因為未來是屬於你們的。


子曰:君子懷德,小人懷土;君子懷刑,小人懷惠 。










別墅

積分: 842


482#
發表於 14-10-8 17:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wongsiubay 於 14-10-08 發表

原帖由 superlungc 於 14-10-08 發表
真普選真係靈丹妙藥?
有普選後樓價唔再高? 窮人唔會窮? 人人有飯食?
你講得好岩,將來嘅嘢無人知,有真普選唔代表d嘢唔會貴,個個有飯食。
但刻下嘅香港樓價貴政策混亂自由行影響民生大家都見到,唔通大家想繼續咁落去嗎?
如果有公民提名有真普選,香港人可以用自己一票選一個對市民付責任嘅特首,連帶佢嘅班子都唔同。決策者影響政策,政策影響民生,所以好有影響。如果大家選出黎嘅特首做得唔好,你亦可以用自己一票令佢不能連任。
打個比喻,而家份工做得唔開心,同工唔同酬,老細刻薄,你會選擇搵過份新工定繼續做? 新工作可能有新景況,但舊工作一路做落去都未必有得改變。如果係我,我會轉工。當然人人唔同。有人繼續留係因為怕新果份工個老細仲衰。無人知道架,但唔試過點會知?
當然,我都知道香港特首呢份工係難做,但唔好衰得太過份吧。


禁止訪問

積分: 1392


483#
發表於 14-10-9 13:34 |只看該作者

回覆:wongsiubay 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 842


484#
發表於 14-10-9 21:56 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

如果以你的思維模式,中國應該仲行緊帝制,因為當年的革命家因為「唔知將來會唔會差過而家,同人民輸唔起」所以放棄革命,咁就唔會有孫中山同辛亥革命同埋而家嘅共產黨出現。
當然,而家嘅示威人士只係想要個真普選,並非要推翻中共。



男爵府

積分: 8499

畀面勳章


485#
發表於 14-10-9 22:18 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

傻一次就算啦!仲要再做埋落去?


大宅

積分: 1661


486#
發表於 14-10-9 22:42 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

麻煩唔好用孫中山同呢班覇住條路打乒乓波, 打四方城, 打邊爐既人相比。。。




大宅

積分: 1972


487#
發表於 14-10-10 01:58 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

入世未深,回家吧


侯爵府

積分: 21126


488#
發表於 14-10-10 02:03 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)






大宅

積分: 3238


489#
發表於 14-10-10 02:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+為人子女+於+14-10-06+發表回

原帖由 oooasis 於 14-10-06 發表
無談話?好似學聯反口唔肯談。
最緊要談d咩先得架,睇下學聯代表,言之無物,口齒不清,背稿都背唔全,英文 ...
米系,


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo